abonnement Unibet Coolblue
pi_186452521
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 23:21 schreef Mothzor het volgende:
We have a deal. Ja een deal om een haring te eten Olav :')
Dit dus. Is Olav echt zo dom? :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_186452790
Doornbos ziet er dom uit, maar hij is de enige die door heeft dat de 'Deal!' inderdaad refereert naar de haring en naar de GP.

Wordt steeds lastiger om naar die Kamphues, van Gameren en gebroeders Coronel te kijken. Gasten zijn onsympathiek, 0 charisma en hebben allemaal de oranje bril op.

Van der Garde en Doornbos samen zijn nog aardig om naar te luisteren, als Kamphues ze niet afkapt. Die 2 gasten hebben toch echt behoorlijk wat kennis, maar krijgen amper de kans om dat te delen. :r
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_186452848
Ze moeten de broertjes Coronel en die Jack Plooij gewoon niet meer zo vaak laten aanschuiven. Doornbos en Van der Garde zijn inderdaad prima om naar te luisteren.
pi_186452910
Ik denk dat Jack van Gelder ook prima op de stoel van Kamphues kan zitten.
pi_186454808
Gewoon terug naar RTL Nederland met alleen Olav Mol die mee verhuisd met iemand die naast hem gaat zitten.
En weer een programma zoals in de jaren 90 en van begin 2000.
De reclame dat moeten we als lief nemen.

Ziggo zal nooit op de niveau komen van RTL. Ik mis vooral de technische gegevens en minder entertainment.
Nu is het meer over Max en over Red Bull. Maar hun hebben kritiek op andere teams maar niet op Max of Red Bull. Het gaat steeds meer op lijken dat hun gesponsord worden door Red Bull.
pi_186455297
Ik weet niet of we naar hetzelfde kijken, maar als Max een fout maakte (in een niet al te ver verleden :)), dan gaf Olav dit óók aan als fout, voor zover ik me kan herinneren zijn fouten van Max nooit ontkend of afgezwakt door Ziggo/Olav. Wél zetten ze soms (niet altijd!) vraagtekens bij de strafmaat die Max opgelegd werd, zeker in situaties die vaker zijn voorgekomen en waarbij een coureur van een ander (niet nader te noemen) team niet de straf kreeg die Max wel kreeg.
En of het in deze nou om een Max gaat, of om welke coureur dan ook, de straffen moeten imho wel fair zijn en voor alle coureurs gelijk zijn.
En ja, soms heeft de NL media (en dus ook Ziggo) idd een oranje bril op, maar kijk in andere landen (Engeland, Duitsland, Italië, Spanje, etc...) en je ziet daar EXACT hetzelfde gebeuren, maar dan voor hun landgenoot.

Kortom: nee, ik ben het niet met je eens :) .
Daarnaast heb ik trouwens een hekel aan reclame, dus wat mij betreft ook zeker niet terug naar RTL ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_186455503
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 11:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gewoon terug naar RTL Nederland met alleen Olav Mol die mee verhuisd met iemand die naast hem gaat zitten.
En weer een programma zoals in de jaren 90 en van begin 2000.
De reclame dat moeten we als lief nemen.

Ziggo zal nooit op de niveau komen van RTL. Ik mis vooral de technische gegevens en minder entertainment.
Nu is het meer over Max en over Red Bull. Maar hun hebben kritiek op andere teams maar niet op Max of Red Bull. Het gaat steeds meer op lijken dat hun gesponsord worden door Red Bull.
Tot voor kort werd de Formule 1 programmering ook gesponsord door 'Max Verstappen.nl' ofzoiets was het, ik heb het destijds nog aangekaart in één van de topics hier in ieder geval.

Maar in zo'n geval is objectiviteit moeilijk te verwachten denk ik.

Ik vond die verhouding opmerkelijk in ieder geval.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_186456104
pi_186456343
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 11:46 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik weet niet of we naar hetzelfde kijken, maar als Max een fout maakte (in een niet al te ver verleden :)), dan gaf Olav dit óók aan als fout, voor zover ik me kan herinneren zijn fouten van Max nooit ontkend of afgezwakt door Ziggo/Olav. Wél zetten ze soms (niet altijd!) vraagtekens bij de strafmaat die Max opgelegd werd, zeker in situaties die vaker zijn voorgekomen en waarbij een coureur van een ander (niet nader te noemen) team niet de straf kreeg die Max wel kreeg.
En of het in deze nou om een Max gaat, of om welke coureur dan ook, de straffen moeten imho wel fair zijn en voor alle coureurs gelijk zijn.
En ja, soms heeft de NL media (en dus ook Ziggo) idd een oranje bril op, maar kijk in andere landen (Engeland, Duitsland, Italië, Spanje, etc...) en je ziet daar EXACT hetzelfde gebeuren, maar dan voor hun landgenoot.

Kortom: nee, ik ben het niet met je eens :) .
Daarnaast heb ik trouwens een hekel aan reclame, dus wat mij betreft ook zeker niet terug naar RTL ;)
+1
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_186557220
Rob van Gameren zit vooral alle YouTube-filmpjes te herhalen voor de mensen die de afgelopen week op de camping zonder WIFi hebben gezeten...

Had ik al gezegd dat Rob zijn tv-debuut gemaakt heeft bij “Mijn Buitenlandse Bruid” oid toen hij zijn import-vriendin uit Vietnam haalde...?
pi_186595170
Heb gelijk de tv uitgezet. Wat maakt Ziggo zich belagelijk met dat Zandvoort gezeik. Gelijk de domme vraag aan Jan waar ben je 14 mei.

Het lijkt het Sinterklaasjournaal wel.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 23:29:23 #162
408813 crew  trein2000
pi_186596555
:’)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_186600139
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 22:36 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb gelijk de tv uitgezet. Wat maakt Ziggo zich belagelijk met dat Zandvoort gezeik. Gelijk de domme vraag aan Jan waar ben je 14 mei.

Het lijkt het Sinterklaasjournaal wel.
Waarom kijk je dit programma eigenlijk, als je het toch allemaal maar niets vind? :? (of in dit geval: je maakt aanstalten om te kijken, maar hebt volgens eigen zeggen de Tv gelijk uitgezet, maar weet dan kennelijk nog wél dat het over Zandvoort ging... :O ).

En waarom maak je jezelf zo belachelijk met "belagelijk"? :R
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_186754259
Leclerc aangerand :o
  zondag 12 mei 2019 @ 19:51:07 #165
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_186791787
Deze vond ik hier wel passen;

Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_186821582
Nog meer F1 bagger aan de kant van Ziggo.

De colum van Doornbos:


En een nieuw item: "Crashen in de Keuken. Ook weer met Doornbos en die Kampknipper.

https://www.ziggosport.nl(...)b1de494fb38-mp4.html

:')

@Wereldgozer
@PowerLoungen
  maandag 13 mei 2019 @ 23:46:40 #167
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_186821612
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Nog meer F1 bagger aan de kant van Ziggo.

De colum van Doornbos:


En een nieuw item: "Crashen in de Keuken. Ook weer met Doornbos en die Kampknipper.

https://www.ziggosport.nl(...)b1de494fb38-mp4.html

:')

@:wereldgozer
@:powerloungen
RED ONS HENNIEGOD
pi_186823550
Ik krijg een beetje het idee dat sommigen hier het programma alleen kijken om er hier in dit topic over te kunnen ranten, maar ik kan het mis hebben hoor...

:')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_186825945
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Nog meer F1 bagger aan de kant van Ziggo.

De colum van Doornbos:


En een nieuw item: "Crashen in de Keuken. Ook weer met Doornbos en die Kampknipper.

https://www.ziggosport.nl(...)b1de494fb38-mp4.html

:')

@:wereldgozer
@:powerloungen
Hebben ze al een APP
pi_186832062
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 06:13 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat sommigen hier het programma alleen kijken om er hier in dit topic over te kunnen ranten, maar ik kan het mis hebben hoor...

:')
Niks mis mee. De reacties onder hun YouTube video's zijn hetzelfde laken in pak.
pi_186842260
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 23:21 schreef Mothzor het volgende:
We have a deal. Ja een deal om een haring te eten Olav :')
En toch had hij gelijk.
Powered by Janetje®
pi_186927780
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 06:24 schreef JayHovah het volgende:
Rob van Gameren zit vooral alle YouTube-filmpjes te herhalen voor de mensen die de afgelopen week op de camping zonder WIFi hebben gezeten...

Had ik al gezegd dat Rob zijn tv-debuut gemaakt heeft bij “Mijn Buitenlandse Bruid” oid toen hij zijn import-vriendin uit Vietnam haalde...?

pi_186927818
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 14:25 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

:D

@:Zipportal @:poepz0r
HAHAHAH
pi_187071758
Present.
pi_187072403
Haha mooi verhaal van Doornbos haha
pi_187191488
Kampkneus is weer lekker bezig. Eerst heeft hij het al over een V10, terwijl het een V8 is (wat hij lster wel verbeterde) en vervolgens heeft hij het over de wagen waar Grosjean en Maldonado in hebben gereden.

Maldonado geeft niet in de Lotus V8 gereden. Alleen in de V6.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_187200316
pi_187313120
Die "jullie zijn te laat" act :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')