Bosz weigerde te rouleren bij PSV-uit na die zware wedstrijd tegen Schalke, toen oogde Ajax ook net zo vermoeid als dat ze gisteren waren. Qua wedstrijd wel een beetje hetzelfde idee.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Tegelijkertijd valt iedereen over je heen als je toppers rust geeft tegen Zwolle en de boot ingaat.
Onder Bosz vertoonde Ajax weinig tekenen van vermoeidheid, maar die was wel bezig met periodisering en rouleren. (Maar die kreeg dus het bovenstaande verwijt toen Ajax eens puntverlies leed.)
Ajax heeft wel duidelijk een betere bank dan PSV en Feyenoord.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
alsof een psv of feyenoord zo'n geweldige bank hebben.
feit blijft dat het in nederland moeilijk bouwen is aan een selectie.
Nee de bepalende spelers zijn gewoon moe. Waarom krijgt een Labyad geen minuten voor Ziyech, Eiting voor De Jong, Veltman/Magallan voor De Ligt, Sinkgraven voor Schone en De Wit voor Van der Beek?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kampioen worden zou moeten kunnen denk ik, maar dan moeten wel alle spelers elke wedstrijd de focus hebben en 100% willen geven. Daar twijfel ik bij dit Ajax een beetje aan.
Daarnaast doet men nog mee in Europa en de beker, kost ook kracht en het zal het mijn vorig aangehaalde punt enkel versterken. Kan me goed voorstellen dat als je eerst uit bij Real of Bayern mag spelen en daarna tegen PEC of NAC moet aantreden dat het niet met dezelfde inzet gaat.
omdat je daar echt 6 klasse mee achteruit gaat.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ajax heeft wel duidelijk een betere bank dan PSV en Feyenoord.
[..]
Nee de bepalende spelers zijn gewoon moe. Waarom krijgt een Labyad geen minuten voor Ziyech, Eiting voor De Jong, Veltman/Magallan voor De Ligt, Sinkgraven voor Schone en De Wit voor Van der Beek?
Als je telkens rouleert met een speler en wat spelers vrijaf geeft kom je al veel verder.
juve zonder ronaldo.... 4-0 ajaxquote:Op maandag 18 maart 2019 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-in-champions-league
Labyad, Eiting, Veltman, De Wit en Magallán kunnen er allemaal geen touwtyfus van. Dat is wel een kritiekpunt richting Overmars dat we moeten terugvallen op dat soort spelers (zou dan nog eerder Gravenberch vaker betrekken bij het eerste).quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nee de bepalende spelers zijn gewoon moe. Waarom krijgt een Labyad geen minuten voor Ziyech, Eiting voor De Jong, Veltman/Magallan voor De Ligt, Sinkgraven voor Schone en De Wit voor Van der Beek?
Als je telkens rouleert met een speler en wat spelers vrijaf geeft kom je al veel verder.
Lijkt me sterk dat hij hiervoor een schorsing krijgt, de UEFA zal gewoon al willen dat hij meedoet voor de act van de 'Cristiano League'.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-in-champions-league
Nope.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat je daar echt 6 klasse mee achteruit gaat.
Nopequote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad, Eiting, Veltman, De Wit en Magallán kunnen er allemaal geen touwtyfus van. Dat is wel een kritiekpunt richting Overmars dat we moeten terugvallen op dat soort spelers (zou dan nog eerder Gravenberch vaker betrekken bij het eerste).
Klopt, wordt gewoon een boete.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij hiervoor een schorsing krijgt, de UEFA zal gewoon al willen dat hij meedoet voor de act van de 'Cristiano League'.
Omdat het verschil tussen basis en bank nogal groot is bij Ajax, dat lijkt me de meest logische reden.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ajax heeft wel duidelijk een betere bank dan PSV en Feyenoord.
[..]
Zijn prima spelers voor de eredivisie, zeker op een bank.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad, Eiting, Veltman, De Wit en Magallán kunnen er allemaal geen touwtyfus van. Dat is wel een kritiekpunt richting Overmars dat we moeten terugvallen op dat soort spelers (zou dan nog eerder Gravenberch vaker betrekken bij het eerste).
Op de bank ja, in de basis zeker niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn prima spelers voor de eredivisie, zeker op een bank.
Een prima speler voor de Eredivisie kan ook een leuk spelertje voor Heracles zijn, maar dat zegt niks over of diegene het niveau bij Ajax aankan. Natuurlijk is het niet makkelijk om ook goede spelers voor de bank te hebben, maar dan zou ik i.p.v. De Wit in elk geval een jeugdspeler er neerzetten die wel over de benodigde voetbaltechnische kwaliteiten beschikt.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn prima spelers voor de eredivisie, zeker op een bank.
quote:
Jij ookquote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad, Eiting, Veltman, De Wit en Magallán kunnen er allemaal geen touwtyfus van.
Nooit gezegd. Kan je quoten waar ik dit heb gezegd?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:07 schreef mokkiemok het volgende:
volgens vollenhoven doen de wit/eiting/magallan/sinkie niet onder voor schone/beek/de ligt/ziyech
je stelt dat het inbrengen van (insert spelers) het team niet verzwakt toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
[..]
Jij ook
[..]
Nooit gezegd. Kan je quoten waar ik dit heb gezegd?
groot probleem is ook dat de "ouderen" van hun ook bij jong geen speeltijd krijgen dus eigenlijk kan je beter een bank hebben met talenten die wel regelmatig spelenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eiting heeft nog de nodige minuten gemaakt in het begin van het seizoen tegen onder andere Bayern uit, Labyad laat altijd zien dat hij best aardig kan voetballen en dat Utrecht is ingestort nadat hij weg is gegaan zegt genoeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie uit dat rijtje vind jij daadwerkelijk goede spelers?
Natuurlijk wel maar tegen een ploeg uit de top heb je meer aan een fitte speler dan aan een speler die moe is.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je stelt dat het inbrengen van (insert spelers) het team niet verzwakt toch?
Ja dan denk ik al eerder aan een constructie zoals ze hadden gewild met die Lainez alvast hierheen halen om te wennen, die dan ook nog in Jong Ajax mag spelen maar ook al af en toe met het eerste mee kan doen. Heb je veel meer aan dan types als Labyad waarvan je weet dat die de ploeg nooit gaan dragen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
groot probleem is ook dat de "ouderen" van hun ook bij jong geen speeltijd krijgen dus eigenlijk kan je beter een bank hebben met talenten die wel regelmatig spelen
1 dat is geen argument of iemand goed genoeg isquote:Op maandag 18 maart 2019 12:13 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
(1) Eiting heeft nog de nodige minuten gemaakt in het begin van het seizoen tegen onder andere Bayern uit, (2) Labyad laat altijd zien dat hij best aardig kan voetballen en dat (3) Utrecht is ingestort nadat hij weg is gegaan zegt genoeg.
(4) Magallan heeft 9 miljoen gekost en is Overmars heel lang mee bezig geweest dus ik mag er wel van uitgaan dat hij wat kan.
hij zou toch beter moeten kunnen maar jammer dat hij de kansen die hij krijgt niet paktquote:Op maandag 18 maart 2019 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Labyad laat helemaal nooit zien dat hij goed kan voetballen. En Utrecht staat keurig 6e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |