Neenquote:
Ik kan de wijsneus uithangen en precies je vraag analyseren: Nee, Ralf Schumacher was niet zijn teamgenoot dat weekend...quote:Op zondag 21 april 2019 10:47 schreef franklop het volgende:
Over die race gesproken. Jarno Trulli had pole, maar was zijn teamgenoot dat weekend na het uitvallen van Ralf Schumacher?
Het woordje Wie mist inderdaadquote:Op zondag 21 april 2019 11:46 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik kan de wijsneus uithangen en precies je vraag analyseren: Nee, Ralf Schumacher was niet zijn teamgenoot dat weekend...
Maar als je vraagt wie dat toen wel was...Tiago Monteiro?
Dat is correct en tevens juistquote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 07:13 schreef Fir3fly het volgende:
Lang paasweekend, oeps.
Het is tegenwoordig verplicht dat F1-auto's aangedreven worden door zuigermotoren met een hybride-component. Wanneer was de laatste keer dat er een F1-auto aan de start verscheen zonder zuigermotor?
Inderdaad. Het was Keke's enige overwinning in 1982 toen hij Wereldkampioen werd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:39 schreef Sabata het volgende:
Keijo Erik Rosberg, ook wel "Keke" Rosberg?
Ik mis nog 1 GP.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:51 schreef Lionheaad het volgende:
Ieder geval Italië: Monza en Imola
en Amerika: Ceasars Palace Las Vegas en Long Beach
Die is wel goed. Naast Long Beach en Las Vegas was Detroit de derde Grand Prix in de VS in 1982.quote:
Goed.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef sasquatsch het volgende:
Spanje 1980 (achteraf van de kalender gehaald) en Zuid-Afrika 1981 (vooraf van de kalender gehaald).
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:16 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
GP Canada 2008 toen Robert Kubica won voor BMW Sauber.
Helemaal goed!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jordan met Giancarlo Fisichella, Brazilië 2003 denk ik
Lokquote!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jordan met Giancarlo Fisichella, Brazilië 2003 denk ik
Dank u!quote:
Neem een punt!quote:
Lauda is idd wie ik bedoelde. Die trok zelf naar de bank om een levensverzekering af te sluiten toen zijn vader hem geen geld voor zijn dure hobby wou geven. En op het moment dat de centen op waren en BRM m wilde ontslaan, klopte Ferrari aan de deur.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:36 schreef bokkepoot het volgende:
Lauda?
Schumacher ook tot een betaalde extent, zijn manager betaalde Jordan iets van 100.000 mark oid.
Daarna wou iedereen hem hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |