Eftelingquote:
En bedankt....quote:
Sorry......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En bedankt....
Ik heb ooit gedanst op een van de liedjes uit de Efteling
Niets mis meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En bedankt....
Ik heb ooit gedanst op een van de liedjes uit de Efteling
Te weinig, maar paar keer per jaar. Heb wel een abonnementquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga je regelmatig naar de efteling?
Dat stadium ben ik al lang voorbij omdat ik er zo vaak ben geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze blijven alleen zo in je hoofd hangen
Fakir genoeg voor een abonnement, maar we wonen wel echt dichtbijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Te weinig, maar paar keer per jaar. Heb wel een abonnement)
Kom jij vaak daar? Of zoals ik je zou vragen als ik je daar zout zien; kom je Fakir?
Tilburg is een prima afstand. Zelfs hun eigen bus richting het parkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Fakir genoeg voor een abonnement, maar we wonen wel echt dichtbij
Op loopafstand van een bushalte waar zes bussen per uur komen die bij de efteling stoptquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tilburg is een prima afstand. Zelfs hun eigen bus richting het park
Lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op loopafstand van een bushalte waar zes bussen per uur komen die bij de efteling stopt
Ik hou echt van eftelingmuziekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
LekkerIk heb in ieder geval een goede treinverbinding richting Den Bosch
![]()
Dit vind ik het mooiste Eftelingwerk;
Sowieso Ruud Bos
Jaloers!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op loopafstand van een bushalte waar zes bussen per uur komen die bij de efteling stopt
Bosrijk al eens gedaan? Daar waren we met familie vorig zomer, tijdens het mooie weer. Was echt mooi toen, vooral ‘s avondsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers!
Ik wacht wel weer tot de Winterefteling
Ik zet het hier ook wel eens op. Heb zelfs de allereerste muziek LP en CDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik hou echt van eftelingmuziek
Nee, vind ik echt te duurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bosrijk al eens gedaan? Daar waren we met familie vorig zomer, tijdens het mooie weer. Was echt mooi toen, vooral ‘s avonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |