Ja, daarmee was de kans significant groter. 60.000 legacy tegen 1.2 miljoen 5th members.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:36 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Mij niet, helaas
Ben je legacy member?
Als je nog een kaartje over hebtquote:Op donderdag 18 april 2019 09:01 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ja, daarmee was de kans significant groter. 60.000 legacy tegen 1.2 miljoen 5th members.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop rockin' the boat.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:56 schreef bassieVL het volgende:
Afgelopen week het concert in Barcelona gezien, ze hebben er een erg gave show van gemaakt met een leuke setlist.SPOILER ALERTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het even in spoiler tag gezet, setlist zal wel afwijken van die in Barcelona.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:00 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Heb het even in spoiler tag gezet, setlist zal wel afwijken van die in Barcelona.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:56 schreef bassieVL het volgende:
Afgelopen week het concert in Barcelona gezien, ze hebben er een erg gave show van gemaakt met een leuke setlist.Waarom spoiler alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men weet dat de setlist ongewijzigd blijft, op paar nummers na die dan ook niet elders gespeeld zullen worden.
Lords of Summer
Here comes Revenge
Wacht alleen nog op Am I Savage live, dan hebben ze heel Hardwired live gedaan
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
en Murder One als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wacht alleen nog op Am I Savage live, dan hebben ze heel Hardwired live gedaan
Ohja die ook...quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:04 schreef bassieVL het volgende:
[..]
en Murder One als ik mij niet vergis.
Bloed zweet en tranen ???twitter:ZiggoDome twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 22:13:47Bij de buren een verrassende nieuwe gastartiest voor #HZH20 ... beetje onbetaalbaar maar toch .... #Metallica ! Bloed, zweet ... https://t.co/kJKqIGJGBi reageer retweet
Ik vond het wel geinig, in het begin was het een beetje moeilijk te horen. Maar wel enorm vet toen de hele Arena meeging.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:12 schreef Questular het volgende:
Bloed zweet en tranen was eigenlijk nog best goed gespeeld 😁
Je had hem in de kluisjes van de MediaMarkt kunnen gooien. Wel pas dan de volgende dag ophalenquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:14 schreef Repentless het volgende:
Kwam er niet in met mijn laptoptas.Had de hele dag beurs in de RAI, OV genomen (doe ik normaal nooit), was allemaal uitgelopen en uiteindelijk er waren geen kluisjes meer beschikbaar op het station. Buiten een paar containers, maar die waren vol.
Sta je dus buiten het stadion, met een geldig ticket, te kijken of je nog iets kunt doen, hoor je dus Long way to the top, Ecstacy of gold en Hardwired al voorbij komen.Frustrerend is een understatement.
Was er toen wel klaar mee, ben uiteindelijk maar naar huis gegaan. Echt een zaadavond.
Schrale troost: setlist vond ik matig, en het geluid ook niet al te best zoals ik begreep. Maar toch, was liever binnen de hekken geweest.
dat hangt helemaal van je plek af. Achterin was het echt om te huilen, zoveel galm. Halverwege het veld was het een heel stuk beter. en ik kan me voorstellen dat het op de tribunes ook niet echt geweldig was.quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:28 schreef NothingHappened het volgende:
Geluid was niks mis mee, ik weet niet waar dat vandaan komt, maar dat gaat nergens over.
Jezus dat is echt wel kut zeg...quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:14 schreef Repentless het volgende:
Kwam er niet in met mijn laptoptas.Had de hele dag beurs in de RAI, OV genomen (doe ik normaal nooit), was allemaal uitgelopen en uiteindelijk er waren geen kluisjes meer beschikbaar op het station. Buiten een paar containers, maar die waren vol.
Sta je dus buiten het stadion, met een geldig ticket, te kijken of je nog iets kunt doen, hoor je dus Long way to the top, Ecstacy of gold en Hardwired al voorbij komen.Frustrerend is een understatement.
Was er toen wel klaar mee, ben uiteindelijk maar naar huis gegaan. Echt een zaadavond.
Schrale troost: setlist vond ik matig, en het geluid ook niet al te best zoals ik begreep. Maar toch, was liever binnen de hekken geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |