ben jij al wel weer een beetje uitgerust??quote:Op zondag 17 maart 2019 13:13 schreef pitebuell85 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha niet als je daarna weer gaat slapen zoals ik en net je ogen weer open doet
[..]
Tjah, dat doe je zelf😉
Haha ja maar was dus al vanaf half 4 wakker zelfs, dus had nog wel wat meer slaap nodig dan 3.5 uurquote:Op zondag 17 maart 2019 13:13 schreef pitebuell85 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha niet als je daarna weer gaat slapen zoals ik en net je ogen weer open doet
[..]
Tjah, dat doe je zelf😉
Nee, ik denk dat ik met Yasmin mee had moeten gaan😂quote:Op zondag 17 maart 2019 13:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ben jij al wel weer een beetje uitgerust??
Héél soms kan ik best lief zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 13:18 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik met Yasmin mee had moeten gaan😂
Lief dat je het vraagt.
Jij bent altijd liefquote:Op zondag 17 maart 2019 13:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Héél soms kan ik best lief zijn
Dat wel vergeven ook, vergeten alleen nooit.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden.....cliché maar wel waar......komt goed hoor S95Sedan!
Makkelijke keuze, voetbal overslaanquote:Op zondag 17 maart 2019 13:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
In 1x nog wel
Dan wordt het sowieso een andere dag want om half 3 eerst voetbal kijken
Maar het schuift uiteindelijk wel naar de achtergrond.....dan komen er toch steeds meer momenten dat je er niet meer aan denkt.....quote:Op zondag 17 maart 2019 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel vergeven ook, vergeten alleen nooit.
[..]
Makkelijke keuze, voetbal overslaan
Niet als je alles onthoudt.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het schuift uiteindelijk wel naar de achtergrond.....dan komen er toch steeds meer momenten dat je er niet meer aan denkt.....
Beterschap!quote:Op zondag 17 maart 2019 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Bleh keelpijn en koortsmijn man heeft me aangestoken
Zo maar eens een waterijsje eten.
Sowieso want voetbal.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nou dat had ik achteraf beter kunnen doen ja
Wielrennen was beter jaquote:
Daar heb ik de laatste 13 km nog van meegepaktquote:Op zondag 17 maart 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wielrennen was beter ja![]()
Ik kan er wel echt aan wennen dat zoonlief kookt, ruikt zo lekker nu![]()
(rijst, kip, chicken tonight)
Haha daar doet ie het niet voor hoor, hij vind het ook leuk om te doenquote:Op zondag 17 maart 2019 17:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste 13 km nog van meegepakt
En ideaal ja van zoonlief, nog maar gewoon tijd volhouden dat je dat nog niet zelf kunt
Dat scheeltquote:Op zondag 17 maart 2019 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haha daar doet ie het niet voor hoor, hij vind het ook leuk om te doen
Wielrennen mwa, voetbal mwa.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wielrennen was beter ja![]()
Ik kan er wel echt aan wennen dat zoonlief kookt, ruikt zo lekker nu![]()
(rijst, kip, chicken tonight)
Geen van beide gezienquote:Op zondag 17 maart 2019 20:20 schreef quickstepster het volgende:
Haai liefjes! Hoe was de F1 en de voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |