Dan zou ik het wel overwegen want vind chocolade best lekker. Misschien met dat zoute erbij zou het een goede combinatie zijnquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het voelt nu aan alsof je je thuisbasis verraadt
Bij toeval eens een collega tegen gekomen, maar dat is wel lachen. Maar nee, wil er in de loop van het jaar ook mee stoppen en iets anders gaan doen, na 15 jaar vind ik het wel welletjes geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is anoniem en je hoeft niet alle shit te delen, wellicht zijn er wel meerden die die aan sexfoontjees doen
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik jou aan een Mexicaanse kut daar krijg, dan kijk ik alles van DBSquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel overwegen want vind chocolade best lekker. Misschien met dat zoute erbij zou het een goede combinatie zijn
Jij snapt hem 👊quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.
MEN is leuk johquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.
Ben ik een doetje?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij ook, maar dat wisten we al door je gegil toen je een vuistje in je anus kreeg
VVD staat volgens mij voor: Veel VogeltjesDans.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef Goudenvis het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
@:wielrennerdt
@:plompzakker
Dit klinkt als een challenge die ik maar wat graag aan wil gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik jou aan een Mexicaanse kut daar krijg, dan kijk ik alles van DBS
Ik kom nooit in MENquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jazeker.quote:
Onder je ruige exterieur schuilt een zorgzame en lieve jongemanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar ik had een vermoeden.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent overal welkom.
Als ik een vrouw was stelde ik al mijn gaten beschikbaar.
Dacht juist andersom.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onder je ruige exterieur schuilt een zorgzame en lieve jongeman
Zeker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Onder je zorgzame en lieve exterieur schuilt een ruige jongeman?
VVD is de beste partij in Nederland. Het staat voor Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. Zoek het maar eens op Google!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
VVD staat volgens mij voor: Veel VogeltjesDans.
Ik pas hiervoor
In de praktijk lukt het niet erg, maar als je vogeltjespoep wil adoreren of de partij staat je vrij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:05 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
VVD is de beste partij in Nederland. Het staat voor Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. Zoek het maar eens op Google!
Hey poepiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
Grappig ja die newbies met hun geforceerde vvd geneuzel
Verdonk wat een figuur was dat zeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:10 schreef Remqo het volgende:
Ik heb toen op Verdonk gestemd, maar Rutte werd het.
Sindsdien niet meer op VVD gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |