Moeminsquote:
zwangerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Ziek, zwak en misselijk weer?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Ziek, zwak en misselijk weer?
Merel en Donnie 30 kilo te zwaar setjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:15 schreef QuarterBack het volgende:
Het valt me nog best wel mee die twee Keelie&Dyllie, tot nu toe het meest relaxte setje
Dan hebben ze nu 3 soorten om mee te werken
Braafsetje Keelie&Dyllie
Relsetje Mileentje&Jensie
Domneuksetje Sjellie&Gerrit
Wacht maar tot haar bord leeg is. Dan gaat ze weer op bed liggen met een zak chipsquote:
quote:
Als die zijn muil maar eens houdt en zijn snot niet zou opsnuiven, mag die van mij werken tot hij een ons weegt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig werkt er nog iemand daar. Beetje jammer dat het altijd dezelfde is.
[ afbeelding ]
Ook lekker bol hoofdje en ze kan zo lekker eten hè. Mondje open en malen maar.quote:
Ze lopen daar allemaal snot te snuiven en ik ben blij dat er daar nog iemand rondloopt die niet te laf is om dingen recht in het gezicht van mensen te zeggen. De rest lult alleen maar achter de rug om van mensen en doen daarna poeslief en aardig in het gezicht van degene die ze net uit hebben lopen kotsen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:30 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Als die zijn muil maar eens houdt en zijn snot niet zou opsnuiven, mag die van mij werken tot hij een ons weegt.
Je kunt hem idd niet betrappen op niets doen....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig werkt er nog iemand daar. Beetje jammer dat het altijd dezelfde is.
[ afbeelding ]
Altijd vroeg op, gelijk aan het werk en niet bang om mensen te confronteren. My kind of man.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt hem idd niet betrappen op niets doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |