Op het WK2017 verloor hij van een altijd schroeiende Cullen. In heel 2017 heeft hij ook de hele Tour afgelopen. Ik denk dat de opstart of de overschakeling misschien een beetje lastig kan zijn. De GSoD 2017 was een beetje matig van zijn kant en de WSoD wedstrijden in 2018 waren ook meh in Melbourne/Sydney.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft wel vrij lang weinig competitie gehad toch. Of zou dat niet veel uitmaken bij Cadby?
Ah oké. Top dat hij terug is in ieder geval. Mooi om naar te kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op het WK2017 verloor hij van een altijd schroeiende Cullen. In heel 2017 heeft hij ook de hele Tour afgelopen. Ik denk dat de opstart of de overschakeling misschien een beetje lastig kan zijn. De GSoD 2017 was een beetje matig van zijn kant en de WSoD wedstrijden in 2018 waren ook meh in Melbourne/Sydney.
Na Van Gerwen het meest imposante talent wat ik heb gezien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké. Top dat hij terug is in ieder geval. Mooi om naar te kijken.
Dat was epischquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op het WK2017 verloor hij van een altijd schroeiende Cullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |