Wat is het toch een énig mens.quote:
Ik vind deze nog steeds heerlijk. Hij heeft net de clip klaarquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:18 schreef Prego het volgende:
The Divas zijn een guilty pleasure van me geworden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds heerlijk. Hij heeft net de clip klaar
Word zo blij van het lied.
Eens. Lieve gast, maar lied is een beetje bleh. Het andere nummer wat hij gisteren zong vond ik eigenlijk beter.quote:Op maandag 15 april 2019 09:49 schreef Nexum het volgende:
Ik vind hem als persoon super leuk en heel sympathiek (en stiekem ook wel inspirerend want hij heeft toch wel een boodschap die mij heel wat aangaat).
Maar dit lied is gewoon echt zo teleurstellend. Het is gewoon bleh, dat is het enige woord wat ik er voor kan beschrijven, bleh. Het mist power.
Nou dit dus. Het lijkt mij ook oprecht een lief mens en heb wel bewondering voor alles maar de song waar het toch in eerste instantie om gaat, is het gewoon niet.quote:Op maandag 15 april 2019 09:49 schreef Nexum het volgende:
Ik vind hem als persoon super leuk en heel sympathiek (en stiekem ook wel inspirerend want hij heeft toch wel een boodschap die mij heel wat aangaat).
Maar dit lied is gewoon echt zo teleurstellend. Het is gewoon bleh, dat is het enige woord wat ik er voor kan beschrijven, bleh. Het mist power.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:50 schreef Momo... het volgende:
Émilie Satt (Madame from Madame Monsieur) is going to be a backing singer for Bilal Hassani at the Eurovision
En de staging word schijnbaar iets met heeel lang haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |