Ahhh nee hoor. "Zelfs" jouw mening kan hier hahahahaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een mening is toegestaan... zolang die niet positief over Jessie is
Hahahahaha da's waar. Maar als je het continue doet dan mag je wel langs de kno-arts of hij reageert zo zijn spanningen af.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Opsnuiven wordt aangeraden door de artsen. Is beter dan snuiten.
ja kan maar dan dag in dag uit maand in maand uit... dan heb je je neus verrot..........quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Opsnuiven wordt aangeraden door de artsen. Is beter dan snuiten.
Ja Jac dat riedeltje kennen we nu wel....en weer door....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Andersom je mag geen negatieve kijk op Jessie hebben wordt hij met eigen leven bijna verdedigd
begon ik erover ??????????? zeg dat even tegen de ander dank u ik reageer alleenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja Jac dat riedeltje kennen we nu wel....en weer door....
Dit wordt weer een eindeloos welles nietes spelquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het is omdat het een nutteloos wezen is met een veel te grote bek die hele dagen in of op bed zit/ligt en alles beter weet.
OMG....Reageer toch niet telkens als een gebeten hond..........Zeg al niets meer...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
begon ik erover ??????????? zeg dat even tegen de ander dank u ik reageer alleen
je post toch mijn naam niet in algemeen..... vind het echt nl zo jessie is heiligquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
OMG....Reageer toch niet telkens als een gebeten hond..........Zeg al niets meer...
Ja rustig nu maar...Klaar nu.........Laat het los...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je post toch mijn naam niet in algemeen..... vind het echt nl zo jessie is heilig
Is ze uit bed dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:45 schreef DKUp het volgende:
Myleentje straks weer huilen dus, het is niet eerlijk!
Scheet ik ben rustaghhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja rustig nu maar...Klaar nu.........Laat het los...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |