quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Enorm. Ik sta elke dag voor de spiegel en zeg drie keer tegen mezelf: "Ik ben stoer!". Dan ga ik over tot de orde van de dag, ga het OV in; zeg gedag tegen de buschauffeur, lach een geestelijk verwarde vrouw uit en ga naar het treinstation om daar mijn middelvinger naar andere mensen op te steken. Ik ben immers stoer; die andere mensen zijn maar saai en gewoon. Oh, wat ben ik stoer; oh, wat ben ik stoer. Ik ben zo trots op mezelf dat ik in staat zou zijn om een foto van mezelf uit te printen, op een raam in een drukke winkelstraat op te hangen en dan vervolgens te gaan staan kijken naar die foto met een hele grote menigte. Het mooie is dan dat ze niet door hebben dat ik zelf naar mijn eigen foto sta te kijken. De narcist die ik ben heeft ze dan mooi tuk, hahahahaha!
Stond daar niet echt in eigenlijk, al geef ik PSV nog steeds wel de grootste kans. Zelfs als Ajax de onderlinge confrontatie wint.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Enorm. Ik sta elke dag voor de spiegel en zeg drie keer tegen mezelf: "Ik ben stoer!". Dan ga ik over tot de orde van de dag, ga het OV in; zeg gedag tegen de buschauffeur, lach een geestelijk verwarde vrouw uit en ga naar het treinstation om daar mijn middelvinger naar andere mensen op te steken. Ik ben immers stoer; die andere mensen zijn maar saai en gewoon. Oh, wat ben ik stoer; oh, wat ben ik stoer. Ik ben zo trots op mezelf dat ik in staat zou zijn om een foto van mezelf uit te printen, op een raam in een drukke winkelstraat op te hangen en dan vervolgens te gaan staan kijken naar die foto met een hele grote menigte. Het mooie is dan dat ze niet door hebben dat ik zelf naar mijn eigen foto sta te kijken. De narcist die ik ben heeft ze dan mooi tuk, hahahahaha!
In het dagelijks leven ben ik met alle liefde dezelfde persoon die ik ben zoals ik hier ook ben. Ik hou me bezig met mijn interesses en that's it.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel het meer dat als je iets op het internet post. Want dan ben je anoniem.
In het dagelijks leven zal het er heel anders zijn. Dat begrijp ik ook wel.
Als Ajax die onderlinge confrontatie wint, scheelt dat wel veel qua moraal denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond daar niet echt in eigenlijk, al geef ik PSV nog steeds wel de grootste kans. Zelfs als Ajax de onderlinge confrontatie wint.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ben ik met alle liefde dezelfde persoon die ik ben zoals ik hier ook ben. Ik hou me bezig met mijn interesses en that's it.
Ja maar elke drie dagen weer spelen zal je wel veel blessures krijgen, en we zagen woensdag hoe zo'n tussendoorwedstrijdje dan bijna nog puntverlies kan opleveren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Ajax die onderlinge confrontatie wint, scheelt dat wel veel qua moraal denk ik.
PSV is erg matig. Waarom zouden die thuis niet een keer een uitglijder maken?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar elke drie dagen weer spelen zal je wel veel blessures krijgen, en we zagen woensdag hoe zo'n tussendoorwedstrijdje dan bijna nog puntverlies kan opleveren.
Dus dan is het slechts hopen op puntverlies van PSV in Arnhem of Tilburg.
Zou kunnen, maar ik zie Ajax ook nog wel ergens ineens uitglijdenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV is erg matig. Waarom zouden die thuis niet een keer een uitglijder maken?
Hm, Ziyech kan je wel sparen tegen Emmen denk ik. Die speelt de dinsdag voor AJA-PSV tegen Argentinië. Nederland is al zondagavond klaar en onze Servische GOAT maandag.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar elke drie dagen weer spelen zal je wel veel blessures krijgen, en we zagen woensdag hoe zo'n tussendoorwedstrijdje dan bijna nog puntverlies kan opleveren.
Dus dan is het slechts hopen op puntverlies van PSV in Arnhem of Tilburg.
Groningen-uit lijkt mij het meest reëel wat dat betreft.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik zie Ajax ook nog wel ergens ineens uitglijden
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik zie Ajax ook nog wel ergens ineens uitglijden
Hopelijk houdt Koeman ook rekening met Frenkie en Matthijs.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hm, Ziyech kan je wel sparen tegen Emmen denk ik. Die speelt de dinsdag voor AJA-PSV tegen Argentinië. Nederland is al zondagavond klaar en onze Servische GOAT maandag.
Ja of Willem II-uit. Vorig seizoen moest Siem de Jong nog redding brengen daar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groningen-uit lijkt mij het meest reëel wat dat betreft.
Alle spelers wie ik niet genoeg vond (van de Beek) of een persoonlijke tering hekel aan heb gaan het beter en beter doen. Ik blijf nu naar af en toe op de telegraaf zeiken. Over Tadic en Donny kan het niet meer namelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hm, Ziyech kan je wel sparen tegen Emmen denk ik. Die speelt de dinsdag voor AJA-PSV tegen Argentinië. Nederland is al zondagavond klaar en onze Servische GOAT maandag.
Donnyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle spelers wie ik niet genoeg vond (van de Beek) of een persoonlijke tering hekel aan heb gaan het beter en beter doen. Ik blijf nu naar af en toe op de telegraaf zeiken. Over Tadic en Donny kan het niet meer namelijk.
Van de Beek is vooral tegen de topploegen een nuttige speler.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle spelers wie ik niet genoeg vond (van de Beek) of een persoonlijke tering hekel aan heb gaan het beter en beter doen. Ik blijf nu naar af en toe op de telegraaf zeiken. Over Tadic en Donny kan het niet meer namelijk.
Leek niet echt in het systeem te passen anders. Noemde hem ook een Siem 2.0 maar is misschien gewoon een speciale speler.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Donnymensen die zeiden dat hij voetballend weinig kan (lol)
Dat dachten mensen vaak bij hem, maar hij is overduidelijk een upgrade t.o.v. Siem en Davy. Kon bij de -19 en Jong Ajax vaak al prima mee in het combinatiespel met Frenkie en Appie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leek niet echt in het systeem te passen anders. Noemde hem ook een Siem 2.0 maar is misschien gewoon een speciale speler.
Hij laat het de laatste tijd zien. Dus ik vind het ook een leuke jongen, maar heb wel een hekel aan zijn karakter en maniertjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wel een lieve jongen hoor.
Maar is teveel in zijn act gaan geloven.
Niet te vergelijken (gelukkig) echt een totaal andere speler dan die twee. Ik zie van de Beek hoe hij de laatste tijd is eigenlijk best een stap hoger opmaken. Als hij maar genoeg creativiteit in zijn rug heeft lol.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dachten mensen vaak bij hem, maar hij is overduidelijk een upgrade t.o.v. Siem en Davy. Kon bij de -19 en Jong Ajax vaak al prima mee in het combinatiespel met Frenkie en Appie.
Denk dat hij vooral niet zo intelligent is verder.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij laat het de laatste tijd zien. Dus ik vind het ook een leuke jongen, maar heb wel een hekel aan zijn karakter en maniertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |