Nou de chlamydia nogquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
Tuurlijk wordt er geneukt, niks zo makkelijk als neuken met ex-en. Je kent elkaar al, je weet dat je elkaar seksueel aantrekkelijk vindt en je hebt het al gedaan dus die barrière is al weg.
Wat was de situatie voordat het volgens jou 'opeens' serieus was?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:10 schreef Elpis het volgende:
[..]
dat zo makkelijk als je je kut toont zo moeilijk je het achterste van je tong kennelijk durf te laten zien.
Dus je hebt een vriend en je hebt chlamydia maar die chlamydia is niet van die vriend?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Hij weet dat ik chlamydia heb en we hebben gewoon de komende week geen seks, verder niks aan de hand hoor. Hij heeft zich ook laten testen, krijg uitslag binnen enkele dagen. Niks om verder over te lachen of kinderachtig over te doen.
Verkeerde quote of misschien zelfs hele topic?quote:
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriend en je hebt chlamydia maar die chlamydia is niet van die vriend?
Ik weet serieus echt niet waar die chlamydia vandaan komt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriend en je hebt chlamydia maar die chlamydia is niet van die vriend?
Van onveilige seks.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik weet serieus echt niet waar die chlamydia vandaan komt.
Dan kun je vast ook achterhalen met wie je de laatste tijd onveilige seks hebt gehad en daar zitten je kanshebbers.quote:
Ja, maar de grap is dat ze allemaal aangeven schoon te zijn. Dus vandaar, ik weet het serieus niet. Heb zelfs het gevoel dat ik vals positief ben getest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan kun je vast ook achterhalen met wie je de laatste tijd onveilige seks hebt gehad en daar zitten je kanshebbers.
‘Aangeven schoon te zijn’...quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, maar de grap is dat ze allemaal aangeven schoon te zijn. Dus vandaar, ik weet het serieus niet. Heb zelfs het gevoel dat ik vals positief ben getest.
Nee, maar het zijn echt geen leugenaars. Dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
‘Aangeven schoon te zijn’...
Ben jij meegeweest toen ze de uitslag kregen? De kans is groter dat er minimaal één leugenaar tussen zit.
Net zoals de scharrel waarover je dit topic opende? Je OP barst echt van vertrouwen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn echt geen leugenaars. Dat weet ik zeker.
Jij hebt serieus in korte tijd met meerdere mannen onveilige seks gehad, omdat ze 'aangaven schoon te zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, maar de grap is dat ze allemaal aangeven schoon te zijn. Dus vandaar, ik weet het serieus niet. Heb zelfs het gevoel dat ik vals positief ben getest.
De ironie..quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik weet serieus echt niet waar die chlamydia vandaan komt.
Ben je ook op syfilis getest? Dat kan nl hersenschade veroorzaken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iedereen op zijn mooie blauwe ogen gelooft.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
nou, wat voor bewijs wil je? ik zal kijken of ik een kopie van mn zorgverzekering hier kan plaatsen ,de declaratie. Jesus alsof ik dit ga verzinnen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:26 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ben je ook op syfilis getest? Dat kan nl hersenschade veroorzaken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iedereen op zijn mooie blauwe ogen gelooft.![]()
Net zoals ik niets van dit topic geloof. Is je pohi iets te ehm apart voor.
pohi? post history? Hoezo apart???quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:26 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ben je ook op syfilis getest? Dat kan nl hersenschade veroorzaken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iedereen op zijn mooie blauwe ogen gelooft.![]()
Net zoals ik niets van dit topic geloof. Is je pohi iets te ehm apart voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |