SP tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zou prima fvd kunnen stemmen hoor. Stem gewoon liever iets anders
Ik ben ook wel een paar keer op een andere dag teruggegaan hoor omdat het gewoon te druk was op dat moment.. niets geks aanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou ik anders bij de kapper zijn godverdomme
Nou!!!!!!!!! Waarommmm??????quote:
Precies, gewoon morgen terug gaan ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet nog een uur wachten gek
maar wat als ze 1 minuut nadat hij vertrekt klaar is? ik zou gewoon nog even wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet nog een uur wachten gek
Je kan toch lezen dat het nog een uur duurt hampelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als ze 1 minuut nadat hij vertrekt klaar is? ik zou gewoon nog even wachten
Ik moet gewoon werken over het algemeen. Eens in de twee weken werk ik van 6:00 tot 14.30 op dinsdag dus dan moet ik naar de kapperquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een paar keer op een andere dag teruggegaan hoor omdat het gewoon te druk was op dat moment.. niets geks aan
IEDEREEN MAG EEN MENING HEBBEN KLOOTZAK, HIERDOOR KOMT OORLOGquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Als die debieltjes die nu de mond vol hebben van FvD zijn exact dezelfde debieltjes die nu al jaren achter Wilders aanlopen, maar eindelijk doorhebben dat ook die kwakert niks gaat bereiken.
dit mag niet volgens de policyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Als die debieltjes die nu de mond vol hebben van FvD zijn exact dezelfde debieltjes die nu al jaren achter Wilders aanlopen, maar eindelijk doorhebben dat ook die kwakert niks gaat bereiken.
je weet dat kappers ook wel op zaterdagen open zijn, of die vna jou weer nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken over het algemeen. Eens in de twee weken werk ik van 6:00 tot 14.30 op dinsdag dus dan moet ik naar de kapper
Tijd voor linksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IEDEREEN MAG EEN MENING HEBBEN KLOOTZAK, HIERDOOR KOMT OORLOG
Eens in de 2 weken naar de kapper? Jezusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken over het algemeen. Eens in de twee weken werk ik van 6:00 tot 14.30 op dinsdag dus dan moet ik naar de kapper
ojaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan toch lezen dat het nog een uur duurt hampel
Dat staat er toch nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Eens in de 2 weken naar de kapper? Jezus
Ik heb niets tegen Thierry, vind het een mooie vent. Maar ik vind Rutte gewoon een groter baasje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |