quote:Calamiteitenhospitaal
Het UMC Utrecht heeft van de Veiligheidsregio het verzoek gekregen om een calamiteitenhospitaal open te stellen. Dat is een bijzonder ziekenhuis voor de onmiddellijke opvang van slachtoffers.
Liveblogs:twitter:LifelinerNL twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:20:47De traumahelikopters Lifeliner1, Lifeliner2 en Lifeliner3 zijn ingezet voor een schietincident in een tram in #Utrecht. Volg @PolitieUtrecht voor laatste updates over het incident. reageer retweet
Wow. Wat een feiten ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:15 schreef hollandia02 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Utrecht_tram_attack
Er bestaat zelfs al een Wikipedia pagina.
Nou loop je in Kanaleneiland nog wel een risico dat er ook wat broeders rondlopen hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ongelovige honden zijn in Nederland overal, dus het vuur openen kan overal.
Ook al in het Arabisch! Zou IS hier vooraf al van weten? Toeval? Ik denk het niet! EINZ!quote:Op maandag 18 maart 2019 12:15 schreef hollandia02 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Utrecht_tram_attack
Er bestaat zelfs al een Wikipedia pagina.
Kameraad van mij (woont in Utrecht) noemt Kanaleneiland haakneuzenstadquote:Op maandag 18 maart 2019 12:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou loop je in Kanaleneiland nog wel een risico dat er ook wat broeders rondlopen hoor.
Bron? Zat te twijfelen of ik mijn kinderen op moest halen, maar dat heeft dan weinig zinquote:Op maandag 18 maart 2019 12:17 schreef warp995 het volgende:
Deuren van scholen in utrecht blijven nu ook dicht.
School heeft je nog niet gebeld?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Bron? Zat te twijfelen of ik mijn kinderen op moest halen, maar dat heeft dan weinig zin
Man wat een leuk, topicverrijkend, feitjequote:Op maandag 18 maart 2019 12:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kameraad van mij (woont in Utrecht) noemt Kanaleneiland haakneuzenstad
Post dit lekker op Facebook.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als het een vergelding zou zijn voor wat er pas is gebeurd....
Beangstigt het je dan niet dat als dat het motief zou zijn hè dat die oorlog alleen maar erger wordt?
Perzischquote:Op maandag 18 maart 2019 12:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ook al in het Arabisch! Zou IS hier vooraf al van weten? Toeval? Ik denk het niet! EINZ!
RTLZ Godenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan naar Ron voor de reacties in Den Haag" is wel het meest nutteloze stukje
Had een berichtje gekregen dat ze veilig binnen waren. Om eerlijk te zijn, waarschijnlijk ook beter dan wanneer ik ze op zou halen en buiten rondloop.quote:
twitter:LUCASDANTEBEATS twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:19:54Als dit niet in Kanaleneiland was gebeurd, werd het nu niet bestempeld als een ‘terroristische aanslag’ #Utrecht reageer retweet
Ja mooi he, een verslaggever van RTLZ wist net te melden dat er een brandweerauto is gearriveerdquote:Op maandag 18 maart 2019 12:14 schreef Bolasie het volgende:
Nu al tien keer dezelfde beelden van Rutte op NPO1 in tien minuten tijd, genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |