Een beetje? Die onzekerheid had je voor hem ook al.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook mijn eigen onzekerheid een beetje. Gewoon, dat ik leuk genoeg voor hem ben dat hij niet z'n energie wil/gaat steken in een andere meid. Als hij mij écht leuk vindt dan doet hij dit toch niet ?![]()
Dit is puberaal gedrag. Omg, hij flirten met een ander? Jij dan ook! Het is afleiding, geen oplossing. Tenminste als je het echt meent dat je deze dude zo leuk vindt en niet gewoon ordinair bevestiging wil dat iemand je wel zo leuk genoeg vindt om monogaam te doen.quote:Ja, ik ga wel weer even Tinder installeren ofzo.
Maar eigenlijk wil je dus wel meer alleen spreek je dat niet uit. Waarom niet dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef Stephanie24 het volgende:
Nou, ik baal er gewoon van. Hij is heel erg met haar aan het flirten.
En ja, er is niks ergs aan flirten en we hebben geen relatie, maar hij zit haar echt complimenten te geven over haar uiterlijk en hij nodigt haar uit om gebruik te maken van z'n sauna want dan kan hij dr weer n keer naakt zien etc.
En dat ze samen allemaal leuke dingen gaan doen, noem maar op.![]()
![]()
Ja, durf ik niet zo goed. Bang dat hij niet wil.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wil je dus wel meer alleen spreek je dat niet uit. Waarom niet dan?
Maar je kan toch niet verwachten dat hij weet wat je wil als je dat niet duidelijk uitspreekt. Jullie hebben niks vast dus het is verder toch ook aan hem hoe hij zijn tijd buiten jou invult.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:04 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, durf ik niet zo goed. Bang dat hij niet wil.
Krokodillentranen meisje, want je zegt hierboven tinder wel te gaan installeren, zonder hem duidelijk te vertellen wat je graag zou willen. Eigenlijk ben je dus geen haar beter, maar denk je het goed te kunnen praten vanuit je onzekerheid en dat het je kwetst.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
maar weetje als ik een gast leuk vind en voor hem wil gaan, ga ik niet bij een oud neukertje langs en flirterige opmerkingen maken. Dan heb ik daar helemaal geen zin in. Het doet mij gewoon best wel pijn/
Ja ik zou het zoals andere al sugereren gewoon bespreken met hem. Anders verandert er denk ik weinig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
maar weetje als ik een gast leuk vind en voor hem wil gaan, ga ik niet bij een oud neukertje langs en flirterige opmerkingen maken. Dan heb ik daar helemaal geen zin in. Het doet mij gewoon best wel pijn/
Zou jij dit kunnen met een aantrekkelijke ex-scharrel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
MIJN date, mijn man, is aan het appen met z'n scharrel van paar maand terug en zij zat me nooit helemaal lekker, en nu gaat hij bij haar langs. Ik maak me zorgen dat er toch iets gaat gebeuren en vraag me af of mannen vriendschappelijk contact kunnen onderhouden met ex-scharrels.
Als hij met iemand anders wil gaan doet hij dat toch wel.. laat hem lekker bij haar langsgaan en dan merk je vanzelf wel verschil in hoe hij tegen je doet als hij terugkomt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
quote:
Bij voorbeeld hierom.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel weer even Tinder installeren ofzo.
Maar hoe weet je of hij voor jou wil gaan dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
Kijk dat lijkt me toch wel belangrijke informatie die in de OP had gemoeten.quote:
Hij spreidt wel meer dan dat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hij denkt, spreid je winstkansen.
Sowieso, waarom controleren?!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:
Je hebt sowieso een probleem als je nu binnen no time weer zo een situatie bij de hand hebt dat je twijfelt aan de zogenaamd oh zo leuke man in kwestie en ongezond gedrag gaat vertonen. Als je zo snel al moet gaan controleren, terwijl je nog niet eens een fatsoenlijke relatie afgesproken hebt, waar denk je dan helemaal mee bezig te zijn?
Preciesquote:
Omdat ze hem zo verantwoordelijk kan houden voor haar gedrag ipv zichzelf. Als het niet werkt, dan ligt het aan hem en zijn onbetrouwbaarheid en scharrels on the side, etc en vast niet aan hetgeen waar zij onzeker over is..quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef Tailless het volgende:
Wat is het toch met vrouwen die constant in iemands privé moeten. TS kap ermee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |