twitter:StadiaGoogle twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 18:42:13Welcome to #Stadia, an all-new way to play from @Google. Coming in 2019.https://t.co/1y1hoYc4rl reageer retweet
"Stadia controller connects direct through wifi to the game running in the Stadia datacenter"quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik niet meegekregen. Dacht dat je gewoon verbindt met je pc/tv, en dat alles verder in de cloud verwerkt wordt.
Ah, okok.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
"Stadia controller connects direct through wifi to the game running in the Stadia datacenter"
Hoop het ook idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eerst zelf uitproberen. Hopelijk iets van een beta ofzo.
Het spel draait toch op hun computers? Als ik het zo zie zou je ook op een telefoon of smart tv kunnen spelen? Hoop dat ze ook GTA5 aanbieden en de dienst gratis wordt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef I. het volgende:
[..]
Zou infeite kunnen, maar het boost de snelheid van je laptop niet natuurlijk, dus als je laptop van zichzelf al traag is, bevordert dat het gamen niet.
Ja, want Google houdt niet van geld verdienenquote:
Dat klopt, maar als je eigen pc al hapert zonder dat je überhaupt een game speelt, gaat het ook lastig gamen worden via Stadia natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:04 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Het spel draait toch op hun computers? Als ik het zo zie zou je ook op een telefoon of smart tv kunnen spelen? Hoop dat ze ook GTA5 aanbieden en de dienst gratis wordt.
Laat staan dat de gamedevelopers niet betaald hoeven te worden..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, want Google houdt niet van geld verdienen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |