quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:24 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze allemaal fietsen. Er is een schema gemaakt. Iedereen moet 2 uur fietsen (mag dus ook 2x 1 uur).
Erik zit geloof ik tussen 3 en 4 vannacht, maar hij heeft gevraagd of Hiske dat wil doen, tenzij hij wakker is.
Nee, ze is nog niet geweest (dus dat er onderuit komen zou best nog wel kunnen ;-) )quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]En Merel is al geweest?? Dacht echt dat die eronder uit zou komen.
Ja, shoot, ik zal verkeerd te rekenen 2019-2007=12. Moet me ook met 1 ding bezighouden.quote:
Wat heeft mylene gedaan ?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:28 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie moet Mylende aanpakken nu ze aan het fietsen is![]()
ze geeft antwoord voor Jens, als Jens een vraag wordt gesteldquote:
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, shoot, ik zal verkeerd te rekenen 2019-2007=12. Moet me ook met 1 ding bezighouden.
Hoop dat ze niet die tomaatjes zo in hun mond stoppen, Gloeiendheet, door het vocht erin.quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ze geeft antwoord voor Jens, als Jens een vraag wordt gesteld
En ze bemoeit zich overal mee
En Jessie ergert zich daar enorm aan
Doet ze goed, van mij mag ze blijvenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ze geeft antwoord voor Jens, als Jens een vraag wordt gesteld
En ze bemoeit zich overal mee
En Jessie ergert zich daar enorm aan
Hij heeft volgens mij problemen met haar omdat ze zich overal mee bemoeit enz.quote:
Maar dat kan niet want Gerrit doet niksquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:31 schreef ndid het volgende:
Volgens mij wordt er een lampje opgehangen.
Door wie??? Ik denk Gerrit.
[ afbeelding ]
Ik had jou toch echt anders ingeschat Dot.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet ze goed, van mij mag ze blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |