quote:
Ja jasses man. Hoe ziek ben je in je hoofd als.je dit soort verhalen kan blijven verzinnen?quote:
Ik vind het vooral heel knapquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja jasses man. Hoe ziek ben je in je hoofd als.je dit soort verhalen kan blijven verzinnen?
Qua verhaallijn of smerigheid?quote:Op zondag 17 maart 2019 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Gore.
Al vind ik Saw dan weer totaal niet boeiend, Cube is tofferder.
Verhaal.quote:
Oh élke film is tof en staat in principe op zichzelfquote:Op zondag 17 maart 2019 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verhaal.
Ik ga geen tig films kijken tot het verhaal blijkbaar tof wordt.
Naja, ik heb de eerste drie gezien, maar toen was ik wel klaar met de films.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh élke film is tof en staat in principe op zichzelfMaar er zijn dus veel verwijzingen naar vorige films. En dat is best tof als je ze allemaal hebt gezien.
Ik google even op die van jou.
Ja ik heb nu het hele verhaal al gelezenquote:Op zondag 17 maart 2019 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik heb de eerste drie gezien, maar toen was ik wel klaar met de films.
Geen idee hoe goed de effecten van Cube de tand des tijds doorstaan hebben trouwens, ding is al wat ouder.
Ik klikte op de eerste de beste linkquote:Op zondag 17 maart 2019 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat moet je ook niet doen.Zonde bij dat soort films.
Ik ga hem onthoudenquote:Op zondag 17 maart 2019 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, nog steeds de moeite van het kijken waard, imo.
Jah vandaag gewerkt in plaats van morgen ;pquote:
Kon je een beetje vooruit komen op de fiets?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah vandaag gewerkt in plaats van morgen ;p
Ik werd opgehaald dus geen last vanquote:Op zondag 17 maart 2019 16:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kon je een beetje vooruit komen op de fiets?
De zon schijnt al wel de hele dag, maar diewind
Wat doe je nou weerquote:Op zondag 17 maart 2019 16:56 schreef LPFAN het volgende:
Ik keek gister eens goed naar mijn voeten en ik zag dat mijn kleine teen compleet scheef stond en dik en blauw wasVan de week enorm gestoten. Gebroken dus denk ik. Maar voel er niks van.
Jahquote:
Nee andere voetquote:Op zondag 17 maart 2019 16:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer![]()
![]()
Zelfde kant als je enkel ook?
Het kan ook nooit normaal bij jou hčquote:Op zondag 17 maart 2019 16:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee andere voetPaar dagen geleden gebeurd, toen deed het wel zeer
maar voel nu geen pijn. Viel me gister avond dus opeens op dat die teen zo raar stond
Hahah nopequote:
Niksquote:
Godjezus LPquote:Op zondag 17 maart 2019 17:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nikshij staat nu wel weer een beetje normaal nadat ik er aangetrokken heb en verder moet het zelf helen.
Deed toch geen pijnquote:
Nee, ik hou het even in de gaten ;p want het klopt natuurlijk niet dat er geen pijn is.quote:
GOHquote:Op zondag 17 maart 2019 17:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee, ik hou het even in de gaten ;p want het klopt natuurlijk niet dat er geen pijn is.
Nehquote:Op zondag 17 maart 2019 17:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
GOH![]()
Ik kan me er niks bij voorstellen. Ik had allang onder de röntgen gelegen bij het ziekenhuis
Dat lijkt me nog wel het minste ja. Oh oh oh..quote:Op zondag 17 maart 2019 17:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
NehHeeft sowieso geen zin met een teen. Wat ik nog kan doen is tapen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog wel het minste ja. Oh oh oh..
Heb je geen andere bezem die je even kan gebruiken of een trekker?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:33 schreef Poes. het volgende:
Mijn dweil brak net in tweeën![]()
Nu moest ik op handen en knieën de vloer schrobben. #CinderellaLife
Nope.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb je geen andere bezem die je even kan gebruiken of een trekker?
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nope.
Mooi excuus om deze week weer naar de Action te gaan
Gaat richting moeders.quote:
Mooie oplossingquote:Op zondag 17 maart 2019 17:39 schreef LPFAN het volgende:
Voor de boodschapjes want meer fietst ze toch niet.
Ja inderdaad. Dat trekt de accu nog netquote:
Maar je kunt nog gewoon op je oude fiets toch?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:41 schreef LPFAN het volgende:
Ik kan echt niet wachten. Ik mis het zo erg
Ja alleen die accu is gaar dus echt een stuk fietsen wil niet meer, ik kan zelfs volgende week niet richting ziekenhuis omdat ie dat niet meer trekt. Is maar 20 minuten fietsenquote:Op zondag 17 maart 2019 17:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar je kunt nog gewoon op je oude fiets toch?
Oh, dat is ruk ja..quote:Op zondag 17 maart 2019 17:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja alleen die accu is gaar dus echt een stuk fietsen wil niet meer, ik kan zelfs volgende week niet richting ziekenhuis omdat ie dat niet meer trekt. Is maar 20 minuten fietsen
Ja.quote:
Sameeee, verschrikkelijkquote:Op zondag 17 maart 2019 17:47 schreef Poes. het volgende:
De zon staat nu op de ramen van de woonkamer. En god wat zijn ze (alweer..) goor
Hopelijk is het vrijdag goed weer.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doe ik eind van de week wel even, dan is't weer mooi weer
Niks maar dan komt de hulp ;pquote:
Jaah finally!quote:Op zondag 17 maart 2019 18:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, morgen nog even afzien wbt wind en daarna wordt het écht lente
Hoe is het weer daarquote:Op zondag 17 maart 2019 18:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
hoi allemaal.
En de groeten uit Oostenrijkkk
Superlekker weer hierquote:
Succes! Ben je al weer volledig opgeknapt?quote:Op maandag 18 maart 2019 09:39 schreef superkimmi het volgende:
Nieuwe werkweek. Superdrukke periode. Gelukkig vrijdag vrij, dus 4 dagen werken waarvan 1 thuis. Moet lukken!
Ja grotendeels wel. Maar merk dat de zware weken zn tol beginnen te eisen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Succes! Ben je al weer volledig opgeknapt?
In welke branche zat je ook alweer?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja grotendeels wel. Maar merk dat de zware weken zn tol beginnen te eisen.
Heb afgesproken dat ik vanaf 1 juli op woensdagen niet meer werk. Kijk ik erg naar uit.
En couscous! Goed idee!
Rijksoverheid. Ik werk bij Sociale Zaken en Werkgelegenheid.quote:
Ohh de bijstandsklantjesquote:Op maandag 18 maart 2019 11:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Rijksoverheid. Ik werk bij Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
Best een fijne werkgever als je gezondheidsissues hebt. Het is een van de twee ministeries die daar over gaan (werk en gezondheid), dus als ze daar niet begripvol reageren, waar dan wel.![]()
Heb nu de afspraak kunnen maken dat ik tot juli op woensdag thuiswerk (de periode is te druk om nu al gelijk een dag minder te werken, ik zou daar zelf ook alleen maar stress van krijgen) en vanaf dan dus vrij ben op die dag.
Bijstand, WW, zwangerschapsverlof en de absolute klapper: AOW (bijna 40 miljard inmiddels!). En daarnaast nog vele kleinere regelingen.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohh de bijstandsklantjes![]()
Heb je nog leuke anekdotes?![]()
Mooi dat je in ieder geval die woensdagen thuis mag doen
Wat gaaf johquote:Op maandag 18 maart 2019 12:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Bijstand, WW, zwangerschapsverlof en de absolute klapper: AOW (bijna 40 miljard inmiddels!). En daarnaast nog vele kleinere regelingen.
Anekdotes die leuk zijn én die ik dan ook nog daadwerkelijk kan delen ga ik even over nadenken.![]()
Maak op de werkvloer genoeg mee. De plek waar ik werk is ook echt tof en superleuke collega's.
Wat ik zelf altijd wel leuk vind is het politieke spel en wat je voor en achter de schermen ziet. Zo heb ik minister Koolmees (D66) wel eens ondersteund in een debat waar hij veel in discussie raakte met Léon de Jong (PVV). Zoals dat gaat soms op het botte en persoonlijke af. Aan het einde van het debat, maar ook al in de pauzes gingen ze gebroederlijk samen een peukje roken. En dan ook echt gebroederlijk, dus flink lachen met elkaar bijvoorbeeld.
Koolmees is wel echt een toffe minister om onder te werken. Als je redelijk vaak met hem te maken hebt dan kent hij je ook buiten het ministerie om (zegt hoi op straat inclusief naam). Als je leiding geeft aan een toko van ca. 2500 mensen vind ik dat echt knap.En tof dat hij niet alleen met directeuren of nog hoger om tafel wil, maar ook echt met de plebs die de stukken schrijven en de inhoud goed kennen.
Ja, heftig wel!quote:Op maandag 18 maart 2019 12:50 schreef Poes. het volgende:
En zo heb je opeens een terreurdreiging in NL :/
Ik lees het net ja. Echt erg.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:50 schreef Poes. het volgende:
En zo heb je opeens een terreurdreiging in NL :/
quote:
Ik hoop het. Dit is echt niet leuk meer.quote:
En donderdag 15 graden. Kunnen we dan weer buiten in de zon opwarmenquote:Op maandag 18 maart 2019 17:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dit is echt niet leuk meer.
quote:Op maandag 18 maart 2019 17:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
En donderdag 15 graden. Kunnen we dan weer buiten in de zon opwarmen
Mijn rijstsalade weer eens. Raak er nooit zat van ;pquote:
Klinkt goed! Eet smakelijk alvast. Wij hebben het alweer op, nu aan de afwasquote:Op maandag 18 maart 2019 17:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Mijn rijstsalade weer eens. Raak er nooit zat van ;p
Wat hebben jullie gegeten?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klinkt goed! Eet smakelijk alvast. Wij hebben het alweer op, nu aan de afwas
Lekker man, eten bij zonlicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |