abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185632271
In december zag ik ineens briefje hangen in de sport school met “he in januari gaan de prijzen omhoog.” Dus ik loop naar de Bali en zeg wat is dat nu.

Antwoord ja de prijzen gaan omhoog maar je kunt je afmelden voor febuari. Ik gaf aan dan meld ik mij af. Toen zei ze is goed en weet je het zeker. Ik zei ja ik weet het zeker en ze gaf aan het gereed te maken. Nou ik ging naar huis en ging er van uit dat het goed ging komen.

In januarie krijg ik een incasso inclusief verhoging dus had die onder mom van foutje van hun had ik die geweigerd.
In februari kreeg ik een incasso brief voor januari en februari.

Heb ze toen een mailtje gestuurd met he luister dit is er aan de hand. Kreeg ik een reactie dat ze nooit fouten maken en dat het toch echt mijn fout is.
Kreeg vandaag een laatste aanmaning of ik even voor de drie maanden 10 procent boete wil betalen plus openstaand bedrag 8)7 .

Nu kan ik mij niet voorstellen dat alleen een briefje in de sportschool wettelijk voldoende is om aan te kondigen dat je huidige abo omhoog gaat. Heb geen brief of mail gehad. Ook op de website en Facebook was er niks over te vinden.
Waarbij het natuurlijk ook nergens op slaat dat ze eind december vertellen dat je tot en met feb hebt om op te zeggen maar je wel al vanaf januari nieuwe bedrag betaal.

Ik wil niet betalen voor de maanden dat ik niet heb gesport en al helemaal niet de achterlijke hoge nieuwe prijzen.
Hoe sta ik hier in en hoe kan ik dit het beste oplossen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2019 18:08:04 ]
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:09:05 #2
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_185632340
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:05 schreef Tailless het volgende:

Nu kan ik mij niet voorstellen dat alleen een briefje in de sportschool wettelijk voldoende is om aan te kondigen dat je huidige abo omhoog gaat.
Maar je kon je wel voorstellen dat even bij de balie aangeven dat je wil opzeggen voldoende was? Want als ik het goed begrijp heb je dus niets op papier.

De betaling betwisten lijkt me in dat geval namelijk lastig. Ondanks dat je in je recht staat.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 18:09:40 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185632351
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:09 schreef Eix het volgende:
[..]

Maar je kon je wel voorstellen dat even bij de balie aangeven dat je wil opzeggen voldoende was? Want als ik het goed begrijp heb je dus niets op papier.

De betaling betwisten lijkt me in dat geval namelijk lastig. Ondanks dat je in je recht staat.
Dit inderdaad.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_185632364
quote:
[..]

ik heb niks op papier behalve het mailtje van vorige maand
pi_185632382
quote:
[..]

En ja ik ging er naïef vanuit dat mensen doen wat ze zeggen dat ze doen
pi_185632521
https://www.juridischloke(...)abonnement-opzeggen/

Als je geen bewijs hebt kun je dus niets.
pi_185632826
Maar dan zie je geen vrouwen meer die express zo'n billenbroekje aandoen....
pi_185633142
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
https://www.juridischloke(...)abonnement-opzeggen/

Als je geen bewijs hebt kun je dus niets.
Ik zou het niet erg vinden om januarie oude prijs te betalen
pi_185633730
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:51 schreef Tailless het volgende:
[..]

Ik zou het niet erg vinden om januarie oude prijs te betalen
Je hebt geen bewijs van opzegging, dus als het bedrijf geen regeling wil treffen zul je toch echt de nieuwe moeten dokken, ook over februari.

Heb je al bevestiging gebad dat je inmiddels bent uitgeschreven? Anders moet je dat ook snel gaan regelen als je niet meer wilt betalen.
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 19:23:50 #10
5428 crew  miss_sly
pi_185633738
Per 1 januari zou de prijs sowieso omhoog gaan ivm de BTW verhoging.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185634007
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:23 schreef miss_sly het volgende:
Per 1 januari zou de prijs sowieso omhoog gaan ivm de BTW verhoging.
Dit is niet een doorgerekende btw verhoging
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 maart 2019 @ 19:47:30 #12
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185634278
Maar goed even heel simpel,

Jij ziet een briefje op de sportschool, zegt op bij de balie.
Je krijgt een incasso en die storneer je en doe je verder niets mee?

Waarom denk je dat het handig is om dan niets te doen met het feit dat er een incasso gedaan is?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185634787
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:47 schreef Nizno het volgende:
Maar goed even heel simpel,

Jij ziet een briefje op de sportschool, zegt op bij de balie.
Je krijgt een incasso en die storneer je en doe je verder niets mee?

Waarom denk je dat het handig is om dan niets te doen met het feit dat er een incasso gedaan is?
omdat dat dat echt de derde gebeurde dus ja dat er even tijd kwam. Zag die incasso toevallig omdat hij verhoogt was
pi_185680297
Kan je niet teruggaan naar diegene die je gesproken hebt en diegene eraan herinneren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')