Damn ninja cutting onionsquote:
PS I love you inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt dit niet uit een film of iets? Het komt me zo bekend voor, leuk idee in elk geval.
Dit vind ik ook een goeiequote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:55 schreef Already_in_use het volgende:
Er schiet mij ook iets te binnen.
Misschien voor elk jaar (of een x aantal jaar) dat jullie zoontje jarig is een handgeschreven verjaardagskaart die je vrouw elk jaar aan je zoontje geeft als hij jarig is.
Ik zeg ook maar iets.
Dat sowieso! Net als die leuke foto die in de OP staat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien ook een video van met de kleine samen maken, zou mij ook leuk lijken.
Voor een kind kan het belangrijk zijn om de overleden ouder in beweging te zien, stem horen enzovoort. En belangrijke items bewaren voor later. Zoals een kledingstuk oid.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:02 schreef EggsTC het volgende:
Filmpjes zou ik ook proberen, tenzij je in een te beroerde staat bent om die te maken aangezien je ook al zegt dat je weinig energie hebt voor schrijven. Dan kun je t beter schrijven, je wil hem geen verslagen vader laten zien lijkt me. Tja het is lastig. Ik zou schrijven ook handgeschreven doen, wat voor handschrift je ook hebt, het maakt het persoonlijker.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:11 schreef Zith het volgende:
Ik ga ook een paar foto's van mijn leven als ansicht kaart gebruiken (klein textje achterop) en ga het filmen terwijl ik het erop schrijf waarom die foto belangrijk is. Die foto kan hij dan later vasthouden en zien dat ik dat ook heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |