Kijk, onbedoelde ironie.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:17 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenzij jij dat er graag in wil lezen omdat je zelf seksueel gefrustreerd bent.
Dat maak jij niet uit.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In KLB-vogeltjesdanstopics. Niet in NWS, als je eigenlijk van binnen kookt, dan heb je op je best last van passieve agressie en anders ben je kwaadaardig.
Als je echt een serieuze discussie wil dan zou het je sieren dat soort jargon niet te gebruiken in serieuze topics.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:16 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet best wel. Ik voel ook niet de behoefte om mij te verdedigen tegen een toeschrijving van jouw gedachten op mijn tekst.
Gepraat over 30-40cm piemels en "ik zou haar doen" is standaard FOK!-jargon, maar kennelijk weet je dat niet.
Oke, maar niet gaan janken als intelligente mensen je niet serieus nemen, dat is namelijk nogal het probleempje van jullie hoekje.quote:
Oh ja, "intelligente mensen"quote:Op zondag 17 maart 2019 14:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oke, maar niet gaan janken als intelligente mensen je niet serieus nemen, dat is namelijk nogal het probleempje van jullie hoekje.
Zoals de dame in je OP. Ik denk niet dat ze veel zin heeft in discussie als je haar een "vrouwtje theelepeltje" noemt die met een paardenlul genomen moet worden.quote:
Hoe is dit een nieuw inzicht?quote:Op zondag 17 maart 2019 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Ze normaliseert helemaal niet, ze zegt alleen dat bepaalde groepen mensen, als je ze leert kennen, vaak eigenlijk óók gewoon normale mensen zijn, met andere keuzes en voorkeuren.
Ze heeft het over de mensen, niet over hun acties.
Geen idee, maar schijnbaar denken veel mensen dat de mensen die zij beschrijft allemaal kwaadaardige geesteszieken zijn ofzo, als iemand überhaupt al de moeite neemt om er ook eens op een menselijke manier naar te kijken.quote:
In het geval van IS kan ik me eigenlijk inderdaad niet over dat idee van 100% kwaadaardigheid heenzetten.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar schijnbaar denken veel mensen dat de mensen die zij beschrijft allemaal kwaadaardige geesteszieken zijn ofzo, als iemand überhaupt al de moeite neemt om er ook eens op een menselijke manier naar te kijken.
Nou ja, ik geloof niet dat íedereen die zich bij IS aansluit per definitie het pure kwaad is. Daar ging het haar vooral om he, niet zozeer om de algemene daden van IS.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In het geval van IS kan ik me eigenlijk inderdaad niet over dat idee van 100% kwaadaardigheid heenzetten.
Sadistische genocide, martelingen, de meest gruwelijke executies, slavenhandel, kinderen in vluchtelingenkampen die last van buikpijn hebben. Niet door ondervoeding, maar doordat IS'ers ze verkracht hebben als wraak voor hun verlies.
Het zal vast onkunde zijn, maar ik kan daar geen menselijkheid meer in herkennen.
Haar bezwaar tegen het niet terugnemen van Syriëgangers is tweeledig: ze is bang dat het laten rondzwerven van voormalig IS-ers tot een nieuw IS zal leiden en ze geeft aan dat uit onderzoeken is gebleken dat deze mensen geen psychische stoornis hebben. Ik weet niet of dit laatste ook opgaat voor de daadwerkelijke plegers (een subset van alle jihadgangers) van de zieke misdaden die jij opnoemt.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In het geval van IS kan ik me eigenlijk inderdaad niet over dat idee van 100% kwaadaardigheid heenzetten.
Sadistische genocide, martelingen, de meest gruwelijke executies, slavenhandel, kinderen in vluchtelingenkampen die last van buikpijn hebben. Niet door ondervoeding, maar doordat IS'ers ze verkracht hebben als wraak voor hun verlies.
Het zal vast onkunde zijn, maar ik kan daar geen menselijkheid meer in herkennen.
Hmja, volgens mij hadden we al vrij snel extreem gruwelijke beelden in full HD van hoe die sekte tekeer ging. Als je je daar dan bij aansluit...quote:Op zondag 17 maart 2019 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof niet dat íedereen die zich bij IS aansluit per definitie het pure kwaad is. Daar ging het haar vooral om he, niet zozeer om de algemene daden van IS.
Afkeer voor homo's stond niet zo heel lang geleden in datzelfde rijtje.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
De afkeer van pedo's en dierensex neerzetten als kleinburgerlijkheid. Je moet maar durven.
Of mensen weten dat wel maar zien daarin alsnog niet echt een aanleiding om dan ook maar seksistische taal uit te gaan slaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:16 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet best wel. Ik voel ook niet de behoefte om mij te verdedigen tegen een toeschrijving van jouw gedachten op mijn tekst.
Gepraat over 30-40cm piemels en "ik zou haar doen" is standaard FOK!-jargon, maar kennelijk weet je dat niet.
Welke reden heb je om aan te nemen dat ze niet intelligent is? Ze doet uitspraken waar je het niet mee eens bent?quote:
Het verschil is natuurlijk dat een andere homoseksueel persoon over het algemeen prima de keuze kan maken om jouw avances te accepteren of niet, in tegenstelling tot kinderen. Maar ja, om daarom ook een ieder met zo'n voorkeur die er echter niks mee doet dan maar in de categorie 'die moeten dood!' te schuiven? Daar heeft ze het namelijk over.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Afkeer voor homo's stond niet zo heel lang geleden in datzelfde rijtje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |