Dat is fijn!quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef Sarabi het volgende:
Nog even in slaap gevallen voel me nu wel weer iets beter
Oh zo dichtbij.......het ziet er zo heftig uit bij het nieuws allemaal.......quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef quickstepster het volgende:
Jemig, mogelijk dus een aanslag in de tram. Op 10km afstand van mijn werk
Nee lijkt me niet verstandig.......quote:Op maandag 18 maart 2019 13:02 schreef quickstepster het volgende:
Ja, de school hier vlakbij zit in lockdown. Wij officieel niet, maar ik ga maar even niet buiten spelen...
Ja snap ikquote:Op maandag 18 maart 2019 13:02 schreef quickstepster het volgende:
Ja, de school hier vlakbij zit in lockdown. Wij officieel niet, maar ik ga maar even niet buiten spelen...
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:21 schreef quickstepster het volgende:
Nee, je kan niet snel genoeg weghobbelen nu!![]()
Bizar, ik hoor nog steeds sirenes langskomen.
nog niet juist......quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef quickstepster het volgende:
Geloof dat ze die inderdaad nu zoveel mogelijk laten ophalen door ouders.
oh ook niet handig nee......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:21 schreef quickstepster het volgende:
Ze spreken elkaar lekker tegen. Collega's krijgen verzoeken van scholen om ze op te halen, de politie zegt niet doen.
Vind het toch wel spannend genoeg eigenlijk.......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
Ondertussen in Nederland.
[ afbeelding ]
Waarom? Er zijn dagelijks schietpartijen (niet dat dat normaal is natuurlijk)quote:Op maandag 18 maart 2019 14:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het toch wel spannend genoeg eigenlijk.......
Omdat het zo onduidelijk blijft allemaal......en alles op slot moet blijkbaar......zoals net al gezegd: je zal je kind maar niet van school mogen halen......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn dagelijks schietpartijen (niet dat dat normaal is natuurlijk)
Als het iets met en terroristisch motief is dan willen ze juist paniek en angst zaaien.
Ja dat wel......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
Het slaat ook nergens op, maargoed beter dit dan achteraf erachter komen dat er wel meer aan de hand is.
Het nieuws geeft ook nog niet echt duidelijkheid......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:56 schreef quickstepster het volgende:
Kwestie van wachten tot het verhaal compleet is. Tot die tijd volg ik het nieuws nietecht, zoveel speculatie
Ik ben ook heel benieuwd of en wanneer ik naar huis kan. Gezien het OV stil is gelegd...
Nee, is allemaal speculeren nuquote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het nieuws geeft ook nog niet echt duidelijkheid......
Eerwraak met drie doden en negen gewonden.....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
Lijkt op eerwraak/iets uit de relationele sfeer.
Volgens een ooggetuige was het gericht op een vrouw, omstanders probeerden die te helpen en toen richtte de dader zich ook op hen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uw-hielpen~abd214eb/
Dat hoop ik ook, vind dit maar vreselijkquote:Op maandag 18 maart 2019 15:17 schreef quickstepster het volgende:
Vreselijk. Linksom of rechtsom. Ik hoop dat ze hem snel vinden.
Verwarrend wel....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
In zulke situaties vind ik het altijd typisch dat nieuws sneller online bekend is dan de 'officiële' instanties.
Hele grote korrelquote:Op maandag 18 maart 2019 15:51 schreef quickstepster het volgende:
Online is niet altijd alles gecheckt. Iedereen kan nu alles roepen en vervolgens met elkaar delen. Grote korrel zout is wel nodig.
Verschrikkelijk die verslaggever dat er een lijkwagen is, maar dat hij dat helaas niet kan laten zien........walgelijk gewoon.......quote:Op maandag 18 maart 2019 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan ook bij andere bronnen?
NOS is al jaren enorm gepolariseerd en totaal niet objectief.
Alles moet je kritisch bekijken. Maar dat kan je toch niet serieus met bijvoorbeeld Twitter vergelijken? Waar elke gek, alles kan roepen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan ook bij andere bronnen?
NOS is al jaren enorm gepolariseerd en totaal niet objectief.
Kritisch bekijken is altijd goed maar op de officiële bronnen roepen ze meteen dat het een aanslag is. (wat wellicht niet eens klopt)quote:Op maandag 18 maart 2019 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alles moet je kritisch bekijken. Maar dat kan je toch niet serieus met bijvoorbeeld Twitter vergelijken? Waar elke gek, alles kan roepen.
En wat is dan het verschil met een terroristische aanslag?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Een religieuze reden of gericht doel om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. (Bijvoorbeeld Nice of in de Bataclan.)
Oh dat zal gerust.
Nee vind ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef Sarabi het volgende:
Hoeft niets met religie te maken te hebben. Als hier een witwasser op straat wordt dood geschoten is dat ook gewoon een aanslag.
Geen verschil, sowieso is er als je aanslag zegt al die associatie.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil met een terroristische aanslag?
Er is natuurlijk wel een verschil, al schuif jij het op een hoop.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
[..]
Geen verschil, sowieso is er als je aanslag zegt al die associatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop