Het heette NOS alive, dus ik dacht wtf de NOS organiseert een of ander megagoed festival in Nederland, huh, daar moet ik heen!quote:
quote:
Ja NOS is groot Portugees bedrijf:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het heette NOS alive, dus ik dacht wtf de NOS organiseert een of ander megagoed festival in Nederland, huh, daar moet ik heen!
Toen ging ik even googlen en was het dus in Portugal
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:
ohnee kut mumford & sons
kut flippiee
ffe luisteren danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
iesj koeltoer
Dacht dat je dit nummer bedoelde![]()
Lekker nummertje hoor, Trentemoller is wel lekker, ookal ben ik meer van den rockquote:
ik luister en vind het ook wel chillquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker nummertje hoor, Trentemoller is wel lekker, ookal ben ik meer van den rock
welkomquote:
Hehe grazie amigoquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik luister en vind het ook wel chill[..]
welkom
Is al bekendquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:50 schreef Regilio_ het volgende:
Wanneer wordt de line up van Lowlands bekend gemaakt ongeveer? Pinkpop valt me beetje tegen dit jaar
nicequote:
Dat niet gelukkig nee. Wou braaf een beetje ritme houden, hele week al stront verkouden, dus dacht lekker op tijd naar bed te gaan. Blijkt altijd een slecht idee hèquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je morgen vroeg op of valt dat weer mee?
Daar heb ik ook altijd naar toe gewildquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel leuk dat concert at sea noel gallagher heeft dit jaar, dat is letterlijk in mn achtertuin
Wat vind je van de imago / naam verandering nachtcafe ipv nachtbagger?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Is al bekend
rip Prodigy
Wordt m'n eerste keer LL![]()
Zag hem eens live, begon ie zo op een keyboard te pingelen, kwam er geen geluid uit.quote:
Ben er nu 2x geweest, 1e keer was het ook nog echt best rustig. Wel heerlijk concert imo, goeie sfeer. Nu al paar jaar niet meer, is vgm een stuk groter en commercieler allemaal gewordenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd naar toe gewild[..]
Wat vind je van de imago / naam verandering nachtcafe ipv nachtbagger?
Had ie je toen niet de zaal uit gezet zoals bij die meisjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zag hem eens live, begon ie zo op een keyboard te pingelen, kwam er geen geluid uit.
Dus ik zo roepen van: harder douwe bob hahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of als je dan eindelijk langer kan slapen, dat je dan juist op tijd wakker bentquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat niet gelukkig nee. Wou braaf een beetje ritme houden, hele week al stront verkouden, dus dacht lekker op tijd naar bed te gaan. Blijkt altijd een slecht idee hè.
Hoe vroeg moet jij op?
Dat was wel een prachtfragment.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had ie je toen niet de zaal uit gezet zoals bij die meisjes.
Nee vgm kan hij best een arrogante klootzak zijn, maar verder is het een lekker ding met ee nprachtige stem
Ja iddquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of als je dan eindelijk langer kan slapen, dat je dan juist op tijd wakker bent
Niet vroeg, zet geen wekker
Dat vermoeden heb ik ook wel, daarom ook niet geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben er nu 2x geweest, 1e keer was het ook nog echt best rustig. Wel heerlijk concert imo, goeie sfeer. Nu al paar jaar niet meer, is vgm een stuk groter en commercieler allemaal geworden
was grapje ga zoiets niet live kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had ie je toen niet de zaal uit gezet zoals bij die meisjes.
Nee vgm kan hij best een arrogante klootzak zijn, maar verder is het een lekker ding met ee nprachtige stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |