Ik dacht dat je de games los moest aankopen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:26 schreef DKUp het volgende:
Games die gaan uitkomen op Google Stadia:twitter:GoogleStadia twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 16:06:52Mark your calendars! Stadia will start arriving November 19.Need a quick guide on what exactly Stadia is? We got you covered. Become an expert in all things Stadia just in time for launch. https://t.co/iwbCQiJ0CH reageer retweet
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de games los moest aankopen?
Kan via een Google Chrome Browser en een Chromecast Ultra volgens mij. Een maand gratis weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, leg me uit hoe ik een maandje gratis AC Odyssey kan spelen @:dkup Ik heb een Nvidia Shield TV.
Niet de originele chromecast dus?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan via een Google Chrome Browser en een Chromecast Ultra volgens mij. Een maand gratis weet ik niet.
Nope Ultra.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
Niet de originele chromecast dus?![]()
Het klinkt nog steeds interessant, Maargoed controller kopen nieuwe chromecast.... Euh denk dat ik even de ervaringen afwacht.
Kan ik AC Odyssey gratis spelen, of hoeveel gaat dat kosten?quote:Op maandag 11 november 2019 18:37 schreef DKUp het volgende:
Google Stadia launch lineup revealed (12 titles)
[ afbeelding ]
Jezus
Nee, maar geen idee hoeveel het gaat kosten. Zijn de prijzen al bekend?quote:Op maandag 11 november 2019 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ik AC Odyssey gratis spelen, of hoeveel gaat dat kosten?
Gvd, nou dan moet het wachten, geen zin om nieuw tekopen, wacht de ervaringen wel ff afquote:
Volgens mij gewoon iedere tv die de Chromecast Ultra ondersteunt. Genoeg games schijnen nog niet 4K te zijn.quote:Op maandag 18 november 2019 21:09 schreef Nismo91 het volgende:
Te lui om te zoeken sorry, maar kan ik dus met zo een chromecast ultra en een controller die games spelen op mijn televisie ? Zijn aan de televisie verder geen eisen gesteld ?
Ik heb net mijn post aangepast haha, weet jij ook wat het verschil is tussen een abonnement en geen abonnement ?quote:Op maandag 18 november 2019 21:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon iedere tv die de Chromecast Ultra ondersteunt. Genoeg games schijnen nog niet 4K te zijn.
Voor de prijs hoef je het niet te doen.quote:
1080p vs 4k en 0 gratis games vs 1(?) gratis game per maand dacht ik gehoord te hebben.quote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ik heb net mijn post aangepast haha, weet jij ook wat het verschil is tussen een abonnement en geen abonnement ?
quote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ik heb net mijn post aangepast haha, weet jij ook wat het verschil is tussen een abonnement en geen abonnement ?
Yep en korting op games.quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
1080p vs 4k en 0 gratis games vs 1(?) gratis game per maand dacht ik gehoord te hebben.
Dus het voordeel is eigenlijk dat je geen console hoeft te kopen op de controller na.quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
1080p vs 4k en 0 gratis games vs 1(?) gratis game per maand dacht ik gehoord te hebben.
Natuurlijk, dit staat nog in de kinderschoenen en over een paar jaar gaan de technieken zich verder ontwikkelen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:05 schreef Quasimoto het volgende:
Reviews tot nu toe zijn niet.echt lovend.
Ze zijn hier al meer dan tien jaar mee bezig,nou ja Google dan misschien wat minder maar zoals ik het nu lees betaal je de volle mep om te beta testen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit staat nog in de kinderschoenen en over een paar jaar gaan de technieken zich verder ontwikkelen.
Ik heb meer vertrouwen in ProjectXcloud van Microsoft.quote:Op zondag 24 november 2019 11:35 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Ze zijn hier al meer dan tien jaar mee bezig,nou ja Google dan misschien wat minder maar zoals ik het nu lees betaal je de volle mep om te beta testen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |