Natuurlijk is dit niet terroristisch. Dat is gewoon de Nederlandse massa hysterie.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:15 schreef YuckFou het volgende:
OT, ergens hoop ik echt dat dit een eerwraak ding was en geen extremitsche aanslag vanuit de moslim hoek, ik vind het vreselijk voor de doden en gewonden, maar het idee dat die mafklapper z'n ex, of de aangeefster van verkrachting wilde doden snijd voor mij meer hout dan een lone wolf actie die hij in een tram wilde uitvoeren.
Dan is het ook geen terroristische aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja
mensen kunnen moeilijk naar Utrecht lopen vanaf Rotterdam bijv
Nouja paar maanden later stond hij alweer terecht voor winkeldiefstal. Dat vind ik toch ook wel opmerkelijk. (Als hij daadwerkelijk veroordeeld is.)quote:Op maandag 18 maart 2019 18:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
poging tot doodslag in 2013
en alsnog op vrije voeten naja tenzij hij 9 jaar heeft gekregen
wat een grap ons systeem napo WAT EEN GRAP
Is hij veroordeeld dan? Iedereen roept maar watquote:Op maandag 18 maart 2019 18:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja paar maanden later stond hij alweer terecht voor winkeldiefstal. Dat vind ik toch ook wel opmerkelijk.
Ik ken deze zaak ook niet echt misschien dan @napoleonfour meer weet met zijn kennis van zaken.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja paar maanden later stond hij alweer terecht voor winkeldiefstal. Dat vind ik toch ook wel opmerkelijk. (Als hij daadwerkelijk veroordeeld is.)
Die was toch meegenomen voor verhoor? Dat is niet direct aangehouden worden toch?quote:
Nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ken deze zaak ook niet echt misschien dan @:napoleonfour meer weet met zijn kennis van zaken.
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[info]Hou het graag een beetje on-topic hier [/info]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |