Eensquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben nu al verkiezingmoe. Kunnen we die aids niet lekker overslaan
Doe gewoon FvD stemmen als tegenreactie op al die gekke VVD"ers in klbquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is net zo vermoeiend als de VVD act van bepaalde users in klb.
Ik ga helemaal niet stemmenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doe gewoon FvD stemmen als tegenreactie op al die gekke VVD"ers in klb
Ik stem op je vriendinquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet stemmen
Ons stemrecht heeft vele mensenlevens gekost en jij blijft thuis morgenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet stemmen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk dat onze goede vriend (/dinnetje) Nikonlover hier eens aanwezig is.
Stemrecht ja. Als je het recht hebt om iets te doen heb je ook het recht om het niet te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ons stemrecht heeft vele mensenlevens gekost en jij blijft thuis morgen
Het interesseert me echt geen flikkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ons stemrecht heeft vele mensenlevens gekost en jij blijft thuis morgen
Het is dom om geen gebruik te maken van je stemrecht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stemrecht ja. Als je het recht hebt om iets te doen heb je ook het recht om het niet te doen.
VrijheidDemocratie
Ja is goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik blijf grappig proberen te doen.
Ook al is het 1% kans, de kans is er
Machtig mij danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen flikker
Ik ook. Morgenavond feest vierenquote:
Het is ook dom om je stempas weg te gooien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is dom om geen gebruik te maken van je stemrecht.
Dan doe je wat mij betreft niet meer mee in politieke discussies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |