Dat kan helemaal niet want hij komt morgen hier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:42 schreef Sarabi het volgende:
Hij is er
Had alleen gehoopt dat 2 pakketjes tegelijker tijd zouden komen, nu komt de andere morgen denk ik.
Zo keek ik toen die naar m'n buren ging laatst.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die kijkt beteuterd.......
Ahw........ohja dat verdwaalde pakje omdat jij je eigen huisnummer vergeten wasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want hij komt morgen hier.
[..]
Zo keek ik toen die naar m'n buren ging laatst.
Ah wat lekker, ga je nog weg?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:15 schreef quickstepster het volgende:
Hahahanog maar twee weken aftellen tot mijn vakantie
zin innnn!
Ah super gaaf!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja! 5 dagen naar Londenfeestje
Leuk! Londen is zo gaaf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja! 5 dagen naar Londenfeestje
Daar ga ik van uit jaquote:
Niets mis met de toeristische routequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:31 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Daar ga ik van uit jagaan ook heel cliché naar West End en musea enzo. Heerlijk toeristje spelen
Welke?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:01 schreef quickstepster het volgende:
En op mijn verjaardag naar een musical als cadeautje van lieftopvent!!!
Dat ga ik alleen nooit kunnen evenaren
Daar gaat het ook om. Een musical op West End is een van mijn bucketlist itemsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
Het gaat niet op hoe groot iets is maar de gedachte erachter.
Wij gaan ook naar Lion Kingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Welke?supercadeau
Ik heb daar Lion King gezien, is echt een ervaring.
Het theater alleen al is zo mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:20 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om. Een musical op West End is een van mijn bucketlist items
[..]
Wij gaan ook naar Lion King
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het theater alleen al is zo mooiEn bij het begin kreeg ik echt een brok in mijn keel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |