ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. MTL, Sloopt wel eens echte treintjes FredvZ Eeuwig chagrijnige forens Maegrim Grote Pimpelwasser Salatrel Voor al uw LUD-insinuaties van zijn vriendin op zaal
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Was weer eens leuk om te doen inderdaad. Heel anders als bij dag. Toen deze foto-avond in de vriendenkringen werd aangekondigd, heb ik mij gelijk aangemeld. Waren met 12 man aanwezig en hebben 3 uurtjes lopen fotograferen zodat iedereen genoeg tijd had om met instellingen dingen te proberen ed
Hiervoor zijn ongeveer 20 grote halogeen schijnwerpers gebruikt om de donkere hoek bij te lichten. De SGB heeft, naast een paar zwakke lampen op het perron en een lantaarn naast het oude seinhuis, hier vrijwel geen verlichting.
ding is optisch wat geschilderd enzo, maar nog niet de meeste haast mee. Zijn wat andere projecten even belangrijker. Maar ze gaan er wel weer mee aan de slag.
ding is optisch wat geschilderd enzo, maar nog niet de meeste haast mee. Zijn wat andere projecten even belangrijker. Maar ze gaan er wel weer mee aan de slag.
It's something Heb daar nogeens 30 euro aan gedoneerd ooit (of 50 kan ook wel). Toen was er een tijd lang een hoop enthousiasme rondom dat transport, maar nou dat ding daar eenmaal staat hoor je er niks meer van
Heb daar inmiddels een maand geleden nogeens om een update gevraagd, maar ho maar
Nee idd, deze winter stond de werkplaats helemaal vol met het rijdend tractiemateriaal voor (groot) onderhoud, dus er was sowieso geen plek in de werkplaats. Dat spul is straks weer steeds rijdend, dus dan is er weer plek in de werkplaats.
Ik begreep dat er vanuit diverse punten pas volgend jaar tijd is om aan de lok te beginnen. Lok schijnt tot na de bevrijdingsfeesten 2020 in deze kleuren te blijven staan, aldus ergens tekst op FB van SGB zelf:
quote:
De loc zal tot en met de bevrijdingsfeesten in 2020 te zien zijn in de kleurstelling zoals deze locomotieven in 1944 in Frankrijk aan land kwamen. Het is de bedoeling dat de locomotief na 2020 rijvaardig gemaakt wordt en de toenmalige NS-kleurstelling en -uiterlijk krijgt
In een ICE Frankfurt-Parijs heeft een man met een brandblusser de cabinedeur ingeslagen en vervolgens de machinist aangevallen. Deze zou volgens hem veel te hard gereden hebben....
Op zondag 17 maart 2019 14:45 schreef dennistd het volgende: In een ICE Frankfurt-Parijs heeft een man met een brandblusser de cabinedeur ingeslagen en vervolgens de machinist aangevallen. Deze zou volgens hem veel te hard gereden hebben....
Op zondag 17 maart 2019 14:45 schreef dennistd het volgende: In een ICE Frankfurt-Parijs heeft een man met een brandblusser de cabinedeur ingeslagen en vervolgens de machinist aangevallen. Deze zou volgens hem veel te hard gereden hebben....
WTF, omdat haar personeel dreigt een deel van de ritten lam te leggen schrapt NS maar meteen ALLE ochtendtreinen en noemt dat dan in het belang van de reiziger? Hoe wereldvreemd zijn die lui?
Misschien weten ze niet wie er gaat staken, kunnen ze daarom dus niet plannen, en willen ze voorkomen dat er tijdens het hoogtepunt van de ochtendspits (7:30 - 8:30, meen ik me te herinneren?) op heel veel trajecten treinen uitvallen door een logistieke janboel?
Op zondag 17 maart 2019 17:42 schreef Kansenjongere het volgende: WTF, omdat haar personeel dreigt een deel van de ritten lam te leggen schrapt NS maar meteen ALLE ochtendtreinen en noemt dat dan in het belang van de reiziger? Hoe wereldvreemd zijn die lui?
Ik ben een treinenleek dus mogelijk slaat dit nergens op maar zou t niet voor de dienstregeling/inzet van materiaal lastig zijn als sommige treinen rijden en sommige niet?
Hier schreef tong80 het volgende: Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.