In zo'n NWS topic wordt sowieso totaal niks nuttigs gezegd.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind heel veel van wat er nu gebeurt overbodige bullshit. Speculeren, nepinformatie, iedereen een mening. Blegh.
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef falling_away het volgende:
Stel het is een aanslag door een moslim, dan ben ik benieuwd of we evenveel stille tochten / protesten etc. etc. te zien krijgen vanuit de moslimgemeenschap als dat we zagen vanuit de niet-moslims na Christchurch.
Rt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het extreem moeilijk om jou serieus te nemen eerlijk gezegd.
Als het een buitenlander is, was het Baudet of Wilders en als het een rechtsextremist was de hippies van Groenlinksquote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien heeft ie de beste man zelf wel betaald om dit te doen voor zijn campagne!!1!1!1!!!!!!
Je suis utrechtquote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef Feejx het volgende:
Al mensen met een Nederlandse vlag-filter gespot op facebook?
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef falling_away het volgende:
Stel het is een aanslag door een moslim, dan ben ik benieuwd of we evenveel stille tochten / protesten etc. etc. te zien krijgen vanuit de moslimgemeenschap als dat we zagen vanuit de niet-moslims na Christchurch.
Hoeft ook niet , is gewoon fake news, acteurs enzo. goeie show welquote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In zo'n NWS topic wordt sowieso totaal niks nuttigs gezegd.
Thoughts and prayersquote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef sararaats het volgende:
Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers
De sympathieke Zipportal bij de DSI.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef sararaats het volgende:
Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers
Wat voor een walgelijke vergelijking is dit nou weer.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef falling_away het volgende:
Dit is al dertig keer gepost.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef westwoodblvd het volgende:
"Politie op zoek naar rode Clio"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |