stelletje autistenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk eens naar Japan, ook vol vergrijzing, en de gemiddelde Jap zit liever met een fictieve Lolita te spelen dan een vrouw. Toch kom je er moeilijk binnen.
Hoe dan?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iedereen boven de 80 gewoon opruimen
Fictieve Lolita's kosten minder geld, zijn niet zuur en zijn er alleen als het je uitkomt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk eens naar Japan, ook vol vergrijzing, en de gemiddelde Jap zit liever met een fictieve Lolita te spelen dan een vrouw. Toch kom je er moeilijk binnen.
Hoe dan?
En de app-aankopen dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fictieve Lolita's kosten minder geld, zijn niet zuur en zijn er alleen als het je uitkomt.
Ik snap ze wel
nee lekker de hele tijd heen en weer reizen is wat nederland nodig heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gewoon latten, dat is goedkoopst en minste onderhoud
Geef je nummer gewoon vrij, dan kunnen we allemaal bellenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Juist niet hè, dan moet je twee huizen verwarmen, dubbel aantal witgoed enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wie zegt dat ze 2 huishoudens betaalt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:16 schreef McGrath het volgende:
beetje 2 huishoudens runnen terwijl het er makkelijk 1 had kunnen zijn, ja dat latten is echt de toekomstdomme snol
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geef je nummer gewoon vrij, dan kunnen we allemaal bellen
niet zij persoonlijk, maar dat is beetje het hele punt van een latrelatie hé, dat je allebei je eigen huis hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze 2 huishoudens betaalt?
ik zeg toch ook niet dat zij alles betaalt? het kan natuurlijk zijn dat hij in een doos onder een brug leeft, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk als je latten ideaal noemt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze 2 huishoudens betaalt?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de app-aankopen dan?
Dan is een vriendin mss nog goedkoper
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de app-aankopen dan?
Dan is een vriendin mss nog goedkoper
Sow, koekoekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:16 schreef McGrath het volgende:
beetje 2 huishoudens runnen terwijl het er makkelijk 1 had kunnen zijn, ja dat latten is echt de toekomstdomme snol
Is goed Theo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Melk in de koffie,
Als je niet van koffie houdt, zuip dan wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |