SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drukke weekjes.twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:16:19Het drukke programma van Ajax: https://t.co/pu8lOC8hXn reageer retweet
Woensdag 17 april is het seizoen voorbij dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Drukke weekjes.twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:16:19Het drukke programma van Ajax: https://t.co/pu8lOC8hXn reageer retweet
Voor juventus ja.!!!!!EINS!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Woensdag 17 april is het seizoen voorbij dus.
Een nogal domme opmerking aangezien er 5 mei nog een bekerfinale volgt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Woensdag 17 april is het seizoen voorbij dus.
hij was wel goed van de week maar z'n eerste vond ik voor Atletico begrippen wel heel slecht verdedigd en die penalty onnodig weggevenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:01 schreef Liftdeur het volgende:
Overal waar ik ook maar een beetje informatie probeer te vergaren over wat de achterban van Juventus denkt over Ajax als tegenstander zie ik alleen maar:
'Ronaldo: 'Don't worry Real Madrid, I will avenge you'
#CR7 #FORZAJUVE.
Ik vind het altijd overdreven die verering van zulke hattricks met een penalty en wat intikkers.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij was wel goed van de week maar z'n eerste vond ik voor Atletico begrippen wel heel slecht verdedigd en die penalty onnodig weggeven
Tadic tegen de trage Bonucci GENOTquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Juve, man man man.
Zie je het al voor je? Sinkie tegen Ronaldo.
Joel zou Ronaldo echt goed aan kunnen pakken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Juve, man man man.
sowieso Messi GOATquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd overdreven die verering van zulke hattricks met een penalty en wat intikkers.
Die hattrick van Messi tegen Sevilla een paar weken terug was een stuk briljanter.
Frenkie de Jong gaat hun middenveld KAPOET maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Juve, man man man.
Neemt alleen zijn teams niet bij de hand > Argentiniequote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me overduidelijk, zo'n complete speler.
Hij gaf een paar ballen panklaar voor Higuain in de WK-finale, dus het is onzin dat Messi niet de beste is omdat Higuain een choker is in belangrijke wedstrijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neemt alleen zijn teams niet bij de hand > ArgentinieKoppen kan die niet genot.
CR7 zijn stats zijn goddelijk in de CL. Elke keer weer beslissend, gewoon bizar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaf een paar ballen panklaar voor Higuain in de WK-finale, dus het is onzin dat Messi niet de beste is omdat Higuain een choker is in belangrijke wedstrijden.
Maar goed hier verder over Ajax.
Ik ontken zeker niet dat CR7 een fenomeen is, een buitengewone afmaker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CR7 zijn stats zijn goddelijk in de CL. Elke keer weer beslissend, gewoon bizar.
Puntverlies tegen az of PSV en het kampioenschap is wel klaar. Daarna moeten we het over de streep kunnen trekken. CL is gewoon even genieten, maar niet teveel van verwachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Het is vooral een leider. Iemand die de boel echt op scherp zet. Hield hele speeches toen Portugal EK won. Messi gaat gewoon lekker ballen. Heel ander type. CR7 is een winnaar in het extreme.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ontken zeker niet dat CR7 een fenomeen is, een buitengewone afmaker.
Dat ligt eraan wat PSV doet natuurlijk. Volgens mij moeten die ook nog naar Vitesse en AZ.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Puntverlies tegen az of PSV en het kampioenschap is wel klaar.
in die zin is zo'n tegenstander als Juventus wel prettig, als je wat wil winnen moet je dat in de competitie doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Puntverlies tegen az of PSV en het kampioenschap is wel klaar. Daarna moeten we het over de streep kunnen trekken. CL is gewoon even genieten, maar niet teveel van verwachten.
PSV wint elk jaar wel makkelijk in zowel Arnhem als Alkmaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat PSV doet natuurlijk. Volgens mij moeten die ook nog naar Vitesse en AZ.
Pakken gewoon die puntjes tegen hen. Ik zie ze eigenlijk alleen nog punten tegen ons verspelen. Moeten we wel volle bak gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat PSV doet natuurlijk. Volgens mij moeten die ook nog naar Vitesse en AZ.
Ik pas me aan aan dit topic omdat dat hier geen prijs is.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een nogal domme opmerking aangezien er 5 mei nog een bekerfinale volgt.
-doe maar niet-quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan dit topic omdat dat hier geen prijs is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat wel wat meer in dan dat maar de conclusie mag niet geheel onverwacht wezen lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:35 schreef Themeparktommy het volgende:
TLDR;
"Helemaal kansloos is Ajax tegen Juventus echter niet. "....
Top!
Bedankt voor het plaatsen, maat!![]()
Normaal gesproken ook in Utrecht.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV wint elk jaar wel makkelijk in zowel Arnhem als Alkmaar.
Kijk naar hun zwaktes. Zolang je hun sterspelers niet laat aanspelen dan maakt het niet veel uit wie er spelen. Pjanic aanpakken en Bonucci gezien zijn traagheid.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
Nu je Juventus loot moet je hopen dat Ronaldo niet mee kan doen. Het is een enorm verschil met of zonder Ronaldo.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
Nu je Juventus loot moet je hopen dat Ronaldo niet mee kan doen. Het is een enorm verschil met of zonder Ronaldo.
Vergeet Lichtsteiner niet, enorm zwakke plek bij Juve.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk naar hun zwaktes. Zolang je hun sterspelers niet laat aanspelen dan maakt het niet veel uit wie er spelen. Pjanic aanpakken en Bonucci gezien zijn traagheid.
twitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 15:48:25Arie Haan, Sjaak Swart en David Endt laten hun licht over de loting schijnen: 'Als Ajax wil stunten, mag Ronaldo geen knikker raken'https://t.co/YPlmDOTHXq reageer retweet
Moet je voor een TD ook een afkoopsom betalen? En wie onderhandelt er dan in deze situatie?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Monchi gaat niet meer naar Arsenal blijkbaar, dus benieuwd of die nu voor Overmars gaan.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]twitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 15:48:25Arie Haan, Sjaak Swart en David Endt laten hun licht over de loting schijnen: 'Als Ajax wil stunten, mag Ronaldo geen knikker raken'https://t.co/YPlmDOTHXq reageer retweet
Hopen op een slechte dag van Lichtsteiner.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk naar hun zwaktes. Zolang je hun sterspelers niet laat aanspelen dan maakt het niet veel uit wie er spelen. Pjanic aanpakken en Bonucci gezien zijn traagheid.
Geen idee, misschien staat er wel een clausule in zijn contract.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Moet je voor een TD ook een afkoopsom betalen? En wie onderhandelt er dan in deze situatie?
TD's hebben afkoopsommen ja. RvC zal daar wel over gaan in samenspraak met VdSarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien staat er wel een clausule in zijn contract.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
Verstandige teksten van Happel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:56 schreef PicoMMP het volgende:
https://feyenoord.support(...)ege-Champions-League
viesmad
Elan heeft daar ook een account zie ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:56 schreef PicoMMP het volgende:
https://feyenoord.support(...)ege-Champions-League
viesmad
Knikkers mag hij best rakenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]twitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 15:48:25Arie Haan, Sjaak Swart en David Endt laten hun licht over de loting schijnen: 'Als Ajax wil stunten, mag Ronaldo geen knikker raken'https://t.co/YPlmDOTHXq reageer retweet
Wat voor shirt?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef Aiciu het volgende:
Als Ajax doorgaat koop ik een shirt als dank.
Ik heb al een CR7 Juve shirt uiteraard.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef Aiciu het volgende:
Als Ajax doorgaat koop ik een shirt als dank.
2 mogelijkheden:quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
Pjanic dus. En slak Bonucci dol draaien aub TADICGOD.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
- Je zet 2 man op Ronaldo
- Je zet druk op de spelers die Ronaldo aan moeten spelen.
Buffon?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Juve heeft trouwens wel een matige keeper
Ze hebben ook wel een matige rechtsback, Lichtsteiner ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pjanic dus. En slak Bonucci dol draaien aub TADICGOD.
'slak Bonucci' is nogal een uitspraak als je zelf met Blind het veld op komtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pjanic dus. En slak Bonucci dol draaien aub TADICGOD.
Probleem is dat een man als Ronaldo haast niet te verdedigen is. Zet je 2 man op hem dan loopt er altijd elders eentje vrij. Juve is zo geslepen die vinden die persoon dan altijd. 1op1 op Ronaldo wordt ook een lastige, want ja kwalitatief is er gewoon niet tegen hem op te boksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
- Je zet 2 man op Ronaldo
- Je zet druk op de spelers die Ronaldo aan moeten spelen.
Zoals VI al beschreef hoe je CR7 niet te bestrijden zolang je de aanvoer kunt stoppen en dat is gelukkig maar 1 speler > Pjanic.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem is dat een man als Ronaldo haast niet te verdedigen is. Zet je 2 man op hem dan loopt er altijd elders eentje vrij. Juve is zo geslepen die vinden die persoon dan altijd. 1op1 op Ronaldo wordt ook een lastige, want ja kwalitatief is er gewoon niet tegen hem op te boksen.
Benieuwd hoe ten Hag niet alleen Juve te lijf wil gaan, maar ook vooral benieuwd hoe hij het fenomeen dat CR is, gaat bestrijden
Wanneer spelen ze in Amsterdam?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb al een CR7 Juve shirt uiteraard.
Die hangt m zo bij t vrouwtje in d'r mond als ze rechtop staat lekker man!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
Alleen corners zijn niet echt handig als je die tegen krijgt van Juve. CR7 springt zo mokerhoog koekoek.
Ze scoren sowieso ontzettend veel uit standaardsituaties.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
Alleen corners zijn niet echt handig als je die tegen krijgt van Juve. CR7 springt zo mokerhoog koekoek.
Corners zijn halve doelpunten bij Juve, das wel kut.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
Wereldssssssquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die hangt m zo bij t vrouwtje in d'r mond als ze rechtop staat lekker man!
25 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:10 schreef Moustachio het volgende:
Juventus is toch wel een beetje een angstgegner voor Ajax.
Wees blij dat je in de kwartfinale staatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
Wel mooi kut dat we een partijtje gele kaarten hebben
Gewoon ervoor gaan ouwe reus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat je in de kwartfinale staat
Die fraude komt net zo goed bij Ajax voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:46 schreef Adames het volgende:
Die frauderende hoop spaghettivreters kunnen we wel hebben. Laat het voetbal inderdaad winnen.
Leg uit?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die fraude komt net zo goed bij Ajax voor.
Leidde Argentinië naar het WK finale van 2014quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neemt alleen zijn teams niet bij de hand > ArgentinieKoppen kan die niet genot.
Was toch aan het huilen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is vooral een leider. Iemand die de boel echt op scherp zet. Hield hele speeches toen Portugal EK won. Messi gaat gewoon lekker ballen. Heel ander type. CR7 is een winnaar in het extreme.
Ook 10x meer dope.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die fraude komt net zo goed bij Ajax voor.
Juventus zit 10x meer voetbal in, dus inderdaad: Laat het voetbal winnen!
Joh je hebt De Ligt en De Blind en 1 zeer goede back en dan heb je ook nog een beer van een keeper.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem is dat een man als Ronaldo haast niet te verdedigen is. Zet je 2 man op hem dan loopt er altijd elders eentje vrij. Juve is zo geslepen die vinden die persoon dan altijd. 1op1 op Ronaldo wordt ook een lastige, want ja kwalitatief is er gewoon niet tegen hem op te boksen.
Benieuwd hoe ten Hag niet alleen Juve te lijf wil gaan, maar ook vooral benieuwd hoe hij het fenomeen dat CR is, gaat bestrijden
Niks weggeven dusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Corners zijn halve doelpunten bij Juve, das wel kut.
City wordt wel lastig hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:24 schreef TLC het volgende:
Als Ajax dit ook kan doorstaan dan kunnen ze net zo goed de hele CL winnen.
Is een nieuwe meme geboren?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
City wordt wel lastig hoor.
Dan moet je hopen dat Agüero niet mee kan doen. Het is een enorm verschil met of zonder Agüero.
Ik zou voortaan niet meer posten met een slok op.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:39 schreef Mansjester het volgende:
Is wel te hopen dat ten Tag is geschorst tegen Juve. Heel verschil of hij wel of niet meedoet
Zonder die Portugees waren ze ook niet langs Atletico gekomenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Juventus krijgt ook klets, die bejaarden kunnen ons tempo nooit bijhouden. Dat middenveld is ook pure middelmaat
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bryansmeetsgodtwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 21:41:11🙌 | Spelen tegen Ajax haalt het beste naar boven bij Bryan Smeets. Dit doelpunt gaat de hele wereld over!#topjaj @topossofficial @afcajaxhttps://t.co/j5lOJj8R1l https://t.co/PVbB1LqnxN reageer retweet
Koekoek. Die zit er lekker in.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:36 schreef Caland het volgende:
Bryansmeetsgodtwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 21:41:11🙌 | Spelen tegen Ajax haalt het beste naar boven bij Bryan Smeets. Dit doelpunt gaat de hele wereld over!#topjaj @:topossofficial @:afcajaxhttps://t.co/j5lOJj8R1l https://t.co/PVbB1LqnxN reageer retweet
Scoort eigenlijk nooit
ALTIJD TEGEN MIJ #Rayagodquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:36 schreef Caland het volgende:
Bryansmeetsgodtwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 21:41:11🙌 | Spelen tegen Ajax haalt het beste naar boven bij Bryan Smeets. Dit doelpunt gaat de hele wereld over!#topjaj @:topossofficial @:afcajaxhttps://t.co/j5lOJj8R1l https://t.co/PVbB1LqnxN reageer retweet
Scoort eigenlijk nooit
SmeetsGod. Elke wedstrijd tegen Ajax wondersloffen aan. Beetje zoals Driedetti.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:36 schreef Caland het volgende:
Scoort eigenlijk nooit
Ik acht Martin van Geel daar toe in staat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:51 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik zou Smeets kopen als Feye oord zijnde en twee keer per jaar opstellen
Had een keer een halfjaar bij MVV waar ie er 10 scoorde ofzo toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:36 schreef Caland het volgende:
Scoort eigenlijk nooit
Iedereen doet maar net alsof fraude bij 1 club maar kan voorkomen.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:13 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Joh je hebt De Ligt en De Blind en 1 zeer goede back en dan heb je ook nog een beer van een keeper.
Gewoon op 100% spelen en een meer maken dan de tegenstander.
Ze doen het nog steeds. Die straf was om te doen geloven dat er iets aan gedaan kan worden, Juventus is een kwaadaardige tumor die de boel bedonderd namens de Fiat Group en de FIGC.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iedereen doet maar net alsof fraude bij 1 club maar kan voorkomen.
Er is genoeg geschreven ook over fraude binnen de Eredivisie.
Elke club heeft fouten gemaakt.
Het slaat gewoon nergens op dat Juve daar zo op aangekeken wordt.
Het was de voorzitter die het deed. Wellicht dat het is omdat het zo groot in het nieuws kwam en Juve een topclub is. Maar het slaat nergens op dat mensen nog zielig blijven doen dat Juve een omkoopclub is of wat dan ook.
Gewoon tot de elite behoren, dan blijf je er mee wegkomen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Juventus is echt een teringclub. Al meerdere keren is de boel structureel bedonderd en babyneri heeft sterke argumenten als; 'dat was een voorzitter' en 'andere clubs doen het ook'![]()
Vast wel. En juve heeft geweldige spelers die ik echt kan waarderen, maar het is gewoon een walgelijke club.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon tot de elite behoren, dan blijf je er mee wegkomen.
is wel een machtig conglomeraat waar het toe behoortquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vast wel. En juve heeft geweldige spelers die ik echt kan waarderen, maar het is gewoon een walgelijke club.
Godver, ik ben het eens met Aiciuquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ze doen het nog steeds. Die straf was om te doen geloven dat er iets aan gedaan kan worden, Juventus is een kwaadaardige tumor die de boel bedonderd namens de Fiat Group en de FIGC.
Hier heb je vast bewijs voorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ze doen het nog steeds. Die straf was om te doen geloven dat er iets aan gedaan kan worden, Juventus is een kwaadaardige tumor die de boel bedonderd namens de Fiat Group en de FIGC.
Niemand verplicht je hier te lezen hequote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:30 schreef nickhguitar het volgende:
Dit topicAjax loot Real, alle Ajacieden: Real is een corrupte kutclub. Ajax loot Juventus, alle Ajacieden: Juventus is een corrupte kutclub. Eigenlijk een soort control c+control v voor elke willekeurige club, behalve Barcelona uiteraard want dat is de moederclub
Barcelona is ook een corrupte kutclub die onze identiteit heeft gejat maar dan met veel geld.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:30 schreef nickhguitar het volgende:
Dit topicAjax loot Real, alle Ajacieden: Real is een corrupte kutclub. Ajax loot Juventus, alle Ajacieden: Juventus is een corrupte kutclub. Eigenlijk een soort control c+control v voor elke willekeurige club, behalve Barcelona uiteraard want dat is de moederclub
Ik wil Stengs eigenlijk wel weer zien tegen een tegenstander van het niveau Ajax, hoe hij zich dan houdt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:40 schreef PicoMMP het volgende:
Gezeik om al die grote clubs boehoe.
Laten we ons richten op AZ-uit.
We moeten hopen dat Stengs niet mee kan doen. Het is een enorm verschil met of zonder Stengs.
Waar is je Lion King UI?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil Stengs eigenlijk wel weer zien tegen een tegenstander van het niveau Ajax, hoe hij zich dan houdt.
Doet hij het goed nemen we hem meteen mee.
Oepsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / [CL @ Veronica] Atlético Madrid vs Juventus #3
@Koffieplantertwitter:ECUAGOL twitterde op zaterdag 16-03-2019 om 03:18:26CAMPEÓN EN EL SUDAMERICANO SUB 20 || Ajax prepara millonaria oferta por una promesa de Ecuador https://t.co/iGQxsADkL5 … https://t.co/PKXk0w2r41 reageer retweet
Uit het toetsenbord van een user met enkele van de meest epische meltdowns is dit een hilarische post.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:31 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een hoop ziedende mensen weer hier. Hoe hebben jullie toch energie om altijd ziedend te zijn?
Barcelona de moederclub van Ajax noemenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:30 schreef nickhguitar het volgende:
Eerder andersom.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barcelona de moederclub van Ajax noemen
FYPquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:30 schreef nickhguitar het volgende:
... behalve Barcelona uiteraard want dat is de moederclub dochteronderneming
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Zonder Ajax Cruijff zou Barcelona nu middenmoot Spanje zijn.
Ajax heeft Messi inderdaad laten lopenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Zonder Ajax zou Barcelona nu middenmoot Spanje zijn.
Messi was nooit bij een Spaanse middenmoter gaan spelen. Zou dan bij Real Madrid hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax heeft Messi inderdaad laten lopen
DWS => Kinheim => Binghamton Triplets => New York "More than just a club" Yankees.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax niet bestond had Cruijff wellicht een hele andere route afgelegd.
Barcelona is het nu ook al als je hem daar weghaaltquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Messi was nooit bij een Spaanse middenmoter gaan spelen. Zou dan bij Real Madrid hebben gespeeld.
Zijn gewoon een beetje lui daar en rekenen alles op Messigod af, alleen Dembele doet zijn best en Suarez heeft er alleen zin in de grote wedstrijden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Barcelona is het nu ook al als je hem daar weghaalt
Mensen die Boateng en Vidal kopen zijn niet lui maar wilsonbekwaamquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Zijn gewoon een beetje lui daar en rekenen alles op Messigod af, alleen Dembele doet zijn best en Suarez heeft er alleen zin in de grote wedstrijden.
Maar volgend seizoen heb je FRENKIEGENOT en wint Barca 5x op rij de CL
Lekker goedkope werkers. Je kan moeilijk 11 sterren kopen en 7 sterren op de bank.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die Boateng en Vidal kopen zijn niet lui maar wilsonbekwaam
Ja ze zijn heel goed voor sloopbedrijven van autowrakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:31 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Lekker goedkope werkers. Je kan moeilijk 11 sterren kopen en 7 sterren op de bank.
het zal wel met het geld achter de komma te maken hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die Boateng en Vidal kopen zijn niet lui maar wilsonbekwaam
We gaan Juventus ook gewoon pakken Droppie #believe.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als je United zo ziet voetballen baal je wel als een stekker dat we daar niet tegen hebben geloot.
Sodeju, ben jij effe goed genaaid.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon mogelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan Juventus ook gewoon pakken Droppie #believe.
Zal lastig worden, maar WIJ hebben ook gewoon een goed elftal.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon mogelijk
Dat zou toch wat zijn
Ga je weer VBL vermijden als Ajax wint? Net als na de winst tegen Real.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit topic wordt echt genot over enkele weken. #stijveplasser
Heel sneu was dat ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je weer VBL vermijden als Ajax wint? Net als na de winst tegen Real.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, dat hij een sneuneus is wisten we al. Dat was pijnlijk toen zegquote:Op zondag 17 maart 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je weer VBL vermijden als Ajax wint? Net als na de winst tegen Real.
Hopelijk choked AZquote:Op zondag 17 maart 2019 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou even geen punten vergooien vandaag.
Lekker veilig 2-0 en rusten.
Reken daar maar niet op, doen ze anders ook nooitquote:
6-2 incomingquote:Op zondag 17 maart 2019 09:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op, doen ze anders ook nooit
Ik hoop het, maar ik vrees de wedstrijden vandaag toch eenbeetjequote:Op zondag 17 maart 2019 09:14 schreef tompsv18 het volgende:
VVV op dat slechtste veld van de Eredivisie is lastiger dan AZ-uit. Dit wint Ajax met 0-3.
AZ wil voetballen, dat is voor Ajax en ook PSV een stuk beter mee om te gaan. VVV parkeert de bus en op dat veld kun je amper wat. Zag je eerder dit seizoen wel toen Ajax daar speelde.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik vrees de wedstrijden vandaag toch eenbeetje
Gelukkig mogen Ajax en PSV nog allebei naar Willem II.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben ook niet al te bang voor AZ vanmiddag eigenlijk. Ze hebben natuurlijk kwaliteit, maar Ajax heeft meer kwaliteit. En met de topper in het vooruitzicht mag ik toch aannemen dat de spelers niet verslappen. Laten we het er op houden dat ze dat woensdag al gedaan hebben en dat dat een wake-up call is geweest. Misschien dat het dan beter is om tegen een goede tegenstander te spelen dan bij bijvoorbeeld een VVV-uit.
Als ik kijk naar het resterende schema vind ik Willem II-Ajax tricky, maar ook Groningen-Ajax (na Juventus-Ajax).
Hoeven we vandaag geen 'Competitie is verkloot'-posts te maken als we achter staan dusquote:Op zondag 17 maart 2019 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
Na Ajax-PSV:
Emmen-Ajax | PSV-PEC
Willem II-Ajax | Vitesse-PSV
Ajax-Excelsior | PSV-De Graafschap
Groningen-Ajax | PSV-ADO
Ajax-Vitesse | Willem II-PSV
De Graafschap-Ajax | PSV-Heracles
Ajax-Utrecht | AZ-PSV
PSV heeft minder uitwedstrijden, maar die zijn op papier alle drie wel lastig.
Zelfs als je na Ajax-PSV op -2 staat, is er nog van alles om voor te spelen. Dus als je in ieder geval van PSV wint, sta je op -2 (als het vandaag compleet misgaat).
@Koffieplanter , ken je deze speler?twitter:JavierVazquez19 twitterde op zaterdag 16-03-2019 om 22:40:54“El Ajax viene con todo por el Mono Vargas. Aparentemente hay una oferta de 18 millones de euros”. @dario_tonon.Es un hecho que el Mono está jugando sus últimos partidos en Vélez y si llegan a pagar ese monto sería una de las mejores ventas de la historia del club. 🐵💙 https://t.co/59BGij5cp5 reageer retweet
Nee, die posts kunnen we na 31 maart maken als we het verkloot hebben tegen zowel AZ als PSV. Vandaag bepaalt wel hoe veel druk er op Ajax-PSV staat. Kom je vandaag op -4 of -5, dan MOET je winnen van PSV. Blijf je op -2, dan is er geen man overboord als je gelijk speelt tegen PSV.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeven we vandaag geen 'Competitie is verkloot'-posts te maken als we achter staan dus
In die thuiswedstrijden kan PSV het alleen nog lastig krijgen tegen Heracles denk ik, de rest winnen ze wel.
Ach we zien het wel hoe het looptquote:Op zondag 17 maart 2019 10:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, die posts kunnen we na 31 maart maken als we het verkloot hebben tegen zowel AZ als PSV. Vandaag bepaalt wel hoe veel druk er op Ajax-PSV staat. Kom je vandaag op -4 of -5, dan MOET je winnen van PSV. Blijf je op -2, dan is er geen man overboord als je gelijk speelt tegen PSV.
En een droomscenario: Vandaag kom je op +1 of gelijke hoogte (PSV puntverlies) en over twee weken sta je op +4 of +3 met een redelijk eenvoudig schema.
Er is nog van alles mogelijk. De bal is rond. Gras. En zo.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we zien het wel hoe het loopt
Ook na de onderlinge wedstrijd dus nog genoeg valkuilen voor Ajax, zeker omdat er zoveel wedstrijden kort op elkaar zitten.
Elke finale is vanaf nu een wedstrijd.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er is nog van alles mogelijk. De bal is rond. Gras. En zo.
De Jong en Ziyech lijken dus te gaan spelentwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 17-03-2019 om 10:17:42Cruciaal duel #Ajax mét De Jong en Ziyech https://t.co/bXS1FY3STv via @telegraaf reageer retweet
Ben wel benieuwd naar Ajax-PSV, lijkt alsof veel mensen denken dat Ajax daar favoriet is, maar het verschil in Eindhoven was zo extreem groot dat PSV me favoriet lijkt. Natuurlijk zagen we bij de dubbele klassieker dat er nogal wat verschil kan zitten tussen twee wedstrijden, maar heb wel het idee dat het Ajax-spel PSV prima ligt.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
Na Ajax-PSV:
Emmen-Ajax | PSV-PEC
Willem II-Ajax | Vitesse-PSV
Ajax-Excelsior | PSV-De Graafschap
Groningen-Ajax | PSV-ADO
Ajax-Vitesse | Willem II-PSV
De Graafschap-Ajax | PSV-Heracles
Ajax-Utrecht | AZ-PSV
PSV heeft minder uitwedstrijden, maar die zijn op papier alle drie wel lastig.
Zelfs als je na Ajax-PSV op -2 staat, is er nog van alles om voor te spelen. Dus als je in ieder geval van PSV wint, sta je op -2 (als het vandaag compleet misgaat).
Mwa, ajax deed daar gewoon alles fout en vooral qua opstelling. Met de ligt schilt nogal. Als ajax erin gaat zoals tegen madrid dan blaas je psv weg.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Ajax-PSV, lijkt alsof veel mensen denken dat Ajax daar favoriet is, maar het verschil in Eindhoven was zo extreem groot dat PSV me favoriet lijkt. Natuurlijk zagen we bij de dubbele klassieker dat er nogal wat verschil kan zitten tussen twee wedstrijden, maar heb wel het idee dat het Ajax-spel PSV prima ligt.
Zelfs vorig seizoen wonnen we met 3-0quote:Op zondag 17 maart 2019 10:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ajax deed daar gewoon alles fout en vooral qua opstelling. Met de ligt schilt nogal. Als ajax erin gaat zoals tegen madrid dan blaas je psv weg.
Ik heb eigenlijk totaal geen angst voor die thuiswedstrijd tegen PSV.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Ajax-PSV, lijkt alsof veel mensen denken dat Ajax daar favoriet is, maar het verschil in Eindhoven was zo extreem groot dat PSV me favoriet lijkt. Natuurlijk zagen we bij de dubbele klassieker dat er nogal wat verschil kan zitten tussen twee wedstrijden, maar heb wel het idee dat het Ajax-spel PSV prima ligt.
het zou echt mooi zijn als je na vandaag al die plek overneemt.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen angst voor die thuiswedstrijd tegen PSV.
Dan kan Ajax wel pieken zoals in een CL-wedstrijd.
Ik ben er toch wel bang voor hoorquote:Op zondag 17 maart 2019 10:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen angst voor die thuiswedstrijd tegen PSV.
Dan kan Ajax wel pieken zoals in een CL-wedstrijd.
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
het zou echt mooi zijn als je na vandaag al die plek overneemt.
Kan volgend jaar weer anders zijn, maar deze selectie heb ik genoeg vertrouwen in.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat jij dit ooit nog tegen mij zou moeten zeggen
Schiltquote:Op zondag 17 maart 2019 10:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ajax deed daar gewoon alles fout en vooral qua opstelling. Met de ligt schilt nogal. Als ajax erin gaat zoals tegen madrid dan blaas je psv weg.
Ik zou het wel echt een naaistreek vinden van Overmars als hij deze zomer vertrekt bij Ajax.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:08 schreef H.Vviv het volgende:
Monchi definitief naar Sevilla waardoor de kans weer wat groter is geworden dat Overmars naar Arsenal vertrekt.
Mocht Ajax kampioen worden dan is dit het perfecte moment voor Overmars om te vertrekken. Veel mooier zal het niet worden voor Overmars.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel echt een naaistreek vinden van Overmars als hij deze zomer vertrekt bij Ajax.
En heb geen idee wie hem moet opvolgen, krijgen we Danny Blind zo weer
Overmars kan nu juist eindelijk dik verkopen en weer veel spelers aantrekken, Ajax zal echt de TD niet willen laten gaan met een drukke transferzomer op komst.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Mocht Ajax kampioen worden dan is dit het perfecte moment voor Overmars om te vertrekken. Veel mooier zal het niet worden voor Overmars.
Het is niet te hopen dat Blind het gaat worden. In elke functie mislukt, laat dan maar de TD van Genk komen.
Martin van Geelquote:Op zondag 17 maart 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel echt een naaistreek vinden van Overmars als hij deze zomer vertrekt bij Ajax.
En heb geen idee wie hem moet opvolgen, krijgen we Danny Blind zo weer
Ja! Die St Juste niet eens voor 12 miljoen van de hand deed. Zal nu blij mogen zijn met in de buurt van de helft van dat bedragquote:
Ajax zal ook niet alle goede spelers willen verkopen, maar als ze zinnen hebben gezet op een vertrek zijn ze weg, net als de TD. Jammer voor Ajax maar zo werkt het wel. Want deze kans gaat Overmars niet snel nog een keer krijgen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars kan nu juist eindelijk dik verkopen en weer veel spelers aantrekken, Ajax zal echt de TD niet willen laten gaan met een drukke transferzomer op komst.
Geen idee, ligt er echt aan wat de persoonlijke doelen zijn voor Overmars. Lijkt me dat hij ooit nog wel een kans krijgt om in de PL te werken.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:25 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ajax zal ook niet alle goede spelers willen verkopen, maar als ze zinnen hebben gezet op een vertrek zijn ze weg, net als de TD. Jammer voor Ajax maar zo werkt het wel. Want deze kans gaat Overmars niet snel nog een keer krijgen.
Daarvoor hoef je ook niet bij Ajax te blijven xDquote:Op zondag 17 maart 2019 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
Overmars wilde toch prijzen pakken? Waarom zou je dan naar Arsenal gaan?
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je ook niet bij Ajax te blijven xD
Mij ook, maar Ajax is ook nog steeds een mooie uitdaging nu we meer geld krijgen dan ooit tevoren.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Arsenal zou mij een prachtige uitdaging lijken. Ook mooi moment om in te stappen.
Je blijft steeds tegen dezelfde moeilijkheden aanlopen. Ook in de afgelopen jaren was er voldoende geld, maar had Ajax het ook moeilijk om de juiste spelers naar Ajax te halen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij ook, maar Ajax is ook nog steeds een mooie uitdaging nu we meer geld krijgen dan ooit tevoren.
We krijgen nu echt iets van 200 miljoen binnen hč, en daarbij staat Ajax nu ook goed op de kaart dankzij de Europese prestaties van 16/17 en dit seizoen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je blijft steeds tegen dezelfde moeilijkheden aanlopen. Ook in de afgelopen jaren was er voldoende geld, maar had Ajax het ook moeilijk om de juiste spelers naar Ajax te halen.
3?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat Ajax dit jaar 3 prijzen gaat pakken
Zonde van het verlies tegen Willem II danquote:
Omdat die KUT KNVB de wedstrijd niet verplaatst speelt ajax met de O17 de finale als statement!!!quote:Op zondag 17 maart 2019 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Zonde van het verlies tegen Willem II dan
Toch blijft het een waardeloze trainer!!!quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 13:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch blijft het een waardeloze trainer!!!
-de telegraaf, elke dag.
Ik vond het hier al verdacht stil. Iedereen verwacht waarschijnlijk dit;quote:Op zondag 17 maart 2019 13:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik durf bijna te hopen op puntverlies van PSV
quote:Op zondag 17 maart 2019 13:50 schreef Yreal het volgende:
Dus gaat Luuk de jong hem in de 87ste of 92ste minuut maken?
Op zekers, 90+2 de Jong met een kopbal na een counter.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vond het hier al verdacht stil. Iedereen verwacht waarschijnlijk dit;
[..]
Countertje erin tikken nadat VVV met 10 man voor de bal de winnende wil maken.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:50 schreef Yreal het volgende:
Dus gaat Luuk de jong hem in de 87ste of 92ste minuut maken?
Ach en als het wel gelijk blijft dan zullen we zelf ook niet winnen. Beetje a la Heerenveenquote:Op zondag 17 maart 2019 13:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Op zekers, 90+2 de Jong met een kopbal na een counter.
Denk meer het geluk dat er zoveel lamme clubs in de Eredivisie zitten. Heb het ze Europees niet zien doen..quote:
Tegen Tottenham thuisquote:Op zondag 17 maart 2019 14:04 schreef coronatus het volgende:
[..]
Denk meer het geluk dat er zoveel lamme clubs in de Eredivisie zitten. Heb het ze Europees niet zien doen..
Zij hebben straks de titel, en Ajax waarschijnlijk alleen de beker. Hebben ze goed gegokt dus.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:06 schreef coronatus het volgende:
[..]
Oké, uitzonderlijk toen het ook nergens meer om ging.
We zullen aan het einde van het seizoen zien!quote:Op zondag 17 maart 2019 14:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zij hebben straks de titel, en Ajax waarschijnlijk alleen de beker. Hebben ze goed gegokt dus.
De lijn van woensdag voortzettenquote:
1-4 verwacht ikquote:Op zondag 17 maart 2019 14:09 schreef coronatus het volgende:
[..]
Zeker wel. Kijk meer uit naar Az - Ajax.
Ja, want wij wonnen niet op zo een manier in Venlo?quote:Op zondag 17 maart 2019 14:10 schreef Simmertje het volgende:
Wat een misselijkmakende ploeg is dat psv, echt
Nu verliezen is funest idd.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:09 schreef TheJanitor het volgende:
En zo was je bijna eerste.. en nu kan het gewoon gebeuren dat je vrijwel kansloos bent voor de titel.
Jullie wonnen uit bij VVV ook met 0-1, in de 88e minuut met een penal.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:10 schreef Simmertje het volgende:
Wat een misselijkmakende ploeg is dat psv, echt
Zonder Ronaldo, denk niet dat hij tegen Ajax rust krijgtquote:Op zondag 17 maart 2019 14:14 schreef TLC het volgende:
Als Genoa kan winnen van Juve dan kan Ajax dat ook
Zo gaan de wedstrijden wel vaker dan een enkele keer dat je ook nog is Europees actief bent.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, want wij wonnen niet op zo een manier in Venlo?
En na vorige week mogen wij helemaal niet meer zeuren over mazzel. In Zwolle hebben we gewoon drie punten gestolen man, op basis van de tweede helft was gelijkspel terecht geweest.
Ik kan die pot niet meer herinneren, maar ik geloof dat we in Zwolle eenvoudig wonnenquote:Op zondag 17 maart 2019 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, want wij wonnen niet op zo een manier in Venlo?
En na vorige week mogen wij helemaal niet meer zeuren over mazzel. In Zwolle hebben we gewoon drie punten gestolen man, op basis van de tweede helft was gelijkspel terecht geweest.
Sorry, was tegen Zwolle, in Amsterdam. Dat maakt het eigenlijk nog erger, om thuis zoveel moeite te hebben met een club die een stuk lager staat dan VVV.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kan die pot niet meer herinneren, maar ik geloof dat we in Zwolle eenvoudig wonnen
Ze moeten zich kapot schamenquote:Op zondag 17 maart 2019 14:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sorry, was tegen Zwolle, in Amsterdam. Dat maakt het eigenlijk nog erger, om thuis zoveel moeite te hebben met een club die een stuk lager staat dan VVV.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 17-03-2019 om 14:08:4117 - PSV have scored 17 goals after the 85th minute this Eredivisie season, at least seven more than any other team. Timing. reageer retweet
Twente was er niks bijquote:Op zondag 17 maart 2019 14:19 schreef franklop het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 17-03-2019 om 14:08:4117 - PSV have scored 17 goals after the 85th minute this Eredivisie season, at least seven more than any other team. Timing. reageer retweet
Ajax heeft wat betreft nog een soort van excuus, PSV daarentegenquote:Op zondag 17 maart 2019 14:16 schreef coronatus het volgende:
[..]
Zo gaan de wedstrijden wel vaker dan een enkele keer dat je ook nog is Europees actief bent.
Lucky PSVquote:Op zondag 17 maart 2019 14:19 schreef franklop het volgende:
Even gekeken hoeveel daadwerkelijk beslissend warenquote:
Bizarquote:Op zondag 17 maart 2019 14:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Even gekeken hoeveel daadwerkelijk beslissend waren
Winnende : 4
Marge naar 2: 1
Gelijkmaker: 2
Uiteindelijk zitten 'wij' daar niet gek ver achter.quote:
Ditquote:Op zondag 17 maart 2019 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax vandaag niet wint word ik wel mad.
Ohja daar ligt het aan!!!quote:Op zondag 17 maart 2019 15:04 schreef Drekkoning het volgende:
Wat een aanfluiting weer.
Dit kampioenschap gaat verloren worden op motivatie en instelling.
Het lek is bovenquote:
Is het kwaliteit dat iedereen dit jaar van Real kan winnen? Gebruik die hersenen eens. Je bent een volwassen kerel!quote:Op zondag 17 maart 2019 15:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is het kwaliteit dan? We winnen 1-4 bij Real.
Altijd als het minder gaatquote:Op zondag 17 maart 2019 15:07 schreef coronatus het volgende:
Middenveld slecht, passes die niet aankomen maar Blind speelt ondermaats..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |