werkschoenen.comquote:
Het is voor een magazijn van een webshopje. Er zijn een aantal die op hun eigen afgetrapte schoenen lopen en we vonden dat dat niet meer kon (een aantal kopen net als jij wel goeie stevige schoenen, maar lang niet iedereen). En natuurlijk moet het niet de allergoedkoopste basic plastic schoenen zijn, maar het hoeft voor een magazijn ook weer niet de beste kwaliteit ooit te zijn. Zoals je zegt, zodat iemand er gewoon normaal op kan lopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:31 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Bij een groothandel of winkel in werkkleding lijkt me. Maar als het geen veiligheidsschoenen hoeven te zijn, waarvoor dan? Kantoor, horeca, zorg? Als je werknemers er de hele dag op moeten rondlopen dan wil je (als werknemer) niet de allergoedkoopste basic plastic schoenen. Ik heb ooit een paar van een uitzendburo gekregen (nouja, er werd ook nog 25 euro voor ingehouden op mijn loon) en die zijn al snel de prullebak in gegaan. Ze zaten verschrikkelijk slecht met vermoeide pijnlijke voeten aan het einde van de dag. Nu koop ik altijd mijn eigen schoenen op eigen kosten zodat ik van te voren kan passen en er tenminste normaal op kan lopen.
Haha ja ik had het even verkeerd geformuleerd. Tuurlijk heb ik ook wel even gegoogled. Poging 2:quote:
Dat is voor iedereen verschillend, wel een rare opmerking trouwens om iedereen over een kam te scheren.quote:Het is voor een magazijn van een webshopje. Er zijn een aantal die op hun eigen afgetrapte schoenen lopen en we vonden dat dat niet meer kon (een aantal kopen net als jij wel goeie stevige schoenen, maar lang niet iedereen). En natuurlijk moet het niet de allergoedkoopste basic plastic schoenen zijn, maar het hoeft voor een magazijn ook weer niet de beste kwaliteit ooit te zijn. Zoals je zegt, zodat iemand er gewoon normaal op kan lopen.
Retweetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Antaris het volgende:
Wij mochten onze schoenen zelf uitkiezen, gelukkig maar.
same herequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:10 schreef Awsom het volgende:
[..]
Retweet
Geef je personeel zelf budget om die schoenen te kopen van laten we zeggen 100 euro? Dan kunnen ze zelf schoenen kiezen die ze fijn vinden én die goed passen (maat 43 bij het ene merk is niet maat 43 bij het andere merk).
Wil iemand een duurdere schoen, dan kan dat maar dan legt die zelf het verschil bij. Achteraf geen gezeur over "we hebben weer eens goedkope schoenen gekregen van de werkgever" en "wat zitten ze toch slecht".
Dit, want dat gezeur ga je hoe dan ook krijgen als je iedereen dezelfde schoenen 'opdringt'.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:10 schreef Awsom het volgende:
[..]
Retweet
Geef je personeel zelf budget om die schoenen te kopen van laten we zeggen 100 euro? Dan kunnen ze zelf schoenen kiezen die ze fijn vinden én die goed passen (maat 43 bij het ene merk is niet maat 43 bij het andere merk).
Wil iemand een duurdere schoen, dan kan dat maar dan legt die zelf het verschil bij. Achteraf geen gezeur over "we hebben weer eens goedkope schoenen gekregen van de werkgever" en "wat zitten ze toch slecht".
precies dit. Ik heb nog nooit de schoenen van de baas genomen maar altijd zelf gekocht en de bon ingediend. Je loopt toch algauw 5-7 dagen per week 8+uren per dag op die dingen. Goede schoenen met voldoende steun en pasvorm is dus uitermate belangrijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:10 schreef Awsom het volgende:
[..]
Retweet
Kunststofquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:10 schreef ManianMan het volgende:
Magazijn is toch een stalen neus verplicht!?!
Stierenpoep.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:12 schreef BoneThugss het volgende:
Kunststof
Als er anders iets echt zwaars op je voeten lazert ben je je tenen kwijt.
Toen ik nog een kleine jongen was en bij de plaatselijke Gamma werkte heb ik het van dichtbij gezien.quote:
Anekdotes verzinnen om je punt te maken is niet netjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:35 schreef BoneThugss het volgende:
Toen ik nog een kleine jongen was en bij de plaatselijke Gamma werkte heb ik het van dichtbij gezien.
Leuk dat Mythbusters het een keer heeft 'getest'.
Oke man.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Anekdotes verzinnen om je punt te maken is niet netjes.
Diadora ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oke man.
@:TS Puma heeft hele fijne schoenen voor niet al te veel geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |