Ja dat wel......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
Het slaat ook nergens op, maargoed beter dit dan achteraf erachter komen dat er wel meer aan de hand is.
Het nieuws geeft ook nog niet echt duidelijkheid......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:56 schreef quickstepster het volgende:
Kwestie van wachten tot het verhaal compleet is. Tot die tijd volg ik het nieuws nietecht, zoveel speculatie
Ik ben ook heel benieuwd of en wanneer ik naar huis kan. Gezien het OV stil is gelegd...
Nee, is allemaal speculeren nuquote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het nieuws geeft ook nog niet echt duidelijkheid......
Eerwraak met drie doden en negen gewonden.....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
Lijkt op eerwraak/iets uit de relationele sfeer.
Volgens een ooggetuige was het gericht op een vrouw, omstanders probeerden die te helpen en toen richtte de dader zich ook op hen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uw-hielpen~abd214eb/
Dat hoop ik ook, vind dit maar vreselijkquote:Op maandag 18 maart 2019 15:17 schreef quickstepster het volgende:
Vreselijk. Linksom of rechtsom. Ik hoop dat ze hem snel vinden.
Verwarrend wel....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
In zulke situaties vind ik het altijd typisch dat nieuws sneller online bekend is dan de 'officiële' instanties.
Hele grote korrelquote:Op maandag 18 maart 2019 15:51 schreef quickstepster het volgende:
Online is niet altijd alles gecheckt. Iedereen kan nu alles roepen en vervolgens met elkaar delen. Grote korrel zout is wel nodig.
Verschrikkelijk die verslaggever dat er een lijkwagen is, maar dat hij dat helaas niet kan laten zien........walgelijk gewoon.......quote:Op maandag 18 maart 2019 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan ook bij andere bronnen?
NOS is al jaren enorm gepolariseerd en totaal niet objectief.
Alles moet je kritisch bekijken. Maar dat kan je toch niet serieus met bijvoorbeeld Twitter vergelijken? Waar elke gek, alles kan roepen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan ook bij andere bronnen?
NOS is al jaren enorm gepolariseerd en totaal niet objectief.
Kritisch bekijken is altijd goed maar op de officiële bronnen roepen ze meteen dat het een aanslag is. (wat wellicht niet eens klopt)quote:Op maandag 18 maart 2019 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alles moet je kritisch bekijken. Maar dat kan je toch niet serieus met bijvoorbeeld Twitter vergelijken? Waar elke gek, alles kan roepen.
En wat is dan het verschil met een terroristische aanslag?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Een religieuze reden of gericht doel om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. (Bijvoorbeeld Nice of in de Bataclan.)
Oh dat zal gerust.
Nee vind ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef Sarabi het volgende:
Hoeft niets met religie te maken te hebben. Als hier een witwasser op straat wordt dood geschoten is dat ook gewoon een aanslag.
Geen verschil, sowieso is er als je aanslag zegt al die associatie.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil met een terroristische aanslag?
Er is natuurlijk wel een verschil, al schuif jij het op een hoop.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
[..]
Geen verschil, sowieso is er als je aanslag zegt al die associatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |