nee het gaat allemaal maar om de democratie die ze meenemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik hoor al die FvD-ers nooit iets over standpunten van die partij zeggen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef Catkiller het volgende:
Deze TT had ik ook in gedachten voor als ik niet te lui was om een topic te openen.
Zijn ook allemaal onzekere witte mannen die geen verstand van politiek hebben toch? dan is dat niet zo gek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
ik stem op het lekkerste wijf van alle linkse partijenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
Niet gewoon ienemienemutte doen op het stembiljet
Dat geen verstand van politiek is niet mijn uitspraak.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal onzekere witte mannen die geen verstand van politiek hebben toch? dan is dat niet zo gek.
En dat is?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik stem op het lekkerste wijf van alle linkse partijen
Maar maakt het dan minder waar? wil je zeggen dat die gene die dat wel zei zit te jokken?!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat geen verstand van politiek is niet mijn uitspraak.
10 x grutten, 10 x kaas, wie is de baas?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
Niet gewoon ienemienemutte doen op het stembiljet
Immigratiebeleid.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit wel een flink verschil tussen die twee partijen, vooral in de fractievoorzitters
IKKEquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
10 x grutten, 10 x kaas, wie is de baas?
Prima kleur das, hij verdient het om groot te worden in de kamer.quote:
Dat je je dan weer realiseert dat je 18+ bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Wordt wel altijd blij als we weer mogen stemmen
Je hebt toch een hekel aan dit land dus bemoei je aub nergens meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Wordt wel altijd blij als we weer mogen stemmen
Bijna jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je je dan weer realiseert dat je 18+ bent.
Luister eens wat beter naar VKquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt toch een hekel aan dit land dus bemoei je aub nergens mee
Ik heb dat wel en voel me dan weer een grote jongen.quote:
Dit vind ik jouw minst leuke act en ik verstrik er altijd in dus nu stop ik ermee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar maakt het dan minder waar? wil je zeggen dat die gene die dat wel zei zit te jokken?!
ahja, nee ik niet ik ben gewoon blij met stemrechtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat wel en voel me dan weer een grote jongen.
Gvd dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit vind ik jouw minst leuke act en ik verstrik er altijd in dus nu stop ik ermee.
Nee dit is de tumor van FOK!.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dacht het niet.. is dit een beetje een leuke sc?
- doe maar niet -quote:
Alsof ik naar kleine dictators ga luisteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Luister eens wat beter naar VKnietsnut
een fantastische sc, alleen hebben we de quota aan blauwen al lang bereikt, dus sorry er is geen plek meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dacht het niet.. is dit een beetje een leuke sc?
Fijn dat je zo goed meewerktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof ik naar kleine dictators ga luisteren.
Eens, hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahja, nee ik niet ik ben gewoon blij met stemrecht
Waarom trekt ons afvoerputje toch altijd zoveel blauw aanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
een fantastische sc, alleen hebben we de quota aan blauwen al lang bereikt, dus sorry er is geen plek meer.
misschien moeten we die afschuwelijke afkorting niet meer gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom trekt ons afvoerputje toch altijd zoveel blauw aan
Toch zouden ze het stemrecht van vrouwen onder de 30 af moeten pakken, die weten toch niet wat ze willen.quote:
Welke precies?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moeten we die afschuwelijke afkorting niet meer gebruiken
Door mensen zoals jouquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gespuis trekt gezag aan helaas. Althans hier op FOK! niet in de echte wereld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |