Klopt, 2 kinderen op een gymnasium in Utrecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is de 1e die bekend was. De 2e is de vader van 2 kinderen. 3e heb ik niets meer over gelezen dan dat het ook een jonge vrouw zou zijn
[..]
2e slachtoffer. De man met 2 kinderen op een middelbare (dacht ik) school in Utrecht.
Dit is gewoon niet waar wat je nu zegt.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het algemeen bekend was hier dat eerwraak een belangrijk onderdeel vormde van zijn motief. Officiele bronnen geven geen enkele informatie over slachtoffers, ook niet over die vader en die Roos. Info komt wel van allerlei andere plekken. Volgens mij was informatie over de schoonzus van de dader vrij snel bekend nadat de foto en naam van de dader genoemd werd.
Wat klopt er niet en waarom?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar wat je nu zegt.
Nee. Mits dat artikel (naar ik meen vh BD) klopt. Het artikel ging over Roos. Verder werd als (dodelijk) slachtoffer de man met de 2 kinderen en genoemd en als 3e "nog een jonge vrouw".quote:Op maandag 18 maart 2019 22:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of die jonge vrouw is dat meisje van 19
Dit dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
1) vader
2) meisje van 19
3) onbekend (mogelijk maar nogmaals onbevestigd schoonzus oid)
Stand van zaken
Lees het net ja. Las overal 1 verdachte, maar zie nu 2.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben 2 mannen als verdachte aangehouden.
Eerwraak en schoonzus gelul.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet en waarom?
Zijn broer was bekend bij de AIVD, dus die werd al snel opgepakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Lees het net ja. Las overal 1 verdachte, maar zie nu 2.
Dat helpt tegen mensen die doordraaien?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:16 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Komt allemaal helemaal goed als we over niet al te lange tijd allemaal gechipped en 24/7 bespioneert worden. Jeeeeej! Funnn!
Ik heb gewoon de linkjes daarvoor toegevoegd.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Eerwraak en schoonzus gelul.
Nee. Daar wordt over gespeculeerd. En "is gewoon bekend gemaakt" klopt al helemaal niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het algemeen bekend was hier dat eerwraak een belangrijk onderdeel vormde van zijn motief. Officiele bronnen geven geen enkele informatie over slachtoffers, ook niet over die vader en die Roos. Info komt wel van allerlei andere plekken. Volgens mij was informatie over de schoonzus van de dader vrij snel bekend nadat de foto en naam van de dader genoemd werd.
Reis je CO2 neutraal gebeurd zoiets.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, 2 kinderen op een gymnasium in Utrecht.
Die werd toch opgepakt bij het ROC? Meer als getuige? En nog iemand bij een inval, als verdachte?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn broer was bekend bij de AIVD, dus die werd al snel opgepakt.
Nee, niet dat. 3e slachtoffer zou ook een jonge vrouw zijn.quote:
Ja, wel dat. Volgens Nieuwsuur in ieder geval. De snackbarmevrouw en de vader van 2 Gymnasium kinderen zijn sowieso al bevestigd.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, niet dat. 3e slachtoffer zou ook een jonge vrouw zijn.
Verder is niets vh bovenstaande officieel (!) bevestigd zover ik weet.
Bron?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, niet dat. 3e slachtoffer zou ook een jonge vrouw zijn.
Zo heb ik het ook begrepen. De hoofdverdachte, iemand bij een inval en zijn broer op het ROC.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die werd toch opgepakt bij het ROC? Meer als getuige? En nog iemand bij een inval, als verdachte?
Dat is ook wel erg overdreven.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef quirina het volgende:
Kanaleneiland het Molenbeek van Nederland?
Komt later pas.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:17 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Als je die ooggetuige van net hoort, die jongen, lijkt het wel op een (terroristische) aanslag. Wat een verschrikking, hij leek nog vrij rustig, maar het lijkt me wel vrij traumatisch om iemand met een dikke pistool voor je gezicht te hebben, te rennen voor je leven, dader maar om zich heen te knallen en slachtoffers te zien... Bah.
Artikel vh BD of BNDeStem dat in dit deel vd reeks gepost is.quote:
Ik vind het vrij bizar dat hij nu al geïnterviewd wordt, ik neem aan dat je eerst zoiets even moet verwerken ipv breeduit met je gezicht op camera je verhaal te delen met de rest van Nederland.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:17 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Als je die ooggetuige van net hoort, die jongen, lijkt het wel op een (terroristische) aanslag. Wat een verschrikking, hij leek nog vrij rustig, maar het lijkt me wel vrij traumatisch om iemand met een dikke pistool voor je gezicht te hebben, te rennen voor je leven, dader maar om zich heen te knallen en slachtoffers te zien... Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |