Toch heb je een hobby/werk die vragen oproept, is het echt niet iets voorquote:
En velen met ons, gelukkig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch heb je een hobby/werk die vragen oproept, is het echt niet iets voor
GC / [Vraag wat je wil]: een inventarisatie.
Ik ging choken toen ik ook mijn opwachting daar mocht doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga mee naar Zuid Amerika, waar de chica's gewilliger, maar ook jaloerzer zijnquote:
Nee, wie weet hoeveel vaste bellers hier rondhangen en ineens van hun roze wolk worden geslagen door alle waarhedenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Smaakt hun puni ook naar chocolade of is dat gewoon net als bij een blanke?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga mee naar Zuid Amerika, waar de chica's gewilliger, maar ook jaloerzer zijn
Welk nummer ben je bereikbaar? Kan wel een verzetje gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, wie weet hoeveel vaste bellers hier rondhangen en ineens van hun roze wolk worden geslagen door alle waarheden
Het is anoniem en je hoeft niet alle shit te delen, wellicht zijn er wel meerden die die aan sexfoontjees doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, wie weet hoeveel vaste bellers hier rondhangen en ineens van hun roze wolk worden geslagen door alle waarheden
chocolade komt daar vandaan hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Smaakt hun puni ook naar chocolade of is dat gewoon net als bij een blanke?
Dan zou ik het wel overwegen want vind chocolade best lekker. Misschien met dat zoute erbij zou het een goede combinatie zijnquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het voelt nu aan alsof je je thuisbasis verraadt
Bij toeval eens een collega tegen gekomen, maar dat is wel lachen. Maar nee, wil er in de loop van het jaar ook mee stoppen en iets anders gaan doen, na 15 jaar vind ik het wel welletjes geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is anoniem en je hoeft niet alle shit te delen, wellicht zijn er wel meerden die die aan sexfoontjees doen
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het voelt nu aan alsof je je thuisbasis verraadt
Als ik jou aan een Mexicaanse kut daar krijg, dan kijk ik alles van DBSquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel overwegen want vind chocolade best lekker. Misschien met dat zoute erbij zou het een goede combinatie zijn
Jij snapt hem 👊quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |