quote:
Op maandag 18 maart 2019 17:49 schreef _--_ het volgende:[..]
Wilders heeft een hoop verbeterd. Not.
Sinds de opkomst van rechtsextremisten die belang hebben bij een 100% puur witte staat na een stroompje van immigratie worden dingen erger. Vroeger waren er amper aanslagen. Vroeger leefde arbeidimmigranten samen met Nederlanders. Niets aan de hand. Maar ja, er waren mensen die teveel kleur zagen en dat was uiteindelijk wat alles erger maakte. Je houdt hier niemand voor de gek.
En isis is overigens een ander onderwerp voordat je dat er bij wil betrekken.
Ongelooflijk dat zoiets altijd mag blijven staan, en als ik feiten benoem de reactie verwijderd wordt.
Niemand heeft belang bij een witte staat, gaat ook saai worden zo alleen maar "witte" mensen en "witte" cultuur. Dat er enkelingen zijn die dit willen sluit ik niet uit. Maar ik denk dat het merendeel gewoon wilt dat mensen vreedzaam samenleven. Leef je leven, ga naar de moskee, heet halal, hou je eigen (mooie) tradities, maar pas je verdomme aan. Dus respecteer de mensen die jou ook moeten respecteren, als homo's je niet bevallen kijk je maar de andere kant op, als je moeite hebt met andere geloven in een land dan verhuis je maar naar een land wat alleen jouw geloof aanhangt, breng je jeugd respect bij doe zelfs eens een handreiking ipv. dat vele Nederlanders dat keer op keer moeten doen. Het is niet zo moeilijk, maar een groep heeft zich afgezet tegen de samenleving, houd er radicale ideeën en gedachten op na en het probleem is de groep die zich daaraan ergert. Dat zijn dan de rechts-extremisten en intolerante.