In december zag ik ineens briefje hangen in de sport school met “he in januari gaan de prijzen omhoog.” Dus ik loop naar de Bali en zeg wat is dat nu.
Antwoord ja de prijzen gaan omhoog maar je kunt je afmelden voor febuari. Ik gaf aan dan meld ik mij af. Toen zei ze is goed en weet je het zeker. Ik zei ja ik weet het zeker en ze gaf aan het gereed te maken. Nou ik ging naar huis en ging er van uit dat het goed ging komen.
In januarie krijg ik een incasso inclusief verhoging dus had die onder mom van foutje van hun had ik die geweigerd.
In februari kreeg ik een incasso brief voor januari en februari.
Heb ze toen een mailtje gestuurd met he luister dit is er aan de hand. Kreeg ik een reactie dat ze nooit fouten maken en dat het toch echt mijn fout is.
Kreeg vandaag een laatste aanmaning of ik even voor de drie maanden 10 procent boete wil betalen plus openstaand bedrag

.
Nu kan ik mij niet voorstellen dat alleen een briefje in de sportschool wettelijk voldoende is om aan te kondigen dat je huidige abo omhoog gaat. Heb geen brief of mail gehad. Ook op de website en Facebook was er niks over te vinden.
Waarbij het natuurlijk ook nergens op slaat dat ze eind december vertellen dat je tot en met feb hebt om op te zeggen maar je wel al vanaf januari nieuwe bedrag betaal.
Ik wil niet betalen voor de maanden dat ik niet heb gesport en al helemaal niet de achterlijke hoge nieuwe prijzen.
Hoe sta ik hier in en hoe kan ik dit het beste oplossen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2019 18:08:04 ]