Nou de chlamydia nogquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
Tuurlijk wordt er geneukt, niks zo makkelijk als neuken met ex-en. Je kent elkaar al, je weet dat je elkaar seksueel aantrekkelijk vindt en je hebt het al gedaan dus die barrière is al weg.
Wat was de situatie voordat het volgens jou 'opeens' serieus was?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:10 schreef Elpis het volgende:
[..]
dat zo makkelijk als je je kut toont zo moeilijk je het achterste van je tong kennelijk durf te laten zien.
Dus je hebt een vriend en je hebt chlamydia maar die chlamydia is niet van die vriend?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Hij weet dat ik chlamydia heb en we hebben gewoon de komende week geen seks, verder niks aan de hand hoor. Hij heeft zich ook laten testen, krijg uitslag binnen enkele dagen. Niks om verder over te lachen of kinderachtig over te doen.
Verkeerde quote of misschien zelfs hele topic?quote:
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriend en je hebt chlamydia maar die chlamydia is niet van die vriend?
Ik weet serieus echt niet waar die chlamydia vandaan komt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriend en je hebt chlamydia maar die chlamydia is niet van die vriend?
Van onveilige seks.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik weet serieus echt niet waar die chlamydia vandaan komt.
Dan kun je vast ook achterhalen met wie je de laatste tijd onveilige seks hebt gehad en daar zitten je kanshebbers.quote:
Ja, maar de grap is dat ze allemaal aangeven schoon te zijn. Dus vandaar, ik weet het serieus niet. Heb zelfs het gevoel dat ik vals positief ben getest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan kun je vast ook achterhalen met wie je de laatste tijd onveilige seks hebt gehad en daar zitten je kanshebbers.
‘Aangeven schoon te zijn’...quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, maar de grap is dat ze allemaal aangeven schoon te zijn. Dus vandaar, ik weet het serieus niet. Heb zelfs het gevoel dat ik vals positief ben getest.
Nee, maar het zijn echt geen leugenaars. Dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
‘Aangeven schoon te zijn’...
Ben jij meegeweest toen ze de uitslag kregen? De kans is groter dat er minimaal één leugenaar tussen zit.
Net zoals de scharrel waarover je dit topic opende? Je OP barst echt van vertrouwen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn echt geen leugenaars. Dat weet ik zeker.
Jij hebt serieus in korte tijd met meerdere mannen onveilige seks gehad, omdat ze 'aangaven schoon te zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, maar de grap is dat ze allemaal aangeven schoon te zijn. Dus vandaar, ik weet het serieus niet. Heb zelfs het gevoel dat ik vals positief ben getest.
De ironie..quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik weet serieus echt niet waar die chlamydia vandaan komt.
Ben je ook op syfilis getest? Dat kan nl hersenschade veroorzaken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iedereen op zijn mooie blauwe ogen gelooft.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
nou, wat voor bewijs wil je? ik zal kijken of ik een kopie van mn zorgverzekering hier kan plaatsen ,de declaratie. Jesus alsof ik dit ga verzinnen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:26 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ben je ook op syfilis getest? Dat kan nl hersenschade veroorzaken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iedereen op zijn mooie blauwe ogen gelooft.![]()
Net zoals ik niets van dit topic geloof. Is je pohi iets te ehm apart voor.
pohi? post history? Hoezo apart???quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:26 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ben je ook op syfilis getest? Dat kan nl hersenschade veroorzaken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iedereen op zijn mooie blauwe ogen gelooft.![]()
Net zoals ik niets van dit topic geloof. Is je pohi iets te ehm apart voor.
Maarreh, je laat je toch hier wel voor behandelen????quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
ipv topic na topic openen en doen alsof je zo comfi bent bij dit leven dar jou leeft ipv andersom zou je ondertussen ook gewoon hulp kunnen zoeken zodat je zelf weer controle kunt nemen over je leven en de keuzes die je maaktquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
maar weetje als ik een gast leuk vind en voor hem wil gaan, ga ik niet bij een oud neukertje langs en flirterige opmerkingen maken. Dan heb ik daar helemaal geen zin in. Het doet mij gewoon best wel pijn/
‘Schoon’, met een testuitslag van de huisarts in de hand, of ’schoon, echt waar, ik heb het niet, heb ook nergens last van’?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Nee, het boeit je duidelijk nietquote:Zijn ex-scharrel nam weer contact op, omdat ze wat vragen had over d'r auto en hij heeft veel verstand van auto's. (Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).
Maargoed, na wat app-contact over die kutauto is het contact tussen hen stil komen te liggen, en toen heeft hij uit zichzelf weer een x gevraagd hoe het nu met haar ging.
Zie post 118. Dan zit het toch helemaal goed?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
‘Schoon’, met een testuitslag van de huisarts in de hand, of ’schoon, echt waar, ik heb het niet, heb ook nergens last van’?
Schattigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie post 118. Dan zit het toch helemaal goed?
Ik kan dat niet echt een grap noemen eerlijk gezegd. Als je zoiets hebt dan deel je dat toch met degene die het misschien van jou hebben kunnen krijgen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja de kans op een valse positieve test is natuurlijk veel groter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
ik heb t netjes met iedereen gedeeldquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan dat niet echt een grap noemen eerlijk gezegd. Als je zoiets hebt dan deel je dat toch met degene die het misschien van jou hebben kunnen krijgen?
Chlamydia moet je juist niet delen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:54 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
ik heb t netjes met iedereen gedeeld
Nou. Je weet ook zeker dat er ergens wel één liegt want Chlamydia komt niet aanwaaienquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Waarom? Kans op een trio wordt alleen maar groter.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nou. Je weet ook zeker dat er ergens wel één liegt want Chlamydia komt niet aanwaaien![]()
En wat betreft je vraag hier; ja, mannen kunnen bevriend zijn met exen.
Maar ik zou het toch wel een probleem gaan vinden als mijn vent met een ex berichten zou uitwisselen als “ik wil je weer is naakt zien”.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom? Kans op een trio wordt alleen maar groter.
Deze man snapt het!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom? Kans op een trio wordt alleen maar groter.
Zulke fouten vind ik idd ook problematisch.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nou. Je weet ook zeker dat er ergens wel één liegt want Chlamydia komt niet aanwaaien![]()
Maar ik zou het toch wel een probleem gaan vinden als mijn vent met een ex berichten zou uitwisselen als “ik wil je weer is naakt zien”.
Volgende keer naar de GGD, is gratis (wanneer je aan de voorwaarden voldoet).quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
nou, wat voor bewijs wil je? ik zal kijken of ik een kopie van mn zorgverzekering hier kan plaatsen ,de declaratie. Jesus alsof ik dit ga verzinnen.
Denk dat 1 miss. een thuistest heeft gedaan die niet klopt oid. Of dat zijn lichaam het zelf heeft opgeruimd, dat kan ook .Nouja hoe dan ook. Alle mannen weten dat ik het heb, dus nu aan hun de verantwoordelijkheid om daar maatregelen in te treffen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Het begon met de vraag hoe jij je geslachtsziekte had opgedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:10 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Denk dat 1 miss. een thuistest heeft gedaan die niet klopt oid. Of dat zijn lichaam het zelf heeft opgeruimd, dat kan ook .Nouja hoe dan ook. Alle mannen weten dat ik het heb, dus nu aan hun de verantwoordelijkheid om daar maatregelen in te treffen.
Nouja, tuurlijk kan het. Maarja, dat zoeken ze zelf maar uit. Ik weet niet hoe ik het heb opgedaan en ja, dat vind ik vervelend maar ik kom er toch nooit achter.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het begon met de vraag hoe jij je geslachtsziekte had opgedaan.
En het kan er echt niet bij je in dat een van je mannen liegt over de testuitslag of de test helemaal niet gedaan heeft? Want die kans is een stuk groter dan een vals positieve test of een lichaam wat die ziekte zelf heeft opgeruimd.
Kan gewoon hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef Myrr het volgende:
Sinds wanneer kun je inloggen op pc Whatsapp zonder dat via je telefoon te moeten doen?
Fake news.
Lief, dankje!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:08 schreef Harlekien het volgende:
Hoi TS,
Je klinkt als een leuke vrouw. Ik zal even kort mijn analyse geven:
- Je vertrouwt hem niet
- Waarschijnlijk heb je daar alle reden toe
- Een vriendschap met een vrouw kan prima zolang je er eerlijk over bent tegen je 'partner'
- Een vriendschap met een vrouw kan prima zolang je geen seksuele aantrekkingskracht voor diegene hebt
- Een vriendschap met een vrouw kan prima maar niet wanneer je seks met elkaar hebt gehad
Kortom:
Je vertrouwt hem niet
Hij is ook niet te vertrouwen
Voor de volgende keer, blijf uit zijn appjes weg. Je zult altijd wat vinden wat je niet aanstaat.
maar volgens mij had je dit al eerder met iemand en kreeg je ook dit advies: waarom maak je dat punt niet bespreekbaarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Lief, dankje!
Ja, ik ben er ook al wel over uit dat ik iig niks serieus van deze meneer hoef te verwachten. Want ik wil niet dat we aan het daten zijn, het super leuk is, en hij ondertussen dan toch nog behoefte heeft aan spannende afspraakjes met anderen. Nee, dan is het gewoon toch niet m'n type.
Heb.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Lief, dankje!
Ja, ik ben er ook al wel over uit dat ik iig niks serieus van deze meneer hoef te verwachten. Want ik wil niet dat we aan het daten zijn, het super leuk is, en hij ondertussen dan toch nog behoefte heeft aan spannende afspraakjes met anderen. Nee, dan is het gewoon toch niet m'n type.
Bestaat niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:20 schreef wawowiewa het volgende:
Mannen kunnen ook gewoon een vriendschappelijk relatie met vrouwen hebben
Echt, respect voor deze man, ondanks dat hij vreemdgaat, blijft hij 2 liefjes (of meer) aan het lijntje houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:47 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Toen ze appten over die auto heeft hij 't wel verteld. Maar nu nog niet. Maar goed, waarom zou ik er ook iedere keer over beginnen.. Maar het zit me niet lekker dat hij langsgaat bij een vrouw waar hij 3 maanden terug nog seks mee had. maar hoe begin ik hierover. Hij weet niet dat ik zijn apps heb gelezen en ik vind het ook super kut dat ik dit heb gedaan, maar ik kon me ook niet ''beheersen''
Hij gaat niet vreemd want ze hebben geen relatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:55 schreef Gentlemen_vision het volgende:
[..]
Echt, respect voor deze man, ondanks dat hij vreemdgaat, blijft hij 2 liefjes (of meer) aan het lijntje houden.
Terwijl andere mannen snakken naar 1.
Ga zo door
Oja, legitieme rechtvaardiging.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:10 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hij gaat niet vreemd want ze hebben geen relatie.
Uiteraard. Maar dan wel met benefits natuurlijk. Maar da's logisch.quote:Maarja, wat denken jullie? Kan dit gewoon vriendschap zijn?
Er zijn wel grotere wonderlijke dingen gebeurd qua sex, er is zelfs een vrouw zwanger geworden terwijl ze nog maagd was. Misschien dat jij ook wel zo die chlamydia hebt opgelopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |