nee het gaat allemaal maar om de democratie die ze meenemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik hoor al die FvD-ers nooit iets over standpunten van die partij zeggen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef Catkiller het volgende:
Deze TT had ik ook in gedachten voor als ik niet te lui was om een topic te openen.
Zijn ook allemaal onzekere witte mannen die geen verstand van politiek hebben toch? dan is dat niet zo gek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
ik stem op het lekkerste wijf van alle linkse partijenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
Niet gewoon ienemienemutte doen op het stembiljet
Dat geen verstand van politiek is niet mijn uitspraak.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal onzekere witte mannen die geen verstand van politiek hebben toch? dan is dat niet zo gek.
En dat is?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik stem op het lekkerste wijf van alle linkse partijen
Maar maakt het dan minder waar? wil je zeggen dat die gene die dat wel zei zit te jokken?!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat geen verstand van politiek is niet mijn uitspraak.
10 x grutten, 10 x kaas, wie is de baas?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
Niet gewoon ienemienemutte doen op het stembiljet
Immigratiebeleid.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit wel een flink verschil tussen die twee partijen, vooral in de fractievoorzitters
IKKEquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
10 x grutten, 10 x kaas, wie is de baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |