Haha idd! Leuk dat je ouders ook kijkenquote:Op zondag 17 maart 2019 06:05 schreef Sarabi het volgende:
Dat lijkt me leuk om te zien
In de straat ben ik ook niet de enige want ik weet dat mijn ouders ook opgestaan zijn.
Joah, zo heb je nog wat aan de dag😂quote:Op zondag 17 maart 2019 09:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.......was het de moeite waard om vroeg op te staan?
Dat is wel waar inderdaad.....quote:Op zondag 17 maart 2019 09:56 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Joah, zo heb je nog wat aan de dag😂
De docu is leukquote:Op zondag 17 maart 2019 07:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha idd! Leuk dat je ouders ook kijken
Max![]()
![]()
Heb jij trouwens die F1 Netflix docu al gezien? Is dat nog wat of is er weinig "nieuws" als je kenner bent zeg maar?
Hoe laat kunnen we vanavond eigenlijk naar de tweede molaflevering kijken?quote:Op zondag 17 maart 2019 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De docu is leukje ziet wat meer van de kleinere teams.
Wel heel gekleurd maarja dat is vaak zo.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 17 maart 2019 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Tussen 9 en 10 verschijnt ie als het goed is online
Middaghumeurtje?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
Meh, chagrijnig.![]()
En dat ondanks F1 vandaag.
Zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Middaghumeurtje?
Sarabi: heb ook het idee dat die Vlamingen veel beter snappen hoe ze dit moeten monteren
Zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 09:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.......was het de moeite waard om vroeg op te staan?
Haha niet als je daarna weer gaat slapen zoals ik en net je ogen weer open doetquote:Op zondag 17 maart 2019 09:56 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Joah, zo heb je nog wat aan de dag😂
Oké dat is wel leuk, dan ga ik hem wel kijken. En dat is idd vaak zo ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De docu is leukje ziet wat meer van de kleinere teams.
Wel heel gekleurd maarja dat is vaak zo.
Ja dat is natuurlijk ook lastiger als kijkers steeds fanatieker worden....quote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker
Ook al heb ik het idee dat NL dat de eerste paar seizoenen ook nog wel beter deed.
Veel spannender.
Mwa, shit van ex nog eens gelezen en hoe debiel dat allemaal gegaan is. Sommige mensen zijn fucking achterlijk, laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Middaghumeurtje?
Sarabi: heb ook het idee dat die Vlamingen veel beter snappen hoe ze dit moeten monteren
Het is wel gepolariseerd had ik gehoord dus niet echt objectief naar elke rijder kijken.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oké dat is wel leuk, dan ga ik hem wel kijken. En dat is idd vaak zo ja.
Doe dat dan ook niet......quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, shit van ex nog eens gelezen en hoe debiel dat allemaal gegaan is. Sommige mensen zijn fucking achterlijk, laten we het daar maar op houden
[..]
Het is wel gepolariseerd had ik gehoord dus niet echt objectief naar elke rijder kijken.
De helft van de rijders komt überhaupt niet in beeld.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is wel gepolariseerd had ik gehoord dus niet echt objectief naar elke rijder kijken.
Beetje laat nuquote:
Nogal logisch als Mercedes/Ferrari niet mee willen werken.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De helft van de rijders komt überhaupt niet in beeld.
Nee, als je het aanzet dan moet je alles in een keer kijkenquote:Op zondag 17 maart 2019 12:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Noujs ik zet hem wel gewoon aan en als ik niks vind weer uit. Gelukkig ben je bij Netflix niet verplicht om alle 10 afleveringen te kijken als je begonnen bent
Ik hoop dat ze meerdere seizoenen gaan maken.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Noujs ik zet hem wel gewoon aan en als ik niks vind weer uit. Gelukkig ben je bij Netflix niet verplicht om alle 10 afleveringen te kijken als je begonnen bent
Tijd heelt alle wonden.....cliché maar wel waar......komt goed hoor S95Sedan!quote:Op zondag 17 maart 2019 12:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat nu
Maargoed gaat wel weer over, alleen vergeten zat ik het niet.
[..]
Nogal logisch als Mercedes/Ferrari niet mee willen werken.
[..]
Nee, als je het aanzet dan moet je alles in een keer kijken
In 1x nog welquote:Op zondag 17 maart 2019 12:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat nu
Maargoed gaat wel weer over, alleen vergeten zat ik het niet.
[..]
Nogal logisch als Mercedes/Ferrari niet mee willen werken.
[..]
Nee, als je het aanzet dan moet je alles in een keer kijken
Dat is wel waar idd. Dan volgend jaar die andere teams/rijdersquote:Op zondag 17 maart 2019 12:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze meerdere seizoenen gaan maken.
Leuk als voorbereiding op het nieuwe raceseizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |