klasse kwarkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Melk in de koffie,
Als je niet van koffie houdt, zuip dan wat anders
Doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Melk in de koffie,
Als je niet van koffie houdt, zuip dan wat anders
Na 159055 keer callcenterwerk kwam je er nog niet achterquote:
Waarschijnlijk net zoiets als die beller die mij laatst wist te vertellen dat er ook vrouwen aan de telefoon zaten die betaald kregenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Na 159055 keer callcenterwerk kwam je er nog niet achter
Ik ben blij dat we gratis bellenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zoiets als die beller die mij laatst wist te vertellen dat er ook vrouwen aan de telefoon zaten die betaald kregen
Kom maar opquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verkracht je waar je bij staat
Zegt er eenquote:
Niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zegt er een![]()
Wanneer ga je weer tellen?
Heb je tips?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dump je chick, en begin met daten met Bulma, ze weet wel wanneer je moet herladen
Toch heb je een hobby/werk die vragen oproept, is het echt niet iets voorquote:
En velen met ons, gelukkig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch heb je een hobby/werk die vragen oproept, is het echt niet iets voor
GC / [Vraag wat je wil]: een inventarisatie.
Ik ging choken toen ik ook mijn opwachting daar mocht doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga mee naar Zuid Amerika, waar de chica's gewilliger, maar ook jaloerzer zijnquote:
Nee, wie weet hoeveel vaste bellers hier rondhangen en ineens van hun roze wolk worden geslagen door alle waarhedenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Smaakt hun puni ook naar chocolade of is dat gewoon net als bij een blanke?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga mee naar Zuid Amerika, waar de chica's gewilliger, maar ook jaloerzer zijn
Welk nummer ben je bereikbaar? Kan wel een verzetje gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, wie weet hoeveel vaste bellers hier rondhangen en ineens van hun roze wolk worden geslagen door alle waarheden
Het is anoniem en je hoeft niet alle shit te delen, wellicht zijn er wel meerden die die aan sexfoontjees doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, wie weet hoeveel vaste bellers hier rondhangen en ineens van hun roze wolk worden geslagen door alle waarheden
chocolade komt daar vandaan hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Smaakt hun puni ook naar chocolade of is dat gewoon net als bij een blanke?
Dan zou ik het wel overwegen want vind chocolade best lekker. Misschien met dat zoute erbij zou het een goede combinatie zijnquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het voelt nu aan alsof je je thuisbasis verraadt
Bij toeval eens een collega tegen gekomen, maar dat is wel lachen. Maar nee, wil er in de loop van het jaar ook mee stoppen en iets anders gaan doen, na 15 jaar vind ik het wel welletjes geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is anoniem en je hoeft niet alle shit te delen, wellicht zijn er wel meerden die die aan sexfoontjees doen
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik jou aan een Mexicaanse kut daar krijg, dan kijk ik alles van DBSquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel overwegen want vind chocolade best lekker. Misschien met dat zoute erbij zou het een goede combinatie zijn
Jij snapt hem 👊quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.
MEN is leuk johquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.
Ben ik een doetje?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij ook, maar dat wisten we al door je gegil toen je een vuistje in je anus kreeg
VVD staat volgens mij voor: Veel VogeltjesDans.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef Goudenvis het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
@:wielrennerdt
@:plompzakker
Dit klinkt als een challenge die ik maar wat graag aan wil gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik jou aan een Mexicaanse kut daar krijg, dan kijk ik alles van DBS
Ik kom nooit in MENquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jazeker.quote:
Onder je ruige exterieur schuilt een zorgzame en lieve jongemanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar ik had een vermoeden.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent overal welkom.
Als ik een vrouw was stelde ik al mijn gaten beschikbaar.
Dacht juist andersom.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onder je ruige exterieur schuilt een zorgzame en lieve jongeman
Zeker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Onder je zorgzame en lieve exterieur schuilt een ruige jongeman?
VVD is de beste partij in Nederland. Het staat voor Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. Zoek het maar eens op Google!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
VVD staat volgens mij voor: Veel VogeltjesDans.
Ik pas hiervoor
In de praktijk lukt het niet erg, maar als je vogeltjespoep wil adoreren of de partij staat je vrij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:05 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
VVD is de beste partij in Nederland. Het staat voor Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. Zoek het maar eens op Google!
Hey poepiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
Grappig ja die newbies met hun geforceerde vvd geneuzel
Verdonk wat een figuur was dat zeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:10 schreef Remqo het volgende:
Ik heb toen op Verdonk gestemd, maar Rutte werd het.
Sindsdien niet meer op VVD gestemd
Recht door zee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:10 schreef Remqo het volgende:
Ik heb toen op Verdonk gestemd, maar Rutte werd het.
Sindsdien niet meer op VVD gestemd
hoi prutteltjequote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verdonk wat een figuur was dat zeg.
De stemhokjes zijn morgen pas open, mafklapperquote:
Lees die post ervoorquote:
Zijn allemaal van die studentjes in een vereniging die als een eenheidsworst voor VVD stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
Grappig ja die newbies met hun geforceerde vvd geneuzel
Lik mn poes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij stelt toch een vraag, hij denkt helemaal niets.
Al die aanname's tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |