Bakkerij heeft zichzelf terug verdient door de pre orders, de rekeningen van het hout uit de Sjon tijd zijn op afbetaling aan geschaft in januari was dat pas betaald. Maar ja daar zijn de meningen over verdeeld en deze discussie is al tig keer gevoerd.... ik denk dat ik gelijk heb, jij ziet het anders en beiden is okquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:33 schreef spapaars het volgende: [..] In de tijd van Mike en John werden planken gekocht. En geen bakkerij , om maar 1 item te noemen.
Ha ha ha, kan gebeurenquote:
De bakkerij was al terug verdiend voor dat er een brood verkocht wasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
In de tijd van Mike en John werden planken gekocht.
En geen bakkerij , om maar 1 item te noemen.
Geef Mike en Sjon maar weer de schuldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nou ze zijn nog steeds de ellende die Mike en Sjon en Jeff hebben achter gelaten op te lossen.
Chris zit er al maanden en ze doet niets, Kay gaat iets doen en in eens gaat Chris het ook doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kaylie is schoenen aan het pimpen en Chris heeft gisteren ook schoenen binnen gekregen om te pimpen, iets zegt me dat deze twee in elkaars vaarwater zitten
Denk je echt dat al die broden werkelijk zijn verkocht met winst?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Bakkerij heeft zichzelf terug verdient door de pre orders, de rekeningen van het hout uit de Sjon tijd zijn op afbetaling aan geschaft in januari was dat pas betaald. Maar ja daar zijn de meningen over verdeeld en deze discussie is al tig keer gevoerd.... ik denk dat ik gelijk heb, jij ziet het anders en beiden is ok
Zoals ik al zei, ik denk er anders over.... en dat mag en kan.... ik lach (quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:40 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Geef Mike en Sjon maar weer de schuld![]()
Mike en Sjon hebben bijna alles gebouwd daar. En bovendien ook veel geld voor de bv verdiend met hun kistjes, bankjes. Sjon heeft zelfs een lounge set gebouwd en verkocht.
De rest heeft op vooral op de kont gezeten.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk je echt dat al die broden werkelijk zijn verkocht met winst?
1 brood verkopen voor ¤3,50 plus verzending ?
Het verzenden is al duurder.
En de kosten van die silo op zich is al het bewijs dat de financiën een verhaallijn op zich is, die Jessie mag acteren.
Die silo alleen al is duurder dan al het geld wat ze tot nu hebben binnen geharkt.
En Jessie die binnen kwam met boot en al. Kosten boot, vervoer en plaatsen.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de kosten van die silo op zich is al het bewijs dat de financiën een verhaallijn op zich is, die Jessie mag acteren.
Die silo alleen al is duurder dan al het geld wat ze tot nu hebben binnen geharkt.
Met der gehakkel en onsamenhangende woorden was ik de concentratie snel kwijtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske al weer bezig met het zoveelste motivatiegesprek vandaag. Nu met Merel.
broden, taarten, koekjes dat heeft zichzelf wel terug verdient dat denk ik echt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doezenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Hij heeft ijspegelhanden, ze wil douchen .............
Die Hiske toch, weet alles zo goed voor anderen. Coaching ruimte moet maar gauw af zijn, want het zal stormquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Merel gaat bij Franny slapen, maar ze moet van Hiske wel zeggen dat ze eigenlijk liever alleen sliep
Ze moet de groep er wel mee confronteren.
O, gaat die er komen dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Die Hiske toch, weet alles zo goed voor anderen. Coaching ruimte moet maar gauw af zijn, want het zal storm
Lopen.
Goede morgen Dotteke ....is de DGK gestopt met filmpjes ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:48 schreef Dotteke het volgende:
9.30 uur bv vergadering, gggrrr die ga ik missen
Mis ook de filmpjes van DGK tegengas, kan niets meer terug kijken.
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:53 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren heeft mijn ogen geopend, ikben heel verdrietig en gekwetst zegt His
Wat is er gisteren gebeurd dan?
Ze ziet er inderdaad tenneer geslagen uitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar je ziet aan alles dat ze deze verhaallijn niet leuk vinden.
Er is duidelijk aan His te zien dat er wat gebeurt is .quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:53 schreef Dotteke het volgende:
Ja Christel en Hiske liggen niet op een lijn. Volgens mij ging het over dat wekelijkse etentje dat zij samen regelen. Hiske heeft het gevoel (althans gisteren) dat ze daar alleen voor stond of zo. Maar goed die twee zijn weer in gesprek en er valt weer geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er is duidelijk aan His te zien dat er wat gebeurt is .
Beidequote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:59 schreef PTLe het volgende:
His heeft slecht geslapen en zich verdrietig gevoelt , Cris is echt een raar wijf .....of beide ?
[ afbeelding ]
Als ze eens gewoon duidelijk zijn i.p.v. deze telegramstijl/morse taal naar elkaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja Christel en Hiske liggen niet op een lijn. Volgens mij ging het over dat wekelijkse etentje dat zij samen regelen. Hiske heeft het gevoel (althans gisteren) dat ze daar alleen voor stond of zo. Maar goed die twee zijn weer in gesprek en er valt weer geen touw aan vast te knopen.
Je zal hier toch mee opgescheept zittenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
CHris vraagt of His zich wil laten steunen en zee haar ook om hulp kan vragen
His zegt dat ze dat al gedaan heeft
Man o man wat vermoeiend om die twee te volgen
Er is gisteren iets gebeurd? Maar geen idee watquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja Christel en Hiske liggen niet op een lijn. Volgens mij ging het over dat wekelijkse etentje dat zij samen regelen. Hiske heeft het gevoel (althans gisteren) dat ze daar alleen voor stond of zo. Maar goed die twee zijn weer in gesprek en er valt weer geen touw aan vast te knopen.
Heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
CHris vraagt of His zich wil laten steunen en zee haar ook om hulp kan vragen
His zegt dat ze dat al gedaan heeft
Man o man wat vermoeiend om die twee te volgen
Ik kijk in de avond nooit meerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaan we doen
His heeft gezegd dat het belangrijk is dat de groep weer bij elkaar moet komen
Al hakkelend verteld ze haar verhaal
Maar hetkomt er op neer dat Jessie het weer op gaat pakken dat de groep weer een geheel wordt
Niemand weet wat er gisteren gebeurd is?
De nieuwe SLquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:05 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Van heksen naar distels
Subtiel hoor
Ze gingen samen ergens heen en zijn de hele avond verder niet op de streams geweest, en pas rond een uur of half 1 waren ze weer in beeld maar spraken in raadsels net als nu... duidelijk was wel dat ze mot hadden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:53 schreef Dotteke het volgende:
Ja het groepsproces verbeteren. Komen ze straks weer met een of ander kinderachtig spelletje waar niemand zin in heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske d'r kwaliteiten zijn om te zorgen dat utopia verder komt.
Hiske wil Chris weer voor het karretje spannen, om zelf buiten schot te blijvenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:11 schreef PTLe het volgende:
Hiske wil Utopia verder krijgen daar gaat het om .
[ afbeelding ]
Daar doet ze zelf geen tyfus aan, NLP, slaapconcerten en neuropsychologen gaan daar niet meehelpenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:11 schreef PTLe het volgende:
Hiske wil Utopia verder krijgen daar gaat het om .
[ afbeelding ]
Neuro Linguistisch Programmeren?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar doet ze zelf geen tyfus aan, NLP, slaapconcerten en neuropsychologen gaan daar niet meehelpen
Eng sekteclubje van o.a. Baukje de Hoer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Neuro Linguistisch Programmeren?
Ze hadden haar Ekster, of op z'n Gronings Oakster moeten noemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:03 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een stel (Chris en His) lijkt wel of ze een relatie hebben, die niet vlot meer loopt, en rupsje nooit genoeg (Merel) liep ook weer te klagen.
Merel heeft de verkeerde voornaam, die had de naam van een roofvogel moeten hebben.
Ik zie ze niet meer staan hier. En met de mail ook gestopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:52 schreef PTLe het volgende:
[..]
Goede morgen Dotteke ....is de DGK gestopt met filmpjes ?
Thanks!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eng sekteclubje van o.a. Baukje de Hoer.
Ja zijn ook gek op bling blingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden haar Ekster, of op z'n Gronings Oakster moeten noemen
Komt omdat ze zelf gewoon niks kan en altijd op een ander leunt, ze is een kei om een anders schuldgevoel aan te praten, Chris kiest nu voor zichzelf... doet ze goed mijn inziensquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze niet meer staan hier. En met de mail ook gestopt.
Wat een naar mens die his die verwacht gewoon te veel
Van andere.
klopt ik ook de mail niet meer , zo jammer ....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze niet meer staan hier. En met de mail ook gestopt.
Wat een naar mens die his die verwacht gewoon te veel
Van andere.
Je zou er overspannen van raken met zo’n vriendin als Hiskequote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Komt omdat ze zelf gewoon niks kan en altijd op een ander leunt, ze is een kei om een anders schuldgevoel aan te praten, Chris kiest nu voor zichzelf... doet ze goed mijn inziens
Ik dacht dat hij had gezegd wel filmpjes te plaatsen maar niet meer in COS te komen maar ik kan het mis hebben. Heb nog gevraagd waarom maar geen antwoord gekregen, heel jammer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
klopt ik ook de mail niet meer , zo jammer ....
Je doet het al best goed als je er überhaupt soms iets van begrijpt hoor!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:17 schreef Chanel5 het volgende:
Chris praat veel maar ik begrijp soms niet wat ze zegt.
Ik kan de filmpjes ook niet meer vinden ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij had gezegd wel filmpjes te plaatsen maar niet meer in COS te komen maar ik kan het mis hebben. Heb nog gevraagd waarom maar geen antwoord gekregen, heel jammer.
Ja klopt en hij komt niet meer in de c osquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
klopt ik ook de mail niet meer , zo jammer ....
Het is van beide niet echt te volgen. Ik zelf vind dat His heel erg claimend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:17 schreef Chanel5 het volgende:
Chris praat veel maar ik begrijp soms niet wat ze zegt.
Chris geeft duidelijk aan dat ze creatief bezig moet zijn om rust in haar hoofd te creëeren (dat herken ik)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou er overspannen van raken met zo’n vriendin als Hiske
Wat is er dan gebeurd gisteren avond waardoor Hiske verdrietig en gekwetst isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Mijn hemel, ik ging slapen met het geneuzel van His en Chris en word er mee wakker.![]()
GM
Hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hiske praat weer als de hakkelaar![]()
[ afbeelding ]
Zo een kan je beter niet als vriendin hebben. Wat een vermoeiend mens zeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Chris geeft duidelijk aan dat ze creatief bezig moet zijn om rust in haar hoofd te creëeren (dat herken ik)
Hiske weet niet wat Chris van haar verwacht een vloer leggen maar dan gaat Chris in haar hoofd en dan begrijpt ze niet meer of het wenselijk is of ik help of dat ik dan ook maar wat te doen heb....
Hiske analyseert alles kapot
Er zijn een paar account die ik volg op Dmotion maar er wordt nog weinig gepost centraal van 16 maart is het recents verder staan er alle kleine filmpjes die je ook op de Utopia site ziet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik kan de filmpjes ook niet meer vinden ?
Wat ik ervan begrijp (inclusief mijn invulling):quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is gisteren iets gebeurd? Maar geen idee wat
die wenkbrauwen hahahahahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hiske praat weer als de hakkelaar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris zegt ik weet niet waar ik jou in kan helpen bij je projectjes, maar het is niet concreet bij jou, ik wil jou ook helpen net zoals jij mij en daarblegt Chris de vinger oo de zere plek. Je eigen doelen laat je vallen en ga je mij helpen in mijn doelen. En deze is ook weer raak.
Je ziet Hiske verschrompelen bij deze woorden want nu wordt eens te meer duidelijk dat Hiske leunt op Chris en zonder Chris weinig voorstelt dat Chris dit weet...en Hiske ook..... ze is stil nu en gaat bijna janken
Nee, persoonlijke issues worden buiten de vergadering gehouden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Gingen ze niet tijdens een vergadering die dikke pad aanspreken op de uitwerping van Kaylee uit haar huisje? Heeft iemand enig idee hoe laat dat is?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En Hiske wil van alles, maar niets is concreet en dat komt ws doordat ze er geen geen hout van snapt of niet weet waar te beginnen. En ze verwacht hulp van Christel, maar die weet weer niet waarbij ze kan helpen. Zoiets.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, persoonlijke issues worden buiten de vergadering gehouden.Helaas.
Een bezem? Wazda??! 😋quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:34 schreef mcspicy het volgende:
Mens pak je bezemsteel en vlieg daar weg!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]en Hiske wil het liefst delegeren anderen opdrachten geven, hoor haar een paar dagen geleden nog zeggen hoe lekker het was dat ze een positie had waarin ze mensen kon aannemen en ontslaan. Als mensen niet bevielen dan was het doei en verder....in Utopia kan dat niet. De arrogantie is dan zo lelijk bij haar.
Stelt zelf niks voor en moet dat nog even volhouden, op de bank is een afgang en zelf weggaan ook, maar ik weet dat ze erover nadenkt om zelf weg te gaan, gisteravond heeft ze Merel heel veel vragen gesteld over Brenda, hoe lang Brenda al weg wilde, of ze nu spijt had van haar beslissing.quote:
dat doen ze bij elkaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
Hiske is een vals kreng en ze weet het. Daarom is ze zo wazig in haar praten. Ze zegt niet wat ze echt denkt en vindt. Daarom doet ze zo zielig en legt de schuld van haar zielig zijn bij Christel neer.
Ik heb het gezien, vlak voordat ze gingen slapen, niet eerder.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Heeft iemand het gesprek tussen Hiske en Christel gisteren kunnen volgen?
Zo ja, is het zo dat Christel lullig is geweest tegen Hiske, en dat Hiske het gevoel krijgt dat ze tot last is?
Hiske heeft het liefst dat Christel haar ff op schoot neemt en knuffelt/troostquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:46 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: ik heb me gisteren heel onbegrepen en naar gevoeld.
Christel: sorry, maar daar ben ik niet verantwoordelijk voor. Dat zijn jouw gevoelens en gedachten, niet die van mij. Je bent voor mij de belangrijkste persoon hier.![]()
Hiske: de manier waarop we gisteren communiceerden, vole ik me niet happy bij.
Christel: misschien moeten we dan op zoek naar een andere manier. Je voelde je de hele dag al niet happy en dat komt er dan 's avonds uit.
Hiske: mimimi manier van communiceren.
Christel: wat wil je wat ik doe of wat ik zeg?
Wil er wel eens bij zijn als ze iemand gaat ontslaan op haar 'werk'. Dat kan wel uren duren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
En dat vergelijkt ze met Utopia. Ze denkt een zelfde positie te hebben en daar gaat het mis.![]()
Ze laat zelf veel te veel liggen, doet niet wat ze belooft, is organisatorisch een chaoot etc.
En nu wanhopig proberen die positie te veroveren onder het mom van de groep op poten zetten.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hiske heeft het liefst dat Christel haar ff op schoot neemt en knuffelt/troost
Gelukt!!!! Behalve dat ze op schoot zitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hiske heeft het liefst dat Christel haar ff op schoot neemt en knuffelt/troost
"Wat vind je er zelf van".quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wil er wel eens bij zijn als ze iemand gaat ontslaan op haar 'werk'. Dat kan wel uren duren.
Thanks, zo zie ik Hiske inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, vlak voordat ze gingen slapen, niet eerder.
Hiske weet dat ze tot last is, Christel gaat regelmatig haar eigen gang. Hiske heeft eigenlijk niets. Maar nu het geweldige plan om de groep op poten te zetten. Hiske was behoorlijk dwingend dat het goed moet zijn en er moet een lunch komen. Christel heeft daar geen zin in.
Of: ik mag er zijn, ik mag er zijn, ik mag er zijn, ik mag er zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:46 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ideetje voor de truienlijn van franny;
Zie je me aftakelen?
Inspired by Hiske
Precies dat heb ik ook. En als je haar iets vraagt eerst niets zeggen of dat ze het niet gehoord heeft en dan ineens komt er een half woord.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:10 schreef Chanel5 het volgende:
Die houding van Chris als er iemand tegen haar praat, ik heb daar al vanaf het begin moeite mee.
of: Kinnebakspek.... de nieuwe standaardquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of: ik mag er zijn, ik mag er zijn, ik mag er zijn, ik mag er zijn.
Franny?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:52 schreef DKUp het volgende:
Zie je me stoken
Zie je me rocken op bed
Zie je me kirren op bed
Zie je me met elk gesprek bemoeien
Zie je me neuken
Zie je me landen
Zie je me zuipen
Zie je me homofiel zijn
Vul zelf maar in voor wie deze teksten zijn
Een kakafonie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Die twee spreken stereopenetrie, soort gelul in de ruimte
Dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Thanks, zo zie ik Hiske inderdaad.
Hoorde wel een hoop gedoe over dingen regelen (in de loop van de dag) en had inderdaad het gevoel dat Hiske probeerde om weer belangrijk te zijn voor de groep en zo grip probeerde te krijgen.
Weet ook niet of ze aan Christel verteld heeft dat ze met Merel over haar gepraat heeft; daar heb ik iets van gezien.
Vanaf dag 1 dacht ik al dat zij dat in het opvoeding gemist heeft en nu uitschreeuwt. Begin het steeds sneuer te vinden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nu snap ik die kinderfotos ook aan Hiske haar muur. Ik dacht de hele tijd: waarom zulke grote foto’s van jezelf als kind....
Het is net een kind altijd bevestiging nodig dat ze dingen goed doet
rescue druppels, die kunnen haar niet redden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:55 schreef juul. het volgende:
Het moet niet gekker worden, Chris die druppels in de mond van His spuit
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dacht ik al dat zij dat in het opvoeding gemist heeft het en nu uitschreeuwt. Begin het steeds sneuer te vinden.
Alleen haar moederquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske wil zo snel mogelijk de familie uitnodigen.
Chris.... dan heb je wel hele lange tijd niets meer.
His....I know
Chris.... soort laatste redmiddel dus. Wil je weg
His.....uhhhhmmmmm....
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:00 schreef Chea49 het volgende:
Hoorde dat Merel het niet eens is met de enorme investeringen van een tattooshop. Vond het al zo raar dat iedereen dat maar laat gebeuren terwijl nog niet echt duidelijk is of de vergunning er wel door gaat komen daar. Ook weer iets wat Jessie heeft doorgeduwd zonder overleg van de groep?
Is natuurlijk ook triest als je uit een NLPboekje bent opgevoed.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nu snap ik die kinderfotos ook aan Hiske haar muur. Ik dacht de hele tijd: waarom zulke grote foto’s van jezelf als kind....
Het is net een kind altijd bevestiging nodig dat ze dingen goed doet
Teksten gingen over meerdere bewonersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Omdat het over de teksten op truien van Franny ging raakte ik wat in de war.
Nee, maar denkt er wel over na er moet iets veranderenquote:
Merel investeert liever in merel, dat levert pas "knaken" opquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:00 schreef Chea49 het volgende:
Hoorde dat Merel het niet eens is met de enorme investeringen van een tattooshop. Vond het al zo raar dat iedereen dat maar laat gebeuren terwijl nog niet echt duidelijk is of de vergunning er wel door gaat komen daar. Ook weer iets wat Jessie heeft doorgeduwd zonder overleg met de groep?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet.
Het punt is dat ze er dus niet zelf mee aan de slag gaat, maar probeert hulp van Christel af te dwingen. En als Christel zegt dat ze daar niet zoveel zin in heeft, maar wel wil meedenken, is het niet goed genoeg en voelt mevrouw zich afgewezen.
Ik denk dat Hiske eigenlijk zelf niet weet wat ze met dat plan voor de groep aan moet.![]()
Ze zegt het nu zelf ook: ze wil haar moeder uitnodigen, binnenkort. Ze heeft de wijze raad van mama nodig. 35 jaar......zucht
Haha, zoveel mooie plantjes en dan laten ze onkruid zien... wel een mooie metafoor voor deze groepquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:02 schreef Sambalbaai het volgende:
De vraag is natuurlijk wanneer er een bloem uit die paardenbloemstek komt.
Het is nu duidelijk geworden, met behulp van Jessie, dat het tegenvalt wat zij binnenbrengt aan geld en dat ze alleen maar hoog van de toren blies en vond dat ze de grootste verdiener was daar. Het ging om een eigen huisje en dat ze vond dat ze eens voor zichzelf op ging komen i.p.v. altijd maar voor de hele groep te zorgen. Ik dacht wel dat ze daar mee zou komen en niet echt spontaan dingen voor anderen regelde via de Febo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:04 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Merel investeerd liever in merel, dat levert pas "knaken" op
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris legt het probleem wat Hiske heeft, wel geheel terug bij Hiske eerder zou ze zich schuldig voelen maar die tijd is voorbij
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Haha, zoveel mooie plantjes en dan laten ze onkruid zien... wel een mooie metafoor voor deze groep
Filmpje gezien van gesprek met brandoff over huisjes, dat gelieg en gedraai... Dat zij al een week op Erik wachtte voor een bed, nieuwe was net 4 dagen binnen en merel had geen haast meer om te verhuizen.. bijna niemand heeft privé behuizing (ja gerrit maar b&b/daklozen en Jessie zn boot)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is nu duidelijk geworden, met behulp van Jessie, dat het tegenvalt wat zij binnenbrengt aan geld en dat ze alleen maar hoog van de toren blies en vond dat ze de grootste verdiener was daar. Het ging om een eigen huisje en dat ze vond dat ze eens voor zichzelf op ging komen i.p.v. altijd maar voor de hele groep te zorgen. Ik dacht wel dat ze daar mee zou komen en niet echt spontaan dingen voor anderen regelde via de Febo.
Schijnt inderdaad erger te zijn daar dan wij allemaal denken. Hoor je best wel vaak.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee huilt: als je buiten bent, weet je niet hoe het hier is. Je denkt dat doe ik wel even. Je bent opgesloten en iedereen vindt iets van je.
Ze heeft toch veel streams gevolgd. Vreemd dat ze dit niet doorhad dan. Naïef.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee huilt: als je buiten bent, weet je niet hoe het hier is. Je denkt dat doe ik wel even. Je bent opgesloten en iedereen vindt iets van je.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad erger te zijn daar dan wij allemaal denken. Hoor je best wel vaak.
Ze heeft haar puffer ingeslikt.quote:
En dat had deze creatieve alto niet zelf eerder kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou dat het daar ellendig is zie ik wel op de stream hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad erger te zijn daar dan wij allemaal denken. Hoor je best wel vaak.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb het vaker horen zeggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ze heeft toch veel streams gevolgd. Vreemd dat ze dit niet doorhad dan. Naïef.
Brandon al uit zijn eigen gebouwde huisje gejaagd, ik had dat kind toch echt het nakijken gegeven. Slaapt Franny trouwens nog steeds alleen in dat huisje? Zie een pantervelletje bij haar hangen. Toen er nog sprake was van Merel daarbij was Merel alles al in gedachten aan het verbouwen. Kind gaat heel erg ver om haar zin door te drijven, erg onvolwassen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Filmpje gezien van gesprek met brandoff over huisjes, dat gelieg en gedraai... Dat zij al een week op Erik wachtte voor een bed, nieuwe was net 4 dagen binnen en merel had geen haast meer om te verhuizen.. bijna niemand heeft privé behuizing (ja gerrit maar b&b/daklozen en Jessie zn boot)
Bitxh denkt dat alles om haar draait 👋
Cristel was wel scherp toen ze zei - Jij hebt eigenlijk geen projecten waarbij ik je kan helpen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dus hekske verwijt kristèl eigenlijk dat ze (kris) niet voldoende voldoening haalt uit het bijstaan van Hiske waar zij dat juist wel heeft![]()
Heb je prima instellingen voor heur
De 1e week tranen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef Amphorapotje het volgende:
Kaylee breekt ook al. Gaat lekker daar![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb het vaker horen zeggen.
Je bent daar enorm beperkt, niet alleen in fysieke vrijheid, maar ook door alle regels en instructies van de febo.
Het kind doet ook niks uit zichzelf of alleen. Nou, dan ben je me een partij creatief. Zelfs haar shaggies moeten gedraaid worden (want anders rook ik teveel als ik het zelf kan).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nou dat het daar ellendig is zie ik wel op de stream hoor.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nou dat het daar ellendig is zie ik wel op de stream hoor.
Mijn vraag is hiermee beantwoord, benieuwd wat ze allemaal gaat veranderen daar en of Franny alles toe zal gaan laten. Merel niet gelukt om de 2 nieuwe bij haar weg te jagen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske loopt naar de febo met een shaggie, maar die
Doen niet open, die vinden dit veel te mooi. Of Jessie is nu bij de febo want Adriaan mist hem.
Franny is ook wakker, vandaag komt merel bij haar wonen.
Ook al weten we niet alles, maar wat ik via de streams meekrijg lijkt het mij niet prettig om daar te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb het vaker horen zeggen.
Je bent daar enorm beperkt, niet alleen in fysieke vrijheid, maar ook door alle regels en instructies van de febo.
Ik denk dat je dat pas gaat beseffen als je er eenmaal inzit. Je schijnt veel minder vrijheid te krijgen dan de ondertitel van dit programma doet vermoeden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ze heeft toch veel streams gevolgd. Vreemd dat ze dit niet doorhad dan. Naïef.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze heeft haar puffer ingeslikt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Cristel was wel scherp toen ze zei - Jij hebt eigenlijk geen projecten waarbij ik je kan helpen.
Toen viel het stil en toen raakte Hiske nog verder van de leg.
Lijkt mij nogal verwend. Die Dill moet veel voor haar doen en alle aandacht claimt ze van hem. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het kind doet ook niks uit zichzelf of alleen. Nou, dan ben je me een partij creatief. Zelfs haar shaggies moeten gedraaid worden (want anders rook ik teveel als ik het zelf kan).
Merel beweert ook dat ze de 1ste weken alleen maar heeft liggen huilen in bed. Dat heb ik dan allemaal gemist.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De 1e week tranen.
Merel had gezegd dat ze pas sinds kort foto's aan de muur had, want daarvoor kon ze het niet aan.Dat mens heeft al tijden haar muren volhangen.
Dat wijf doet iedere keer zielig zodat ze een excuus heeft om getroost te worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:20 schreef mazaru het volgende:
Kleffie en beffie zien elkaar overdag helemaal niet hoor
[ afbeelding ]
Merel zat de eerste week./ weken heel veel achter (bij de Febo).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel beweert ook dat ze de 1ste weken alleen maar heeft liggen huilen in bed. Dat heb ik dan allemaal gemist.
Ze zat de halve dag op het rokersbankje en de rest vulde ze met limonade drinken en make-uppen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel beweert ook dat ze de 1ste weken alleen maar heeft liggen huilen in bed. Dat heb ik dan allemaal gemist.
Ze vertelde eens dat niemand naar haar omkeek, maar dat was mij helemaal niet opgevallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Merel zat de eerste week./ weken heel veel achter (bij de Febo).
Allemaal miscastenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wijf doet iedere keer zielig zodat ze een excuus heeft om getroost te worden.
Jawel, daar had ze wel een punt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vertelde eens dat niemand naar haar omkeek, maar dat was mij helemaal niet opgevallen.
Is niet veel veranderd dan. Zie haar veel voor de computer zitten en af en toe met die vreselijke huispakken van haar bezig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zat de halve dag op het rokersbankje en de rest vulde ze met limonade drinken en make-uppen.
Een heel verschil met nu dan want ze stapt op iedereen af om de laatste roddels te horen en weer door te vertellen. Kan me haar binnenkomst niet eens meer herinneren.quote:
Ze lag toen bij Jessie/ Jeffrey en volgens mij Brenda in het huisje en die wilden haar weg hebben, deden heel vals tegen haar. Dus ze heeft helemaal niet altijd alles maar 'gekregen' heeft zichzelf op de daar heersende ladder omhoog gewerkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vertelde eens dat niemand naar haar omkeek, maar dat was mij helemaal niet opgevallen.
Gek he als je een relatie hebt en je zoent en knuffelt elkaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:20 schreef mazaru het volgende:
Kleffie en beffie zien elkaar overdag helemaal niet hoor
[ afbeelding ]
O ja, Jessie en Jeffrey wilden ook een huisje voor zichzelf en het was daar ook behoorlijk vol. Maar ze kon toen toch erg goed met Brenda?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze lag toen bij Jessie/ Jeffrey en volgens mij Brenda in het huisje en die wilden haar weg hebben, deden heel vals tegen haar. Dus ze heeft helemaal niet altijd alles maar 'gekregen' heeft zichzelf op de daar heersende ladder omhoog gewerkt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ach lauwe merel steekt prima in dr vel, het slachtofferrolletje meet ze zich gewoon graag aan om nog meer gedaan te krijgen
Ligt er maar aan wie er ligt te knuffelen daar. Ik zou het vreemd vinden als je dat als stel helemaal niet zou doen af en toe.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek he als je een relatie hebt en je zoent en knuffelt elkaar
Heb ik nu nooit gedaan in en relatie
Ze lag eerst in de caravan tussen de vieze beesten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze lag toen bij Jessie/ Jeffrey en volgens mij Brenda in het huisje en die wilden haar weg hebben, deden heel vals tegen haar. Dus ze heeft helemaal niet altijd alles maar 'gekregen' heeft zichzelf op de daar heersende ladder omhoog gewerkt.
Lauwe.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ach lauwe merel steekt prima in dr vel, het slachtofferrolletje meet ze zich gewoon graag aan om nog meer gedaan te krijgen
Helemaal prima. Maar niet het een zeggen en het ander doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek he als je een relatie hebt en je zoent en knuffelt elkaar
Heb ik nu nooit gedaan in en relatie
Half elf zei Gerrit een uurtje terug.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat er om 9.30 uur vergadering zou zijn
Tis ook pas half 11 nu Dot.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat er om 9.30 uur vergadering zou zijn
En dat is het. Schiet op, ik heb nog andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Half elf zei Gerrit een uurtje terug.
Daar had ze zich best wel leuk geïnstalleerd met haar panterspulletjes?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze lag eerst in de caravan tussen de vieze beesten.![]()
![]()
Ze mocht daarom naar het hutje van J&J.
Vind ze niet klef. Ze doen ook dingen apart, Dyl is nu ook buiten aan het werk met Brandonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal prima. Maar niet het een zeggen en het ander doen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar had ze zich best wel leuk geïnstalleerd met haar panterspulletjes?
Ik ook, moet zo weg om te zwemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat is het. Schiet op, ik heb nog andere dingen te doen.
Mooi zo, dan krijg ik hem toch mee zoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Half elf zei Gerrit een uurtje terug.
hoequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:33 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Gerrit en Eric weer een onzingesprek. Er komt niks uit Mylene. Hahahahaha en uit Gerrit wel??
Vanmorgen werd gezegd 9.30 uurquote:
Ik schakel in en zie ze kleffen. Gisteren schakelde ik in en ik zag ze kleffen. Het is gewoon klef en befquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze niet klef. Ze doen ook dingen apart, Dyl is nu ook buiten aan het werk met Brandon
[ afbeelding ]
Gerrit is wel héél erg gefocust op Mylene zeg! Ga zélf eens wat doen neanderthaler.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit tegen Erik zeiken over Mylene, dat ze weinig doet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze niet klef. Ze doen ook dingen apart, Dyl is nu ook buiten aan het werk met Brandon
[ afbeelding ]
Moet je op tijden in schakelen dat ik ook inschakel, ik heb ze nog niet een keer zien kleffenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik schakel in en zie ze kleffen. Gisteren schakelde ik in en ik zag ze kleffen. Het is gewoon klef en bef
Hij zei dat voor de rest iedereen lekker bezig was. Wat doet madam langkaak dan? En Chris? En His? En klef?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit tegen Erik zeiken over Mylene, dat ze weinig doet.
Half hoofd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:33 schreef BarryOSeven het volgende:
Gerrit heeft er een half hoofd in dat Mylène nog wat positiefs gaan bijdragen.
Over het hek gevlogen vlog camera enzowquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze "kreeg" toen van alles aangeboden.
en vooral hijzelf?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei dat voor de rest iedereen lekker bezig was. Wat doet madam langkaak dan? En Chris? En His? En klef?
Ik heb altijd een vretende Tranny in beeld. Ook zoiets.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op tijden in schakelen dat ik ook inschakel, ik heb ze nog niet een keer zien kleffen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op tijden in schakelen dat ik ook inschakel, ik heb ze nog niet een keer zien kleffen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Over het hek gevlogen vlog camera enzow
Ja gek is dat he, ligt er maar net aan op welke tijd je kijkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb altijd een vretende Tranny in beeld. Ook zoiets.
Genieten, woorden verzinnen en heel bekakt alles op de verkeerde klemtoon alles zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Jens vindt het niet erg dat Myl voor hem praat, hij zit waarschijnlijk nog in het rozewolkconcept zegt hij
Toch hoor ik hem liever praten dan een Hiske bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Genieten, woorden verzinnen en heel bekakt alles op de verkeerde klemtoon alles zeggen
Dat kon ze voor een prikkie overnemen en de volgende dag stond het er al. Daar is het gesjoemel begonnen volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en iemand had toevallig een panterkastje staan etcetc.
Ik vind hem heel eng sinds hij iets met zijn babysitter heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch hoor ik hem liever praten dan een Hiske bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kon ze voor een prikkie overnemen en de volgende dag stond het er al. Daar is het gesjoemel begonnen volgens mij.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind hem heel eng sinds hij iets met zijn babysitter heeft.
zit ik net aan de koffie, zie ik dit.....quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind hem heel eng sinds hij iets met zijn babysitter heeft.
Merel heeft ook op een matras in het huisje eerst geslapen. Zeik op met je excuses Tranny.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren was Franny nog zo zeker is dat ze Merel niet in haar hutje wilde hebben.
Nu zegt ze het moet m aar, tis wel kut maar t moet maar. Ik heb ook met een matras op de grond moeten slapen.
Franny te weten gekomen dat Merel eigenlijk niet bij haar wilde liggen omdat ze geen echte vriendinnen zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Merel heeft ook op een matras in het huisje eerst geslapen. Zeik op met je excuses Tranny.
Er is er maar een die zeikt en dat is Merel,quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Merel heeft ook op een matras in het huisje eerst geslapen. Zeik op met je excuses Tranny.
Nou ja zeg, weken met haar verloofde in een 1persoons bed allerlei fratsen uit kunnen halen en nu opeens de ruimte willen hebben in haar uppie in een 2 persoonsbed?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Ze moet maar van een 2 persoonsbed naar een 1 persoonsbed zegt Brandon
Maar dat wil ze niet, ze heeft ook nog altijd spullen van Mike, Lotus en Tim daar staan .
Ze wil wel ruimte houden voor haar dansen
Ze heeft al niet genoeg kasten voor haar kleren, die moet dan ook weg
Ik sta in deze achter haar, waarom moet zij ruimte maken voor Merel.......... die heeft toch een plekjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, weken met haar verloofde in een 1persoons bed allerlei fratsen uit kunnen halen en nu opeens de ruimte willen hebben in haar uppie in een 2 persoonsbed?
Tranny wil dat huisje toch ook niet delen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is er maar een die zeikt en dat is Merel,
DIe moet en zal een huisje voor haar alleen hebben
Waarom blijft ze niet liggen waar ze ligt, daar liggen ze met drie man in een 4 persoonshuisjes
Waarom zou zij een grote plek helemaal voor zichzelf mogen hebben? En Merel niet omdat je Merel niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik sta in deze achter haar, waarom moet zij ruimte maken voor Merel.......... die heeft toch een plekje
Dat is niet helemaal waar Shelly mag gerust bij haar slapenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tranny wil dat huisje toch ook niet delen?![]()
Eerst was het omdat ze nog even alleen wilde zijn omdat Tim net weg was ...Die blijft smoesjes verzinnen.
Ik sta wel achter Franny maar die bedenkt nu van alles om Merel er weg te houden. Ze gewoon dat je haar niet in je huisje wilt. Heb een grote hekel aan die camperpanter hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik sta in deze achter haar, waarom moet zij ruimte maken voor Merel.......... die heeft toch een plekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |