Ik ben benieuwd waar de overledenen zich bevonden: binnen of buiten de tram (bij die neergeschoten vrouw).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij begon met schieten in de tram, buiten de tram ging hij door met schieten.. Buiten de tram schoot hij op meerdere mensen en auto's..
Tuurlijk dat is gewoon menselijk. Ik gebruik desnoods iemand anders als levend schild in zo'n situatie. Dat zijn gewoon geen momenten om de held uit te gaan hangen of om principes te willen tonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ben altijd de eerste die helpt maar als mijn leven in gevaar is en ik de kans dat mijn hulp iets uitmaakt klein is, kies ik liever voor mijn eigen leven dan de dood.
Waarom?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar de overledenen zich bevonden: binnen of buiten de tram (bij die neergeschoten vrouw).
Dan ben ik alsnog benieuwd of ie het had gedaan als ie geen moslim was geweest. Meeste (Nederlandse) junks zouden dan ook niet in een tram gaan schieten, die zijn bezig om iedere dag high te worden..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:41 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
]
Gast. Die gast gebruikte zwaar veel drugs, zat aan de crack en had heel veel problemen. Waarom nou weer een geloof of ideologie de schuld geven terwijl deze man gestoord was en nogmaals zware problemen had
Ene Karst Tates en Tristan van der Vliet denken daar anders over.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:04 schreef warp995 het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog benieuwd als ie het had gedaan als ie geen moslim was geweest. Meeste (Nederlandse) junks zouden dan ook niet in een tram gaan schieten, die zijn bezig om iedere dag high te worden..
Denk het niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2[b][/b]019 22:04 schreef warp995 het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog benieuwd of ie het had gedaan als ie geen moslim was geweest. Meeste (Nederlandse) junks zouden dan ook niet in een tram gaan schieten, die zijn bezig om iedere dag high te worden..
Ik dacht steeds dat die doden buiten waren gevallen (de helpers van neergeschoten vrouw en vrouw zelf). Daarom dacht ik aan wraak op háár gericht.quote:
Ik kan alleen niet zo snel vinden of zij ook daadwerkelijk junks waren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ene Karst Tates en Tristan van der Vliet denken daar anders over.
Elke dag schultenbrau bier drinken is toch ook niet goed voor je.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet zo snel vinden of zij ook daadwerkelijk junks waren.
Maar goed, ik snap je punt. Ja, ook blanke mensen doen zulke shit.
Wraak? Op iemand die hij niet kende?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat die doden buiten waren gevallen (de helpers van neergeschoten vrouw en vrouw zelf). Daarom dacht ik aan wraak op háár gericht.
Ik dacht toen nog aan eerwraak; zo raar vond ik het dat hij op de twee mensen die die vrouw wilden wegslepen, begon te schieten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wraak? Op iemand die hij niet kende?
Er is geen enkele connectie tussen de slachtoffers en de schutter..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat die doden buiten waren gevallen (de helpers van neergeschoten vrouw en vrouw zelf). Daarom dacht ik aan wraak op háár gericht.
Ja, dat bleek idd. vandaag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is geen enkele connectie tussen de slachtoffers en de schutter..
Hoe weet je dat als we maar 2 slachtoffers weten, die 19 jarige en die leraar. Nummer 3 is een raadsel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is geen enkele connectie tussen de slachtoffers en de schutter..
Welke privacy, ze mogen hacken wat ze willen sinds 1 maart.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:00 schreef tstile het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat de privacy is geschonden van die vriend door de telefoon te peilen.
Vreemd dat een rechter dit kan toestaan terwijl die vriend zelf niet veroordeeld is.
Omdat de politie dat bekend heeft gemaaktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:35 schreef funnywell het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als we maar 2 slachtoffers weten, die 19 jarige en die leraar. Nummer 3 is een raadsel.
Die roepen wel meer, dan breng de identiteit van 3e persoon naar buiten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat de politie dat bekend heeft gemaakt
Je klinkt nu een beetje als Baudet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:41 schreef funnywell het volgende:
[..]
Die roepen wel meer, dan breng de identiteit van 3e persoon naar buiten.
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1895592/ Hier staat genoeg info, de rest doet er niet toe, heb een beetje respect voor de privacy van de slachtoffersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:41 schreef funnywell het volgende:
[..]
Toen ik er 's middags was dacht ik dat alle slachtoffers al weg waren. Maar later is er nog een overledene afgevoerd. Die moet in de tram gelegen hebben want er stonden geen schermen of zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar de overledenen zich bevonden: binnen of buiten de tram (bij die neergeschoten vrouw).
Is toch al naar buiten dat het een man is van 28.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:41 schreef funnywell het volgende:
[..]
Nu zijn die andere twee (de broers) dus wel echt vrijgelaten?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:35 schreef Domnivoor het volgende:
Er is een nieuwe verdachte opgepakt: een man van 40 uit Utrecht.
https://nos.nl/artikel/22(...)aanslag-utrecht.html
Duidelijk. Thxx.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen ik er 's middags was dacht ik dat alle slachtoffers al weg waren. Maar later is er nog een overledene afgevoerd. Die moet in de tram gelegen hebben want er stonden geen schermen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |