SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drukke weekjes.twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:16:19Het drukke programma van Ajax: https://t.co/pu8lOC8hXn reageer retweet
Woensdag 17 april is het seizoen voorbij dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Drukke weekjes.twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:16:19Het drukke programma van Ajax: https://t.co/pu8lOC8hXn reageer retweet
Voor juventus ja.!!!!!EINS!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Woensdag 17 april is het seizoen voorbij dus.
Een nogal domme opmerking aangezien er 5 mei nog een bekerfinale volgt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Woensdag 17 april is het seizoen voorbij dus.
hij was wel goed van de week maar z'n eerste vond ik voor Atletico begrippen wel heel slecht verdedigd en die penalty onnodig weggevenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:01 schreef Liftdeur het volgende:
Overal waar ik ook maar een beetje informatie probeer te vergaren over wat de achterban van Juventus denkt over Ajax als tegenstander zie ik alleen maar:
'Ronaldo: 'Don't worry Real Madrid, I will avenge you'
#CR7 #FORZAJUVE.
Ik vind het altijd overdreven die verering van zulke hattricks met een penalty en wat intikkers.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij was wel goed van de week maar z'n eerste vond ik voor Atletico begrippen wel heel slecht verdedigd en die penalty onnodig weggeven
Tadic tegen de trage Bonucci GENOTquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Juve, man man man.
Zie je het al voor je? Sinkie tegen Ronaldo.
Joel zou Ronaldo echt goed aan kunnen pakken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Juve, man man man.
sowieso Messi GOATquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd overdreven die verering van zulke hattricks met een penalty en wat intikkers.
Die hattrick van Messi tegen Sevilla een paar weken terug was een stuk briljanter.
Frenkie de Jong gaat hun middenveld KAPOET maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Juve, man man man.
Neemt alleen zijn teams niet bij de hand > Argentiniequote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me overduidelijk, zo'n complete speler.
Hij gaf een paar ballen panklaar voor Higuain in de WK-finale, dus het is onzin dat Messi niet de beste is omdat Higuain een choker is in belangrijke wedstrijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neemt alleen zijn teams niet bij de hand > ArgentinieKoppen kan die niet genot.
CR7 zijn stats zijn goddelijk in de CL. Elke keer weer beslissend, gewoon bizar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaf een paar ballen panklaar voor Higuain in de WK-finale, dus het is onzin dat Messi niet de beste is omdat Higuain een choker is in belangrijke wedstrijden.
Maar goed hier verder over Ajax.
Ik ontken zeker niet dat CR7 een fenomeen is, een buitengewone afmaker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CR7 zijn stats zijn goddelijk in de CL. Elke keer weer beslissend, gewoon bizar.
Puntverlies tegen az of PSV en het kampioenschap is wel klaar. Daarna moeten we het over de streep kunnen trekken. CL is gewoon even genieten, maar niet teveel van verwachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Het is vooral een leider. Iemand die de boel echt op scherp zet. Hield hele speeches toen Portugal EK won. Messi gaat gewoon lekker ballen. Heel ander type. CR7 is een winnaar in het extreme.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ontken zeker niet dat CR7 een fenomeen is, een buitengewone afmaker.
Dat ligt eraan wat PSV doet natuurlijk. Volgens mij moeten die ook nog naar Vitesse en AZ.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Puntverlies tegen az of PSV en het kampioenschap is wel klaar.
in die zin is zo'n tegenstander als Juventus wel prettig, als je wat wil winnen moet je dat in de competitie doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Puntverlies tegen az of PSV en het kampioenschap is wel klaar. Daarna moeten we het over de streep kunnen trekken. CL is gewoon even genieten, maar niet teveel van verwachten.
PSV wint elk jaar wel makkelijk in zowel Arnhem als Alkmaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat PSV doet natuurlijk. Volgens mij moeten die ook nog naar Vitesse en AZ.
Pakken gewoon die puntjes tegen hen. Ik zie ze eigenlijk alleen nog punten tegen ons verspelen. Moeten we wel volle bak gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat PSV doet natuurlijk. Volgens mij moeten die ook nog naar Vitesse en AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |