quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jaaa, nou het eerste deel dan. De rest ook maar even reserveren
Spannend! Wel tof.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
morgen theorie examen en lesgeef examen
Succes, jij kan ditquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
morgen theorie examen en lesgeef examen
Spannend! Heb je een goede kliniek gevonden?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spannend! Wel tof.
Ik ben over een paar maanden als het goed is brilloos.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Succes, jij kan dit
[..]
Spannend! Heb je een goede kliniek gevonden?
Ik heb afgelopen oktober mijn rijbewijs gehaald en precies dit vind ik daar het allerleukste aan!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:33 schreef LPFAN het volgende:
Wat kan je meebleren met muziek soms hard nodig hebben
Mooi zo. Heul veul succes binnenkort!quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed gevoel bij, ziet er allemaal goed uit en lekker transparant in wat ze gingen doen en waar de kosten dan in zaten.
Oh ja heerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen oktober mijn rijbewijs gehaald en precies dit vind ik daar het allerleukste aan!
In de auto, niemand die me stoort en keihard meedoen!
Ik durf het niet aanquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed gevoel bij, ziet er allemaal goed uit en lekker transparant in wat ze gingen doen en waar de kosten dan in zaten.
Ik zou het ook niet durven hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan![]()
Ik wil weten wat de lange termijn gevolgen zijn!
Ik draag eigenlijk alleen maar bril. En op wintersport draag ik zonnebril op sterkte of sneeuwbril zonder sterktequote:Op woensdag 20 maart 2019 16:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet durven hoor![]()
Lenzen en af en toe m'n bril, houd ik het wel mee uit.
Ik word neurotisch van vieze glazen, ben de hele dag aan het poetsenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk alleen maar bril. En op wintersport draag ik zonnebril op sterkte of sneeuwbril zonder sterkte
Ja ammehoelaquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
En dan met crocs er onder boodschappen gaan doen
Truste!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Poes. het volgende:
Ik heb het wel weer gezien voor vandaag, weltrusten voor straks en oant moarn
En het is alleen leuk in de lente/zomer. Je wilt niet in de winter met je hele bovenlijf bloot zitten omdat je moet plassenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja ammehoelaIs gewoon voor thuis s'avonds als huispak
[..]
Truste!
Niet zo'n heel probleem mee, ben toch alleenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
En het is alleen leuk in de lente/zomer. Je wilt niet in de winter met je hele bovenlijf bloot zitten omdat je moet plassen
Ik bedoel te zeggen; dat is KOUD!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Niet zo'n heel probleem mee, ben toch alleen
Badkamer met wc, verwarming.quote:
Mja, dat hangt van de methode en je ogen/sterkte af. Grootste ding is dat je drogere ogen kan krijgen en er is kans op halo's (maar die zie ik nu toch alquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan![]()
Ik wil weten wat de lange termijn gevolgen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |