abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185711891
Hoihoi,

Ik ben op het moment op zoek naar nieuwe werkschoenen voor mijn werknemers. Alle maten heb ik al doorgekregen en hoef ze alleen nog maar te bestellen. Ze hoeven geen stalen neus of iets dergelijks te hebben, gewoon best basic. Het handigst is gewoon om dit online te doen en alles in 1x te laten leveren. Weet iemand waar ik dit kan doen? :)

Groetjes!
pi_185711929
kijk bij welkoop, bouwzaak, google..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_185712819
Ik weet niet of zo'n filiaal bij jouw in de buurt is, ga er heen en probeer ze.
De ene schoen is de ander niet natuurlijk.
Wij mochten onze schoenen zelf uitkiezen, gelukkig maar.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:20:17 #4
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_185712931
Baan, Engelbert Strauss.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_185713078
Bij een groothandel of winkel in werkkleding lijkt me. Maar als het geen veiligheidsschoenen hoeven te zijn, waarvoor dan? Kantoor, horeca, zorg? Als je werknemers er de hele dag op moeten rondlopen dan wil je (als werknemer) niet de allergoedkoopste basic plastic schoenen. Ik heb ooit een paar van een uitzendburo gekregen (nouja, er werd ook nog 25 euro voor ingehouden op mijn loon) en die zijn al snel de prullebak in gegaan. Ze zaten verschrikkelijk slecht met vermoeide pijnlijke voeten aan het einde van de dag. Nu koop ik altijd mijn eigen schoenen op eigen kosten zodat ik van te voren kan passen en er tenminste normaal op kan lopen.
pi_185713185
Aldi en LIDL hebben geregeld werkschoenen in de aanbieding. Je kan de foldertjes in de gaten houden en daar lekker voordelig wat paren halen.
pi_185713352
Destil of andere bouwgroothandel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_185713827
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef mtje23 het volgende:
werkschoenen.com
werkschoenenwinkel.nl

[ Bericht 33% gewijzigd door Armani XL op 19-03-2019 14:46:44 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_185714439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:31 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Bij een groothandel of winkel in werkkleding lijkt me. Maar als het geen veiligheidsschoenen hoeven te zijn, waarvoor dan? Kantoor, horeca, zorg? Als je werknemers er de hele dag op moeten rondlopen dan wil je (als werknemer) niet de allergoedkoopste basic plastic schoenen. Ik heb ooit een paar van een uitzendburo gekregen (nouja, er werd ook nog 25 euro voor ingehouden op mijn loon) en die zijn al snel de prullebak in gegaan. Ze zaten verschrikkelijk slecht met vermoeide pijnlijke voeten aan het einde van de dag. Nu koop ik altijd mijn eigen schoenen op eigen kosten zodat ik van te voren kan passen en er tenminste normaal op kan lopen.
Het is voor een magazijn van een webshopje. Er zijn een aantal die op hun eigen afgetrapte schoenen lopen en we vonden dat dat niet meer kon (een aantal kopen net als jij wel goeie stevige schoenen, maar lang niet iedereen). En natuurlijk moet het niet de allergoedkoopste basic plastic schoenen zijn, maar het hoeft voor een magazijn ook weer niet de beste kwaliteit ooit te zijn. Zoals je zegt, zodat iemand er gewoon normaal op kan lopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:18 schreef r_one het volgende:

[..]

werkschoenen.com
werkschoenenwinkel.nl
Haha ja ik had het even verkeerd geformuleerd. Tuurlijk heb ik ook wel even gegoogled. Poging 2:
Heeft er iemand ervaring met bepaalde webshops waar je meerdere schoenen kunt kopen?
pi_185714476
quote:
Het is voor een magazijn van een webshopje. Er zijn een aantal die op hun eigen afgetrapte schoenen lopen en we vonden dat dat niet meer kon (een aantal kopen net als jij wel goeie stevige schoenen, maar lang niet iedereen). En natuurlijk moet het niet de allergoedkoopste basic plastic schoenen zijn, maar het hoeft voor een magazijn ook weer niet de beste kwaliteit ooit te zijn. Zoals je zegt, zodat iemand er gewoon normaal op kan lopen.

Dat is voor iedereen verschillend, wel een rare opmerking trouwens om iedereen over een kam te scheren.
pi_185714603
Magazijn is toch een stalen neus verplicht!?! :+
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 15:10:37 #12
257132 crew  Awsom
pi_185714606
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Antaris het volgende:

Wij mochten onze schoenen zelf uitkiezen, gelukkig maar.
Retweet

Geef je personeel zelf budget om die schoenen te kopen van laten we zeggen 100 euro? Dan kunnen ze zelf schoenen kiezen die ze fijn vinden én die goed passen (maat 43 bij het ene merk is niet maat 43 bij het andere merk).

Wil iemand een duurdere schoen, dan kan dat maar dan legt die zelf het verschil bij. Achteraf geen gezeur over "we hebben weer eens goedkope schoenen gekregen van de werkgever" en "wat zitten ze toch slecht".
pi_185714899
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:10 schreef Awsom het volgende:

[..]

Retweet

Geef je personeel zelf budget om die schoenen te kopen van laten we zeggen 100 euro? Dan kunnen ze zelf schoenen kiezen die ze fijn vinden én die goed passen (maat 43 bij het ene merk is niet maat 43 bij het andere merk).

Wil iemand een duurdere schoen, dan kan dat maar dan legt die zelf het verschil bij. Achteraf geen gezeur over "we hebben weer eens goedkope schoenen gekregen van de werkgever" en "wat zitten ze toch slecht".
same here
pi_185714952
quote:

[..]

Retweet

Dit, want dat gezeur ga je hoe dan ook krijgen als je iedereen dezelfde schoenen 'opdringt'. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185717182
quote:

[..]

Retweet

precies dit. Ik heb nog nooit de schoenen van de baas genomen maar altijd zelf gekocht en de bon ingediend. Je loopt toch algauw 5-7 dagen per week 8+uren per dag op die dingen. Goede schoenen met voldoende steun en pasvorm is dus uitermate belangrijk.

Ik heb zelf werkschoenen van Neskrid, 160 euro per paar.

Maar kijk bijv eens op BoWork.nl. Heel veel keus.
pi_185717240
Ik heb goede ervaringen met Hurricane.nl :)
-nee-
pi_185717266
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:10 schreef ManianMan het volgende:
Magazijn is toch een stalen neus verplicht!?! :+
Kunststof

Als er anders iets echt zwaars op je voeten lazert ben je je tenen kwijt.

#NOTREADY
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185717402
quote:
Op dinsdag 19 maart 2019 17:12 schreef BoneThugss het volgende:
Kunststof

Als er anders iets echt zwaars op je voeten lazert ben je je tenen kwijt.
Stierenpoep.
pi_185717715
Magazijn is S1P voldoende.

Laat iedereen alsjeblieft zelf schoenen passen!

Ik verkoop Puma, Quick, Grisport, Steel Blue, Bata, Red Brick etc en voor de een zit schoen A prima terwijl de ander met brede voeten pijnlijke poten krijgt.
pi_185717743
Bij mijn vorige werkgever zat op t industrieterrein een paar straten verderop zon werk-kleding winkel. En daar kon je dan eens in de x tijd een paar schoenen uitzoeken. De baas betaalde geloof ik de eerste 50 euro zelf en de rest moest je bijlappen als je duurder model wilde.

Maar mijn collega's konden dus wel op schoenen naar hun voorkeur lopen. De ene had liever een hoge schoen, een ander model gymp en de volgende eerder een sandaal model. En die winkel biedt ook div. leesten aan voor zowel smalle als brede voet.

Erg fijn, want ik kan met mijn smal voetje 1,5x in de goedkope "one leest fits all" schoenen. En heb je na een half uur pijn van je enkels tot je kruin omdat je geen steun hebt.
pi_185717799
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 17:18 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Stierenpoep.
Toen ik nog een kleine jongen was en bij de plaatselijke Gamma werkte heb ik het van dichtbij gezien.

Leuk dat Mythbusters het een keer heeft 'getest'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185717857
quote:
Op dinsdag 19 maart 2019 17:35 schreef BoneThugss het volgende:
Toen ik nog een kleine jongen was en bij de plaatselijke Gamma werkte heb ik het van dichtbij gezien.

Leuk dat Mythbusters het een keer heeft 'getest'.
Anekdotes verzinnen om je punt te maken is niet netjes.
pi_185717899
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 17:38 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Anekdotes verzinnen om je punt te maken is niet netjes.
Oke man.

@TS Puma heeft hele fijne schoenen voor niet al te veel geld.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 19:50:47 #25
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_185721185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 17:40 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Oke man.

@:TS Puma heeft hele fijne schoenen voor niet al te veel geld.
Diadora ook :Y

Er zijn ook winkels met een mobiele showroom waar je dan verschillende modellen kan passen. Als jij 10 paar gaat kopen, willen ze vast wel langskomen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')