Jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
[..]
Heh, door de kuur zeker?
Deed ik ook altijd, dag en nacht (duh). Maar ook gewoon zomers in de volle zon.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:52 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb altijd licht aan als ik rij. Kan je het ook niet vergeten
Check. Of ja, niet echt albino, meer licht biggetje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik ben al een albino van mezelf, verbrand heel snel.
Ik heb alleen nog maar zonnebrand voor het gezicht in huis, maar ben elk jaar te laat met smeren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Of ja, niet echt albino, meer licht biggetje.![]()
Doet me eraan denken, even nieuwe zonnebrandmeuk regelen. En een nieuwe zonnebril, die ga ik nodig hebben na het laseren.
Ik smeer het hele jaar door.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar zonnebrand voor het gezicht in huis, maar ben elk jaar te laat met smeren.
Kind verbrand gelukkig niet, die wordt alleen maar mooi bruin
Ik heb een hekel aan zonnebrand, aan alles wat plakt trouwens.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik smeer het hele jaar door.Gezichtsverzorging zit sowieso SPF in, dus dat is gewoon standaard. Als ik wel (gepland) langer buiten ben, heb ik toch het liefste een pet op. Een paar keer m'n hoofdhuid verbrand, dat is echt kut.
En verder bij langer buiten en onbedekt gewoon factor 50, geen uitzondering. Voor het korte stukje dat ik fiets, zóu ik het ook moeten doen, maar lui.
Ik ook, maar ik wil m'n huid ook mooi/gezond houden. Dus het moet maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zonnebrand, aan alles wat plakt trouwens.
Maar die gezichtscrème moet ik binnenkort wel standaard gaan gebruiken, ik wil geen ongelukken.
Ik heb de mijne al verpest door 13 jaar te rokenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil m'n huid ook mooi/gezond houden. Dus het moet maar.
Waar ben je?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:54 schreef LPFAN het volgende:
Unox heeft nu ook vegetarische pate zag ik! Gelijk mee genomen, ben alleen het hele weekend weg dus kan dinsdag pas uitproberen maar goed. Ben heel benieuwd!
Haha nee, ze zijn jarig geweest afgelopen weken en vieren het zondag. Alleen ik ga niet alleen zondag, daarvoor is het te ver.quote:
Ohh ik dacht al, had je er nog niet over gehoordquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha nee, ze zijn jarig geweest afgelopen weken en vieren het zondag. Alleen ik ga niet alleen zondag, daarvoor is het te ver.
Haha nee klopt, wist nog niet helemaal zeker of ik wel ging vanwege gezondheidquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohh ik dacht al, had je er nog niet over gehoord
Veel plezier!
Ja, hoe gaat het met je enkel en gebroken teen? (quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha nee klopt, wist nog niet helemaal zeker of ik wel ging vanwege gezondheid
Hahah daarmee gaat het goed, ging me meer om maag/darmen die niet echt willen herstellen ;pquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, hoe gaat het met je enkel en gebroken teen? (![]()
)
Oh jakkes, nog steeds van de vakantie?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah daarmee gaat het goed, ging me meer om maag/darmen die niet echt willen herstellen ;p
Dan pas ik. Ik vond de sliertjes en stukjes in kroketten/bitterballen altijd ZO viesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:36 schreef LPFAN het volgende:
@:Poes. Ik had btw van de week een vega bitterbal geprobeerd van Mora. Zijn echt lekkerEn net de vleesvariant.
Jupquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh jakkes, nog steeds van de vakantie?![]()
[..]
Dan pas ik. Ik vond de sliertjes en stukjes in kroketten/bitterballen altijd ZO vies![]()
Die ''kipcorn'' wil ik wel eens proberen.
Ja dit klopt niet helemaal..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JupIk denk dat het wel meer is geweest dan een voedselvergiftiging omdat het zolang blijft hangen. Moet volgende week bloedprikken, waardes zullen niet geweldig zijn denk ik.
Hahah snap ikBen ik ook benieuwd naar.
Eetse! Ik eet pannekoeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dit klopt niet helemaal..
Wij eten New York Pizza vanavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |