Heerlijk wijf ben je ook hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heerlijk wijf ben je ook hèWat je zegt ben je zelluf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu slapen jij! Hop hop.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Eerst neukenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelluf.
Nu slapen jij! Hop hop.
Kunt jezelf niet taggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Dr.Mikey
wat een leuke knappe intelligente jongen ben jij
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je dat nou nog niet gedaan?
Enjoy!
iedereen tagt elkaar maar en zegt dat soort dingen ik krijg dat niet dus doe ik het maar zelf dacht ik maar dat kan dus nietquote:
Wat een schatje ben je tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:49 schreef Already_in_use het volgende:
Wat een intelligente knappe jongen ben jij.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:49 schreef Already_in_use het volgende:
Wat een intelligente knappe jongen ben jij.
doet veelquote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:
je meent het. goedemorgenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goedemorgen
Had het niet tegen jou
[..]
Goedemorgen
ja, best wel. en jij?quote:
Mooizo.quote:
3 uur is zelfs voor jou wat kort..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mooizo.
Nee ik niet. 3 uurtjes maar. Beetje liggen draaien enz.
niks, we zullen het zelf moeten halen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag.
Goede instelling!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks, we zullen het zelf moeten halen.
Is het ook. Maarja niks aan te doen.quote:
In ieder geval de zon.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |