Maar alsnog is het wel een leuk concert, gewoon een keer gaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook wel, daarom ook niet geweest
Dat heb ik met mysterylandquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar alsnog is het wel een leuk concert, gewoon een keer gaan.
Om de muziek te horen kan ik net zo goed thuis blijven overigens.
Is mysteryland de moeite waard ja? Twijfel nog om te gaan, teringduur.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik met mysteryland![]()
en dancevalley
Veel te duur en massaal joh.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Is mysteryland de moeite waard ja? Twijfel nog om te gaan, teringduur.
Okquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel te duur en massaal joh.
Ik ga liever echt naar kleinere festivals
Ja, maar daar gaan de kaarten zo fucking snel de deur uit...ondanks de bezopen prijs.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:59 schreef skysherrif het volgende:
Tomorrowland was vroeger altijd zoiets waar iedereen heen wilde, maar ook nog niet geweest.
Persoonlijke mening wel hequote:
herkenbaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:59 schreef skysherrif het volgende:
Tomorrowland was vroeger altijd zoiets waar iedereen heen wilde, maar ook nog niet geweest.
Mja ik neigde zelf ook al naar wat kleinersquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Persoonlijke mening wel heKan zo zijn dat het wel echt jouw ding is[..]
herkenbaar
Ja die prijzen zijn dus vooral ook waarom ik nog niet geweest benquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan de kaarten zo fucking snel de deur uit...ondanks de bezopen prijs.
Dan ben ik je manquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:01 schreef Regilio_ het volgende:
Mja ik neigde zelf ook al naar wat kleiners
Veel leuker johquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mja ik neigde zelf ook al naar wat kleiners
Nou, educate mequote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:03 schreef skysherrif het volgende:
Aemstie Alive is wel iets kleins en leuks waar je heen kan![]()
Het lokale dorpsfeest van burgh haamstedequote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het lokale dorpsfeest van burgh haamstede![]()
Nja van Velzen was er dit jaar wel.
Dirty Daddies ofzo is ieder jaar de hoofdact.
gvd mn grap was hier dat ik een kleine piemel heb, hier kan ik niet serieus op ingaan hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nou, educate me![]()
Heb het altijd een beetje afgehouden dus weinig naar festivals geweest.
Wat is leuk? (en dus wat kleiner)
In omgeving Utrecht zou helemaal fijn zijn, maar hoeft niet. Hou wel van dance en live muziek. De hardere stijlen feesten ben ik mee bekend maar geen interesse in.
Beetje Tros muziekfestival maar dan lokaal?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:09 schreef skysherrif het volgende:
Alle kortpittige dames van de westhoek verzamlen zich daar.
Dat is een grap?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd mn grap was hier dat ik een kleine piemel heb, hier kan ik niet serieus op ingaan hoor.
Ja verdammt noch malquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd mn grap was hier dat ik een kleine piemel heb, hier kan ik niet serieus op ingaan hoor.
Haha nee, volkszangers doen we hier in niet aan. HIer zijn het eerder van die wat dikke vrouwen die alsnog een beetje proberen te hakken op welke muziek ze ook horen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje Tros muziekfestival maar dan lokaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |