Dat je je dan weer realiseert dat je 18+ bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Wordt wel altijd blij als we weer mogen stemmen
Je hebt toch een hekel aan dit land dus bemoei je aub nergens meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Wordt wel altijd blij als we weer mogen stemmen
Bijna jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je je dan weer realiseert dat je 18+ bent.
Luister eens wat beter naar VKquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt toch een hekel aan dit land dus bemoei je aub nergens mee
Ik heb dat wel en voel me dan weer een grote jongen.quote:
Dit vind ik jouw minst leuke act en ik verstrik er altijd in dus nu stop ik ermee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar maakt het dan minder waar? wil je zeggen dat die gene die dat wel zei zit te jokken?!
ahja, nee ik niet ik ben gewoon blij met stemrechtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat wel en voel me dan weer een grote jongen.
Gvd dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit vind ik jouw minst leuke act en ik verstrik er altijd in dus nu stop ik ermee.
Nee dit is de tumor van FOK!.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dacht het niet.. is dit een beetje een leuke sc?
- doe maar niet -quote:
Alsof ik naar kleine dictators ga luisteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Luister eens wat beter naar VKnietsnut
een fantastische sc, alleen hebben we de quota aan blauwen al lang bereikt, dus sorry er is geen plek meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dacht het niet.. is dit een beetje een leuke sc?
Fijn dat je zo goed meewerktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof ik naar kleine dictators ga luisteren.
Eens, hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahja, nee ik niet ik ben gewoon blij met stemrecht
Waarom trekt ons afvoerputje toch altijd zoveel blauw aanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
een fantastische sc, alleen hebben we de quota aan blauwen al lang bereikt, dus sorry er is geen plek meer.
misschien moeten we die afschuwelijke afkorting niet meer gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom trekt ons afvoerputje toch altijd zoveel blauw aan
Toch zouden ze het stemrecht van vrouwen onder de 30 af moeten pakken, die weten toch niet wat ze willen.quote:
Welke precies?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moeten we die afschuwelijke afkorting niet meer gebruiken
Door mensen zoals jouquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gespuis trekt gezag aan helaas. Althans hier op FOK! niet in de echte wereld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |